Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Gammel konto vs ny konto


Købte spillet Far Cry 4, oprettede det helt efter bogen, men så sker dette PC,en er for lille, kan ikke køre spillet, må så købe ny PC, OK den bli´r så købt. I mellemtiden er @tiscali.dk forsvundet på det danske marked og jeg kan derfor ikke logge mig ind på min gamle konto. Hvordan får jeg flyttet Far Cry 4 spillet over i den ny konto ? Sidder her med skiver, brugermanual og aktiveringskode og får denne besked " Aktiveringskoden er tilknyttet en anden konto" HJÆLP
  • 0
Hvis du ikke får et svar herinde, så skriv til deres support - og jeg har ikke forstand på det, så jeg kan desværre ikke hjælpe.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Så længe du kan koden til din Uplay-konto skulle der vel egentlig ikke være noget behov for at få adgang til din mail. Du logger bare på Uplay, når du engang får fat i en stærkere PC.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!