Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad ville i godt se som spil?


Jeg ved ikke om denne tråd hører til her, eller i Off-topic..

Men!
Hvad kunne i godt tænke jer at se som spil? en spil idé, en film, alt muligt?

Jeg har selv 2 ting jeg godt kunne tænke mig at se.

1. Jeg så gerne de fortsatte God of War Franchisen, bare i Nordisk mytologi. Jeg synes Mytologien er perfekt, da der er mange forskellige savn og væsener. En viking ville passe perfekt ind...

2. Et gladiator spil.
Et spil, hvor man som i Skyrim, Fallout og mange andre, får lov til at designe sin helt egen kæmper. høj, lav, stor og stærk men langsom, mindre men hurtigere.. Der er mange muligheder..
Så starter man med at blive købt, og langsomt kæmper sig op til at kæmpe i ja, selvfølgelig, Colosseum..
Styring skal være tung, man skal kunne mærke at ens karakter bliver træt. man skal kunne mærke at man længere henne i spillet, er kommet i bedre form, eller måske er blevet tungere. man skal tænke taktisk. Man får også lov til, når man bliver lidt mere populær, at gå til smedjer og få ny rusting og våben, for de penge man selvfølgelig har vundet.. det hele så jeg gerne foregå sådan, at man får lov til at styre sin karakter, når man f.eks. træner sværdfægtning, så får man lov til at øve det, så man selv også bliver bedre.
Man skal selv gå til smedjen, så man også får lov til at færdes i byen, hvori hvis man har vundet en kamp på måske uærlig vis, bliver man kigget skummelt på, og til råbt. man skal selvfølgelig ikke bevæge sig fra by til by selv, men man skal kunne gå lidt rundt også, hvor afstandene selvfølgelig ikke er lange..
Man kan også vælge sin kampstil, frembrusende som Tyson, eller afventede som Ali..

2'eren kan i nok se jeg har tænkt mest på, og helst så komme ud..

Hvad med jer, er der noget i godt kunne tænke jer?
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Jeg gad godt et Avengers spil udført i stil med et miks af Uncharted og Arkham spillene rent gameplay mæssigt.

Og så ville jeg godt have et Assassins Creed Vikings. Det er så oplagt. Dualwielding af våben eller våben plus skjold eller ethåndsvåben. En grad af skibsgameplay igen men tilpasset den noget anden type af skibe og raids som vikingerne udførte. Og så tredelt verden bestående af maps med henholdsvis norske fjelde, danske flade marker og kyster og engelske byer og klostre

Tillagt 2015-11-12 12:52:
Og forresten også et Uncharted spil med Atlantis som omdrejningspunkt. Det skal følge op på at det ligger omkring Antarktis, eventuelt i forbindelse med den store underjordiske hule og sø man fandt for nogle år siden. De skal også have noget med Nazisterne med igen det manglede i 3'eren. Og nazierne havde ekspiditioner til sydpolen så ville passe fint ind
Grand Theft Auto - Aarhus og så kunne jeg godt tænke mig at alle shootere var lidt mere som Skyrim.

Så i stedet for at eksempelvis COD er superlinært og man bare tæskes ned ad dunkle stier. Så bliver man bare kastet ud over Manhattan og så må man ellers i gang med at jage terrorister. Finde ly for natten, opgradere våben etc. You get the point

Lidt ligesom MOH - Airborne. Bare godt og tusind gange større.

Derudover gad jeg godt at spil som GT, Skyrim og så videre. Havde en indbygget Excel ark funktion. Synes nogle gange at det er megatræls at skulle sidde med laptoppen på skødet imens man spiller.
  • 0
Jeg så gerne et stort og detaljeret spil baseret på A Song of Ice & Fire/Game of Thrones, i stil med Skyrim eller The Witcher.

Det univers er så kæmpe stort og har så meget potentiale.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
Jeg viller gerne se et real life spil
Et spil med gta teknikker bare hvor man kan snige og alt det man gør ændrer ens fremtid fx vis man starter med være en normal mand der går på arbejde også gør man noget ulovligt også ændrer det sig og når man kommer i fængsel skal det være ligesom skyrim bar mere kompliceret og verdnen skal være enorm med god grafik og man det skal kun være 1. Person så det er mere realistisk. Det spil ville først komme i næste generation.
?
  • 0
Jeg kunne godt tænke mig et 2. Verdenskrigsspil som var openworld. Man skulle indtage verdenen som en tank kommander, og jo længere man kom, ville der være mulighed for at opgradere eller udskifte sin tank. Spillet skulle være i 3. Person, og man ville have mulighed for at gå ud af tanken, og gå til fods. Dette skulle selvfølgelig være svære for spilleren.

Spillet ville følge historien fra den tyske side, hvor man ville starte ud med, at være med i slaget om Polen, for dernæst at indtage Frankrig. Det ville selvfølgelig være fyldt med computerstyrede soldater, tanks og civile samt fjender... Og mulighed for Coop.
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
@Sejplayer

Jeg gad også godt se et nyt Assassin's creed, fra før Altair.. hvor man ser skabelsen af The Brotherhood og The Templars, så man kan se hvad der splittede dem ad. Og se noget mere om dem der kom før..

Jeg stoppede selv med Assassin's creed efter 3'eren med Connor. det kommer for langt frem i tiden for mig nu.. og Spoiler: efter Desmond døde, så ser jeg ikke rigtigt noget i det mere..

Jeg synes Assassin's creed har mistet sin charme..
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!