Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Gamereactors Steam Community


Vil da også gerne lige med til BF3-eventet Skal ikke umiddelbart noget

http://steamcommunity.com/profiles/76561197978042367
" A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." - Herm Albright
  • 0
Tak for denne gang. Det var hygge at spille BF3 med jer alle sammen. Det må vi gøre igen en anden gang
  • 0
Så er det tid at komme med konkrete forslag til næste event!
Hvad skal vi spille næste gang?
Denne gang får I helt lov til at bestemme. Spillet med flest stemmer, spiller vi.
GO!
  • 0
Citerer Maageman:
Så er det tid at komme med konkrete forslag til næste event!
Hvad skal vi spille næste gang?
Denne gang får I helt lov til at bestemme. Spillet med flest stemmer, spiller vi.
GO!


The Ship! Eller Star Wars Battlefront 2. Eller Star Wars Jedi Academy.
Take a chill pill.
  • 0
Divekick! :p

Battlefield 3 var nu ok ^^ Planetside 2 kunne måske være ok hvis man får lavet et ordentlig squard?
Wii would like to play - Nintendo
  • 0
Som Kaboka siger, så kunne Planetside 2 være ret fedt. Ellers tænker jeg L4D2, Gmod, Tf2, Cs/S/Go, eller et eller andet?
  • 0
The Ship kunne være vold-grinern!
Ellers lyder TF2 også godt. Men The Ship får alle mine stemmer!
Musik lyder bedst når man kan høre det.
  • 0
Kan se The Ship to i så fald indtil videre har flest stemmer. Jeg ejer det dog ikke, så det er lidt svært at lave event med
  • 0
Jeg kan se, at Planetside 2 også har to stemmer.
Stem for sevan!
  • 0
Ikke videre relevant - Maageman
  • 0
Call of Duty: Ghosts Event Søndag 10-11-13 kl. 13.00

I morgen søndag den 10-11 klokken 13.00 går det løs for alle jer, der savner at spille Call of Duty: Ghosts med Gamereactor på PC. Vi holder nemlig et Call of Duty: Ghosts event for PC spillerne!

Gamereactor sætter Bluray filmen The Lost Ranger på højkant for vinderen af turneringen.

Maageman smider desuden FEAR 3 og Scribblenauts: Unlimited med i puljen. Disse to spil vindes gennem to lodtrækninger blandt alle deltagere.

På dagen skal alle deltage i Steam gruppens chatrum, hvor vi opdeler hold og holder styr på kampenes resultater. Vi skal spille Domination, Blitz og Cranked.

På dagen skal alle deltage i Steam gruppens chatrum, hvor vi opdeler hold og holder styr på kampenes resultater. Vi skal spille Domination, Blitz og Cranked.

Reglerne for at deltage er simple:
* Mød i vores chat senest 15 minutter før. Chatten kan joines på Steam gruppens forside i sidebaren. Du skal altså være i chatten senest 12:45.
* Vær klar på Raidcall. Tjek her.

Derudover gælder følgende regler:
*Ingen noobtube
*Lad være med at være en bavian i chatten
*Hav det sjovt ;)

Husk som altid at linke din Steam profil, hvis du vil deltage og ikke er medlem af gruppen. Se første post for hvordan:
http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=5&thread=110511&pag
e=1
  • 0
... Og som altid sponsorerer vi en filmpræmie, denne gang The Lone Ranger og en bonusfilm på BD, som trækkes blandt alle deltagere.
:)
  • 0
Lækkert!

Hvis der er ønsker til hvad tid, vi skal spille Ghosts i morgen, så skriv det her i tråden.
  • 0
Citerer Maageman:
Capture the Flag,


Blitz?
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Citerer oliman22:
Blitz?

Jep. Min fejl
  • 0
Ovenstående post er rettet:
Vi spiller Call of Duty: Ghosts på PC søndag d. 10-11-13 (i morgen). Vi starter klokken 13.00, så du skal være klar klokken 12:45 senest. Læs ovenover for yderligere info.
  • 0
Du er inviteret nu
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!