Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hjælp til Dark Souls 3


Jeg er lige kommet rigtig igang med dark souls 3.
Jeg har klaret de 3 første bosser men så nåede jeg til den fjerde.
Jeg syntes han er umulig han spawner ally og spawner en fjende til sig selv så når han burde være død så lever han op med er brændene sværd og fuld liv.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal klare ham.
  • 0
Bossen er ret vanskelig hvis man ikke har gode Dark Souls kundskaber. Til første form vil du gerne spare på dine flasker. Til at begynde med er der kun én Abyss Watcher, men efterhånden som du får hans HP ned spawner der en ny. Her anbefales det at du spiller defensivt indtil at nummer 3 spawner, for så tager han heat fra en af de 2. Så kan du så koncentrere dig om at banke den der er tilbage.

Når du så når anden form bliver det lidt sværere. Jeg klarede denne på første forsøg fordi den essentielt ikke er meget anderledes end mange andre Dark Souls bosser der angriber hurtigt med en sværd, netop fordi du kan i-frame dem.

I stedet for at være bange for bolden og flygte fra ham og blokere med dit skjold, så forsøg at time et rul igennem hans sværdslag. Det kan være ret svært at få styr på timingen til disse i-frame rul men det er en nyttig skill at træne i Dark Souls og vil generelt komme til gavn i mange andre character-action spil.

Typisk så vil bossen hugge ud efter dig, men hvis du timer dit rul ordentligt så passerer du direkte igennem angrebet og står i top position til at lave et modangreb.

Held og lykke med at slå den

Evt. forsøg at undersøge muligheder for at få ild-resistente rustninger. Jeg er ikke sikker på hvor mange muligheder der er, men jeg skulle mene at der i hvertfald er et skjold der giver noget ildbeskyttelse hvilket vil være godt hvis du ikke ønsker at bruge i-frame metoden.

RED: Du kan også overveje at bruge NPC summons. Dem brugte jeg af og til da jeg var ny til Dark souls. Det må man altså gerne I hvertfald indtil man gid'er gud
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Noget godt armor jeg kan samle op jeg bruger lige nu old hunters armor det vejer mindre en start knight armoret og du ved fashion souls.
  • 0
Jeg kører generelt 'fashion souls' når jeg spiller så jeg er ikke så dybt inde i hvor man finder gode rustninger. Går altid efter Shadow da jeg finder det cool, og så er det let hvilket er rigtigt godt for i-framing.

http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Dark+Souls+3+Wiki - Jeg vil gerne anbefale denne hjemmeside til at finde viden omkring Dark Souls. Et bud på ild-resistent rustning er Pyromancer-sættet som du kan købe fra Cornyx the Pyromancer. Ham finder du i Undead Settlement, eller tilbage på basen hvis du allerede har fundet ham.

Sættet giver bedre beskyttelse overfor ildskade og generelt bare magiske skader, og så er det også ret let.

Regn dog ikke med for meget af at skifte rustning. Det hjælper nok lidt men det bliver stadig en udfordring at klare bossen, men hvis det gør forskellen om du dør eller har en lille smule liv tilbage til at kaste en estus, jamen så er det jo positivt.

Evt. så brug Wiki'en til at checke om du har fundet alle Estus Flash Shards og Undead Bone Shards spillet har indtil videre.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Som Lilium siger er det essentielt at lave gode rolls/dodges når de angriber dig. Ild armor vil ikke kunne hjælpe det store, ikke meningen i denne fight.

Lur en nogle boss videoer så du kommer ind i angrebs mønstrerne. Og ellers så snub en ember og summon så mange du kan, så du kan komme videre
* A reputation takes a lifetime to build and seconds to destroy*
  • 0
Ja, det er måske et dårligt råd at opfordre til ildrustninger, jeg ved ikke hvad jeg tænkte på lol, men tippet om at tilkalde en summon er ikke dum. Der skulle gerne være et summon sign der kan lade dig summon en eller anden Londor dude som er god til at distrahere bossen (han giver dig for øvrigt en gestus, så du har brug for at summon ham til at få platin)

Men ellers så prøv kræfter med Cathedral of the Deep i stedet. Du kommer derhen ved at følge vejen efter Crystal Sage. Hvis da ikke du har været derigennem endnu.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Tak for hælpen men jeg er blevet færdig med Dark souls 3. Jeg hadede Dancer of boreal alley og yhorm var umulig indtil jeg fandt den nemme måde.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!