Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

kan man starte Left behind midt i TLOU ?


Lige et spørgsmål, lidt svært at formulere synes jeg, men jeg kunne godt tænke mig at vide om det er muligt med Den nye udagve her til ps4 af the last of us at starte Left Behind midt i gennemspilningen af The last of us så det passer sammen med historien, kan ikke lige huske hvornår hvad starter og hvad slutter, en der kan hjælpe, måske en der allerede har gjort det?

Kunne bare godt tænke mig at spille det i kronologisk orden, SPOILER SPOILER...

Spoiler:Måske der hvor hun rider på hesten med den sårede joel? at starte left behind der?
  • 0
Det er lige præcis der i din spoilertekst du skal begynde på Left Behind
  • 0
Og så vil det passe ind præcist?
  • 0
Du skal starte lige præcis Spoiler:da hun efterlader en svag Joel i husets garage, for at tage ud og lede efter supplies / mad.
  • 0
Eller spille det når du har gennemført hovedspillet.
Gears!
  • 0
Ja det ved jeg godt Naughty Dog siger man skal og har jeg allerede gjort med det på ps3eren, men synes det kunne være sjovt at prøve præcist i kronologisk orden.



Spoiler poiler: Men er det ikke i et storcenter hun har efterladt Joel i left behind? synes det er som Michael Kamp siger i et hus i The last of us er lidt forvirret?
  • 0
Det bliver svært da DLCen skifter mellem at foregå midt i spillets historie og før spillets historie.
  • 0
Left Behind Spoiler:Hun efterlader ham i et hus, men kommer selv igennem hvad der ligner et storcenter (iirc), mens hun leder efter supplies. Historien med Riley foregår tilfældigvis også i et storcenter.
  • 0
Er sgu lidt forvirrende?

Spoiler poiler poiler:Men har hun ham med i storcentret inde hun tager ham til huset, eller er det måske først huset og så storcenteret, fordi hun henter han jo til sidste i storcentret i left behind, godt nok forvirrende.

Tillagt 2014-08-03 01:24:
Citerer Emil_Nissen:
Det bliver svært da DLCen skifter mellem at foregå midt i spillets historie og før spillets historie.


Spoiler poiler:Det gode ved det er at hun starter med at efterlade ham og slutter med at komme tilbage til ham, så på den måde kan man jo godt spille left behind i midten af the last of us tænker jeg.
  • 0
Her er historiens gang:

Spoiler:Joel får metal pæl igennem sig og de må flygte på hest... Joel taber meget blod og besvimer og falder af hesten det begynder at sne. DLC STARTER: Ellie må hurtigt finde en kortsigtet nødløsning, slæber ham ind i et nærliggende indkøbscenter med håb om at kunne finde førstehjælps udstyr. her får hun ham lappet sammen med det hun finder så han er klar til kort rejseafstand. Her slutter DLC...... Hun må så have taget ham ud af midtbyen og ind i en lille flække hvor de finder et hus og slår sig til i garagen... Der gået noget tid og Ellie tager på jagt HER Starter hovedspillet igen.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!