Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Ps Store


Citerer Søren Svanhof:
Ingen årsag. Jo flere spillere der oplever Eorzea, jo bedre. Hvilken server er du endt på? Det kan jo være jeg kan leverer et par in-game tips og tricks.


Skal lige have ryddet op på min ps4 først, så der er plads til det
Var kommet til at fylde mit galleri med alt for lange gameplay-klip uden at tænke over det :I

Er der en server du kan anbefale? En med hyggeligere folk eller noget ?
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Citerer alex2life:
Er der en server du kan anbefale? En med hyggeligere folk eller noget ?

Shiva er den uofficielle tyske server, Moogle er den uofficidelle franske server og Cerberus og Phoenix har primært UK brugere. Det er selvfølgelig ikke eksklusivt. Jeg selv er for nylig flyttet fra Omega til den nye server Louisoix. Så egentlig er det helt op til dig selv. Dog vil jeg anbefale Liousiox, hvis den stadig har EXP bonus kørende.
  • 0
Citerer Søren Svanhof:
Dog vil jeg anbefale Liousiox, hvis den stadig har EXP bonus kørende.


Så fik jeg gang i det!
Var lidt ved at give op på det fordi jeg havde problemer med mit login - Det der typiske hvor man ikke kan huske sit password og så skal noget andet ordnes som bare ikke virker og så går endnu mere bare galt!
Spillet gør det dog heller ikke så let igen - Det starter ud med at skrive at du skal lave en Square Enix-account, så linke din PSN til den og så registrere din license key.... men fordi det er Trial-udgaven er der ikke en license key så det trin skal ignoreres :I
Samme skal "One-time password" når du skal logge ind hvilket også var lidt forvirrende

Men fik lavet min lille spøjse karakter på Liousiox og glæder mig til at få prøvet det ordentligt her en af dagene!
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Square Enix har virkelig gjort et nummer ud af at login skal være så forvirrende som muligt. Køber du spillet direkte fra SE's hjemmeside, så har du også en separat konto til det. Det blive endnu værre hvis du også spiller Final Fantasy XI; der skal der logges ind et helt tredje sted.
Velkommen til Eorzea Alex
Y can't metroid crawl ?
Først ny update:
Ny Deal of the Week er Rainbow Six Siege

Og så har de startet Games Under KR 80 ...elsker den titel
Må dog indrømme at jeg ikke er helt sikker på om dette er nye tilbud eller bare en samling af de spil der allerede er nedsat i pris og derfor ligger under 80 kroner


Citerer Søren Svanhof:
Square Enix har virkelig gjort et nummer ud af at login skal være så forvirrende som muligt. Køber du spillet direkte fra SE's hjemmeside, så har du også en separat konto til det. Det blive endnu værre hvis du også spiller Final Fantasy XI; der skal der logges ind et helt tredje sted.


Har lyst til at skrige ind i en pude bare af at læse det der
Det er simpelthen så mærkeligt et system!

Citerer The_Dude:
Velkommen til Eorzea Alex


Jo tak
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Nogen der ved hvornår black friday udsalget begynder på ps store. Eller bare hvornår man kan se hvad der går på tilbud.
Jeg gætter på black friday :p
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer Snake:
Nogen der ved hvornår black friday udsalget begynder på ps store. Eller bare hvornår man kan se hvad der går på tilbud.


D. 24. november men der er "eksklusiv adgang" for Ps+ medlemmer som får adgang til dem d. 22.

https://www.playstation.com/da-dk/campaigns/black-friday/
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Så er det startet for Ps+ kunder men alle kan vist se tilbuddene:
https://store.playstation.com/en-dk/grid/STORE-MSF75508-BLACKFRIDAY17/1


Titler jeg selv lige har kigget lidt på: (Nogle af dem ejer jeg allerede men har inkluderet dem anyways fordi det er gode tilbud!)

Uncharted: The Lost Legacy til 159,50
Life is Strange: Before the Storm Deluxe Edition til 132,30
Wolfenstein II: The New Colossus til 274,99
Horizon Zero Dawn til 249,49
Dragon's Dogma: Dark Arisen til 119,40
NieR: Automata til 329,99
Nioh til 191,40
Final Fantasy XV til 159,60
Witcher 3: Wild Hunt - Game of the Year Edition til 159,60
Bloodborne: Game of the Year Edition til 143,60
Ratchet & Clank til 111,60
Gravity Rush Remastered til 57,25

OG TILBUDDET SOM INGEN MÅ GÅ GLIP AF!!!!!
KNACK 2 TIL 159,50!
Det er jo vanvittigt!

Ej, mere seriøst dog - Synes egentlig der er nogle fine tilbud - Wolfenstein 2 til under 300 er f.eks. ret lækkert
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Jeg har lige købt cod ww2 (fra det her tilbud) og payday 2 crimewave edition+bigscore edition (fra det andet tilbud) med de penge jeg sparede på cod.
Puha, det er hårdt. Jeg vil egentlig helst have Nioh, Final Fantasy XV og NieR: Automata til PC men for Sørensen da, det er gode tilbud.

Nej, jeg er imod Black Friday, det er beskidt koncept, stop dig selv, Søren.
Håber rabatterne er de samme i morgen for os der ikke er PS-plus medlemmer
  • 0
Og så skal folk skynde sig - Der er et flash sale der varer til 1. december!
https://store.playstation.com/en-dk/grid/STORE-MSF75508-DIGIFLASH17/1

Overvejede at skrive hvilke titler der er værd at kigge på men det er en stor del af dem :I
Rocket League er fantastisk. Samme med Firewatch, The Witness, Inside, Stardew Valley, Limbo, Broforce og en hel del mere.... faktisk et virkelig godt udsalg :I
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Så er det jul! Eller snart, lige om hjørnet
Men der er 12 Deals of Christmas i PS Store hvor der kommer et nyt tilbud hvert 48. time

Det tilbud de har nu er Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy til 199


(Plejer ikke at bashe nogen tilbud da det altid er fedt med rabat på ting... men er rimelig sikker på at Crash også var på tilbud for meget kort tid siden så havde hellere set at det var noget andet )
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Føles lidt dumt med en update allerede igen men nu er der faktisk startet to nye udsalg...

2 For KR 239.

Samt Exclusive Discounts.

Krydser fingre for at de to links jeg har lavet fungerer helt - Prøver at blive bedre til at huske hvordan hvordan hyperlinks skal sættes op men er ret shitty til at huske den slags
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
De virker som fint, de links.

Overvejer at kaste mig ud i Danganronpa. Visual novel-genren har jeg meget, meget lidt bekendtskab med, og de få referencer jeg har, er umiddelbart ikke imponerende.

Når nu man kan få 2 for 239 kroner, hvad anbefaler folket så?
  • 0
Citerer Søren Svanhof:
Når nu man kan få 2 for 239 kroner, hvad anbefaler folket så?


Kan personligt anbefale Far Cry Primal og The Last Guardian


Og har selv kig på Prey og >Parappa the Rapper, LocoRoco, Patapon Remaster<(Er en samlet pakke).

Men det er jo snart jul så må nok stoppe mig selv fra at købe spil nu
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Jeg nåede lige at købe plants vs. zombies GW1 til 37kr - glæder mig til at prøve det

Tillagt 2017-12-02 15:02:
Jeg er spændt på hvilke titler der ellers kommer som jule tilbud, sidste år var Jeg så dum st ignorerer det...
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Og en dag forsinket kommer der en update igen :I

Det er GTA V til 199 kr.
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Ikke en del af juleudsalget, men jeg nappede Gravity Rush 2 og The Last Guardian i det der 2-for-1½'s salg. Ser frem til at spille dem om 6-7 år.
Other M.
Jeg endte med at snuppe Danganronpa (eller hvordan Søren det staves) og Digimon Story: Cyber Sleuth. Nok var Pokémon en barndomsven, men Digimon tog pladsen efter de originale 150 blev udvidet. Hvad kan jeg sige? I am Pokémon purist.
Gode valg begge to!

Og ny 12 Deals of Christmas er Need for Speed Payback til 279 mens Deluxe Edition står til 359
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Og bum, så er der nye tilbud!

Weekend Offer
Dette indeholder:

Hellblae: Senua's Sacrifice
Lego Ninjago Movie Video Game (Ja, det er en seriøs titel... )
CoD: Black Ops III - Zombie Chronicles - Standard og Deluxe
Destiny 2 i forskellige editions
Wolfenstein 2 i standard og Deluxe

Btw, er rimelig sikker på at Wolfenstein 2 er laveste pris på Ps Store jeg har set indtil videre da den er nede på 239 kroner

Og ny 12 Deals of Christmas er Assassins Creed Origins i standard (319 kr.), Deluxe Edition (359 kr.) og Gold Edition (499 kr.).
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!