Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Black Ops 3... Jeg er skuffet!


Efter at have sprunget COD Advanced Warfare over,tænkte jeg at jeg snart trængte til lidt fornyelse efter at have spillet Ghost siden det kom ud. Så jeg købte Black Ops 3...

Normalt spiller jeg sådan lidt over middel, uden at det er prangende - men HOLD DA KÆFT jeg får røv i BO3!? Hvad sker der for at folk hopper og flyver rundt som i Unrealt Tournament, løber på væggene og generelt går spillet så forbandet hurtigt og recoil på samtlige våben er så stærk så det er mildest talt umuligt at ramme noget som helst!? Jeg er godt nok skuffet! Det føles på ingen måde som et Call of Duty spil, og jeg har spillet stort set alle siden MW2!

Konklusion: Skidtet er afinstalleret igen - og jeg er 550 kr fattigere...

Er jeg den eneste der har det sådan?
  • 0
Kunne du ikke have spillet i betaen og fundet ud af det ikke var noget for dig?

Men det var værre i Advanced Warfare, since BO3 har fundet en fin balance mellem normalt CoD og AW.

Det ville omvendt også være kedeligt hvis intet ændrede sig fra gang til gang. Men nu havde jeg heller ikke rigtig nogle problemer med de nye systemer.
Take a chill pill.
  • 0
Citerer Thorsted81:
og recoil på samtlige våben er så stærk så det er mildest talt umuligt at ramme noget som helst!?


Jeg stoppede med at læse her. Jeg går ud fra vi ikke kommer til at se dig i.. stort set alle andre skydespil fremover, hvis recoil i Call of Duty er blevet for svært?
git gud jeg har en kd på 2.5 det er så easy
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Synes recoil er vanvittig i det BO3 sammenlignet med Ghost i hvert fald... Og så stinker de jetpacks for hårdt! De ødelægger totalt spillet! Det minder mest af alt om Titanfall eller noget i den dur. Men at recoil virker vild kan også have noget at gøre med at man pludselig skal skyde på noget der hopper rundt oven over én, og at hastigheden er sådan ca. 400 gange højere!? Anyways - det stinker max!

Og nej... Jeg fik desværre ikke spillet betaen! Hvad er der egentlig blevet af den gode gamle "demo"?

Tillagt 2015-11-08 17:45:
Citerer oliman22:
git gud jeg har en kd på 2.5 det er så easy


Hvilket platform spiller du på?
  • 0
Hvis det er fysisk kopi til PS4 køber jeg gerne til 300,-?
Timmer
  • 0
Det er desværre elektronisk! Men seriøst... Lad være med at købe det spil!
Citerer Thorsted81:
Det er desværre elektronisk! Men seriøst... Lad være med at købe det spil!


no need to tell me
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Thorsted81:
Hvilket platform spiller du på?


PC
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Vil du tude lidt mere?
Og hvorfor sammenligner du noget med ghosts? Det er da verdens dårligste spil!
Men øv dig lidt og så kan du komme tilbage og brokke dig knægt ;)
  • 0
Citerer crisager:
Vil du tude lidt mere?
Og hvorfor sammenligner du noget med ghosts? Det er da verdens dårligste spil!
Men øv dig lidt og så kan du komme tilbage og brokke dig knægt ;)


Det var ikke pænt sagt

Og ghost er ikke det dårligste spil det er superman returns spillet
?
  • 0
Jeg kunne ikke lide AW, men BO3 fungere superb i multiplayer. Det tog mig et par timer, og nu ligger jeg acceptabelt på scoreboardet! Jeg har spillet alle CoD spillene siden det første, og må indrømme at World at war og modern warfare 1 klart var de bedste!
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!