Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Gamereactors Steam Community


Du er inviteret.
Citerer oliman22:
Hvornår kommer næste event?

Når jeg er igennem eksamenerne, vil jeg tro
  • 0
Jeg har fået fat i programmet RaidCall. Det er et gratis alternativ til TeamSpeak og Ventrillo. Det kan vi eventuelt bruge, når vi spiller. Jeg har lavet en gruppe i programmet. Opret en bruger på RaidCall og vær med på voice chat næste gang vi har en spilaften.

Programmet findes her:
http://www.raidcall.com/
  • 0
Citerer Maageman:
Gruppen har fået et "reboot". Så alle tidligere medlemmer er smidt ud. De er velkomne igen.


bare i orden min er http://steamcommunity.com/id/manickdk

Xboxlive ManiackDK
  • 0
Btw, hvem vandt egentlig Starcraft 2 ?
Motorsav er den bedste måde at spare ammunition.
  • 0
Citerer alexander452:
Btw, hvem vandt egentlig Starcraft 2 ?


Munk92.

Vi har ikke tid til at sende før i næste uge dog. Men tillykke.
:)
  • 0
Citerer Lee West:
Citerer alexander452:Btw, hvem vandt egentlig Starcraft 2 ?

Munk92.

Vi har ikke tid til at sende før i næste uge dog. Men tillykke.


Ja tillykke til ham ^^
Motorsav er den bedste måde at spare ammunition.
  • 0
hvor finder man link til ens profil?
  • 0
Hva' eh... hvorfor blev jeg sparket ud af gruppen?!?!?!

Nevermind. Fandt ud af det er fordi jeg bare var inaktiv
From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
  • 0
Citerer BumZen:
Hva' eh... hvorfor blev jeg sparket ud af gruppen?!?!?!

Nevermind. Fandt ud af det er fordi jeg bare var inaktiv

Du er velkommen igen.

Til alle andre. Der kommer et nyt event, så snart tiden er til det. Jeg har ikke glemt gruppen
  • 0
Citerer Maageman:
Til alle andre. Der kommer et nyt event, så snart tiden er til det. Jeg har ikke glemt gruppen


Jeg har åbenbart et styks Interstellar Marines. Jeg kan godt "sponsere" det til eventet.
Take a chill pill.
  • 0
Det må du da meget gerne. Du kan vælge selv at give det til vinderen eller trade det til mig, og så giver jeg det videre. Det er jeg sikker på han/hun bliver glad for
  • 0
Citerer Maageman:
Det må du da meget gerne. Du kan vælge selv at give det til vinderen eller trade det til mig, og så giver jeg det videre. Det er jeg sikker på han/hun bliver glad for


Medmindre det er et TF2 event og jeg vinder igen.
Take a chill pill.
  • 0
Jeg overvejer om næste Steam event skal være: Chivalry: Medieval Warfare
Jeg ejer det dog ikke selv endnu. Derfor vil jeg høre, om I er interesseret i at spille dette spil med andre GR folk. Hvis det er noget, så vil jeg selv købe det. Jeg tror det kunne være sjovt at prøve.

Hvad siger I? Er Chivalry noget I er med på?
  • 0
Tak for invite!
Jeg ejer personligt ikke Chivalry og jeg har meget lidt penge fortiden. Af hvad jeg har set af gameplay på nettet ser det dog sjovt ud, hvis man er mange om det.
Alternativt kunne vi også spille War of the Roses. Det er Free-To-Play, også middelalderkrig men som third-person i stedet for first-person. Jeg har ikke spillet det selv, men hvis der er middelaldertema, ville det måske være oplagt med noget Free-To-Play, så alle kan være med?
Musik lyder bedst når man kan høre det.
  • 0
På onsdag d. 12-08-2013 spiller vi Battlefield 3. Det sker klokken 20:00.
Alle der gerne vil være med, bedes skrive til mig, eller skrive her i kommentarfeltet.

Vær klar til at blive fågt op i skalle, når mit korn nærmer sig din pande.

Serverinfo med mere kommer senere.
  • 0
Jeg er med!
Take a chill pill.
  • 0
Jeg forsøger i øvrigt at streame kampene, hvis I, der ikke deltager, har lyst til at kigge med.
  • 0
Citerer Maageman:
Alle der gerne vil være med, bedes skrive til mig, eller skrive her i kommentarfeltet.



Perfekt! Hvis jeg er hjemme på det tidspunkt er jeg også frisk. Havde håbet på et BF3 event!
Håber der er flere der er friske.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!