Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

gta 5 ps4 exclusive content??


Nu når man har spillet GTA 5 på ps3eren skulle det jo udløse ekstra sager til ps4 udgaven, inclusiv missioner osv... men hvordan ved man om man har fået dem? jeg er på Social club, men fatter ikke hvordan man ser om man har fået alle de ekstra ting, og mener ikke online delen, men de ekstra ting til story mode. En der ved noget med sikkerhed?
  • 0
Yes men vil ikke have min gamle online figur over i det nye spil, så der må vel være en anden mulighed, alt andet ville jo være meget mystisk da de to ting intet har med hinanden at gøre, og da der ingenting står nogen steder hvordan man gør er det der vel fra start når du køber spillet tænker jeg, bare lidt underligt de ikke lige siger noget om den del.

Ja ved godt det ikke kun er til ps4, nu var det bare fordi det er hvad jeg har
  • 0
Jeg ved ikke noget med sikkerhed, men har du tjekket, om de ekstra missioner ikke skulle være der, jeg har et par missioner der går ud på, at stjæle ting fra "kendte" rundt omring, I Los Santos.

Jeg husker ikke hundrede procent, om de var med i sidste generation af spillet, men umiddelbart husker jeg dem slet ikke.
alt jeg har gjort, er at logge ind på socialclub, og overfører min online karakter, til PS4 versionen.
  • 0
Nej er ikke rigtig gået igang med side missioner endnu, venter til main story er overstået, men den du nævner med at stjæle ting fra kendte var med i det første spil, har også selv logget på social club, men ikke overført min online karater da jeg som sagt ikke vil spille med den figur. Bare lidt mystisk man ikke aner om man har ekstra tingene med?
  • 0
Citerer smolinsk:
Nej er ikke rigtig gået igang med side missioner endnu, venter til main story er overstået, men den du nævner med at stjæle ting fra kendte var med i det første spil, har også selv logget på social club, men ikke overført min online karater da jeg som sagt ikke vil spille med den figur. Bare lidt mystisk man ikke aner om man har ekstra tingene med?


Hmm, nå jamen så kan jeg desværre ikke hjælpe mere, jeg er heller ikke selv klar over, hvordan man skal vide sig sikker.

Prøv forresten, at gå ind i en af ammonation butikkerne, hvis du kan se en økse, og eventuelt også en railgun, så skulle de ekstra missioner også være der.
  • 0
Citerer Lauritzen94:
Citerer smolinsk:Nej er ikke rigtig gået igang med side missioner endnu, venter til main story er overstået, men den du nævner med at stjæle ting fra kendte var med i det første spil, har også selv logget på social club, men ikke overført min online karater da jeg som sagt ikke vil spille med den figur. Bare lidt mystisk man ikke aner om man har ekstra tingene med?

Hmm, nå jamen så kan jeg desværre ikke hjælpe mere, jeg er heller ikke selv klar over, hvordan man skal vide sig sikker.

Prøv forresten, at gå ind i en af ammonation butikkerne, hvis du kan se en økse, og eventuelt også en railgun, så skulle de ekstra missioner også være der.


Ja det er en mulighed, den ide har jeg selv haft, men glemmer hele tiden at gå ind og glo i ammonation. Må huske det i morgen, tak fordi du huskede mig på det havde også tænkt på at tage ud i lufthavnen og se om det er den røde blimp jeg har til rådighed nu, så ville det der også være mulighed for de andre ekstra ting.
  • 0
Citerer smolinsk:
Citerer Lauritzen94:Citerer smolinsk:Nej er ikke rigtig gået igang med side missioner endnu, venter til main story er overstået, men den du nævner med at stjæle ting fra kendte var med i det første spil, har også selv logget på social club, men ikke overført min online karater da jeg som sagt ikke vil spille med den figur. Bare lidt mystisk man ikke aner om man har ekstra tingene med?

Hmm, nå jamen så kan jeg desværre ikke hjælpe mere, jeg er heller ikke selv klar over, hvordan man skal vide sig sikker.

Prøv forresten, at gå ind i en af ammonation butikkerne, hvis du kan se en økse, og eventuelt også en railgun, så skulle de ekstra missioner også være der.

Ja det er en mulighed, den ide har jeg selv haft, men glemmer hele tiden at gå ind og glo i ammonation. Må huske det i morgen, tak fordi du huskede mig på det havde også tænkt på at tage ud i lufthavnen og se om det er den røde blimp jeg har til rådighed nu, så ville det der også være mulighed for de andre ekstra ting.


Præcis hvis de er det må det andet også være tilgængeligt.
  • 0
Nå nu så jeg rail Gun og hacthet være i ammonation, nu håber jeg resten er der også. Tak for sludder og feedback Lauritzen94
  • 0
Det var godt, der tror jeg nu nok det skal være.
Det er præcis det sitet er til for jo.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!