Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Multiplayerspil for singleplayer-type


Er der nogen der kan anbefale et multiplayerspil til én, som mest er til historiedrevne singleplayerspil?
Jeg har ALDRIG fundet et, jeg kunne lide i længden. Selv Guild Wars 2 gik jeg død i. Til sammenligning er Mass Effect min favorit spilserie ever. Så overvejer lidt SW:TOR
  • 0
Det vil jeg jo heller ikke. Grunden til at jeg gerne vil finde et onlinespil er jo, at det kunne være meget fedt med nogle flere spillere og sammen med ens venner og sådan. Der er bare ikke rigtig nogle onlinespil som har fanget min interesse på længere sigt endnu.
  • 0
Citerer AndersCF:
Det vil jeg jo heller ikke. Grunden til at jeg gerne vil finde et onlinespil er jo, at det kunne være meget fedt med nogle flere spillere og sammen med ens venner og sådan. Der er bare ikke rigtig nogle onlinespil som har fanget min interesse på længere sigt endnu.


Hvad med Borderlands 2 (der er trods alt lidt historie)? Så kan du spille sammen med vennerne og alene? Eller mener du et rent MMO?
:)
  • 0
The Secret World - Kan godt spilles singleplayer, og det har nogle super gode, og spookey historier
@ MMORPG Gamer Since 1996
  • 0
Left4dead 2 kunne være et bud.. Hver gang jeg spiller det opdager jeg noget nyt. Fedt gameplay om man spiller med få venner eller kan stille 8 mand til noget versus mode.
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!