Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

PSN konto hacket


Oh noes. Det skete også for mig for noget tid siden hvilket var ret røv.

Kontakt dem på en af de her måder: https://www.playstation.com/da-dk/get-help/contact-us/

Der er en liste over ting man skal inkludere i sin mail men jeg kan ikke lige finde den. De skriver det helt sikkert også til dig.

En anden måde at kontakte dem på kan også være gennem Playstation Denmarks facebook-side. Der får du nok hurtigere svar og så kan de få låst din konto så der ikke sker noget crap før du selv får adgang til den igen
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Okay, håber du får svar hurtigt så du kan få din konto tilbage!

Btw, hvis du bruger samme password andre steder, skal de nok også ændres - Bare for at være helt sikker
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Wow surt ! Har du ikke fået lavet en sikkerheds kode til din mobil ?? :-\
Indførte de for et par måneder siden mener jeg ?
PSN | Vakse-ViggoDK
  • 0
Fedt! Sådan Ego
PSN | Vakse-ViggoDK
  • 0
Hvorfor giver i ham ikke telefonnummeret 89 88 35 76
  • 0
Hey allesammen, hvad skal man gøre hvis man ikke kan få fat på dem?????
  • 0
Citerer jepbys:
Hey allesammen, hvad skal man gøre hvis man ikke kan få fat på dem?????


Har du ringet?
Og hvis du har sendt en mail kan der godt gå et par dage før de svarer.
Så live chat/opkald er nok de bedste ting at gøre
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Ja, jeg sad i kø i 1 time og 50 min, og så fik jeg en engelsk support.. og jeg stinker til engelsk.. så det gik ikke så godt Hvordan kan man livechatte med dem?
  • 0
Citerer jepbys:
Ja, jeg sad i kø i 1 time og 50 min, og så fik jeg en engelsk support.. og jeg stinker til engelsk.. så det gik ikke så godt Hvordan kan man livechatte med dem?


Kunne ikke lige finde direkte link til live chat - Men var det det telefonnummer som ReallyNigga linkede du ringede til?

Altså

89 88 35 76
11:00 - 18:00 Mandag til fredag


Undersøgte lige og live chat er vist ikke tilgængeligt i Danmark, US og UK only....ret mærkeligt :I

Men du kan også prøve at skrive til Playstation Denmarks facebookside - Synes de svarer forholdsvist hurtigt og kan være gode til at hjælpe dig videre med hvad du skal gøre
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Jep, det var det nummer, og Facebook kunne de ikke hjælpe, de gav mig samme nummer som ReallyNigga har skrevet.
Men takker for hjælpen, go weekend
  • 0
Hvad tid ringede du så?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!