Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Sælg mig en XBox!


Nu har jeg tænkt lidt og ved absolut intet om XBOXs spil marked, men kunne godt være nysgerrig og pirret af tanken om at købe en Xbox, selv har jeg en PS4, men er blevet nysgerrig på Xbox, aner bare intet om hvad de har at byde på af spil, udover first person shooters som Halo og Titanfalls som ikke siger mig noget.
Ville personligt pisse i bukserne af misundelse over Ps4 har The last of us, uncharted og det kommende No Man Sky, har Xbox noget der ville kunne gøre det samme? og det skal lige siges det på ingen måde er for at starte en trættende konsol krig, er bare nysgerrig, så hvis der er en Xbox nørd der kunne sælge mig en xbox ville jeg være glad, kunne godt tænke mig at udvidde horisonten lidt spil mæssigt. Har set et eksklusivt xbox spil på E3 med en lille rum mand som render rundt i rummet på planeter, det så hyggeligt ud, men andet ved jeg ikke.

En der er frisk og som ville kunne overbevise mig om xbox også er noget for mig

S
  • 0
Jamen det tager jeg så som at Xbox ikke har noget at byde på eller?
  • 0
Arh mon dog Killer Instinct? siger det ikke det hele
  • 0
Ok prøver lige at lure hvad der er for et spil

Tillagt 2014-06-18 00:03:
Citerer Mindblow:
Killer Instinct


Ja ok sarkasmen lurede jeg først da jeg havde googlet spillet
  • 0
Ok men er det ikke for sjov med killer instinct? jo nærmest et 80er arcade spil fra grillen;) der må sgu da være andet Xbox har at byde på? Hvad er der af store titler udover dem jeg har nævnt som har kastet tons vis af priser af sig som the last of us eller uncharted, noget må der da være?
  • 0
Citerer smolinsk:
Hvad er der af store titler udover dem jeg har nævnt som har kastet tons vis af priser af sig som the last of us eller uncharted, noget må der da være?


Nu er The Last of Us og Uncharted jo faktisk også begge last-gen. Der er ganske simpelt ikke særligt mange store titler på nogle af de nye konsoller endnu. WiiU kommer faktisk nok tættest på.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Hehe jeg var nu ikke sarkastisk da jeg nævnte Killer Instinct dette ville være en af grundene til jeg ville skaffe mig en
  • 0
Citerer Ak-master:
Citerer smolinsk:Hvad er der af store titler udover dem jeg har nævnt som har kastet tons vis af priser af sig som the last of us eller uncharted, noget må der da være?

Nu er The Last of Us og Uncharted jo faktisk også begge last-gen. Der er ganske simpelt ikke særligt mange store titler på nogle af de nye konsoller endnu. WiiU kommer faktisk nok tættest på.


Nu kommer de jo igen i super forbedret udgaver, plus et helt nyt uncharted også kommer ved årsskiftet, derfor jeg nævner dem


Citerer Mindblow:
Hehe jeg var nu ikke sarkastisk da jeg nævnte Killer Instinct dette ville være en af grundene til jeg ville skaffe mig en


Ahh okay men ja hvis man er til den stil ville jeg da også købe en xbox skulle lige forstå
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!