Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

HP laptop Varmeproblem?


Hvad kan man gøre ved varme/blæser problemer i en HP laptop .
Forhandler fortæller at præcis denne model er produceret med en for lille blæser (DESVÆRRE) .

hvad kan man gøre ? Den overopheder tit, og går ud udenvidere for at beskytte sig selv.
  • 0
Man kan købe de der holdere med indbygget blæser, som man sætter fast på undersiden. Den løfter PC'en og blæser samtidigt luft ind på den.

Ellers skal forhandler da tage den retur og give dig et tilsvarende produkt, som ikke er fejlproduceret?
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • 0
Prøv at støvsuge den. Det plejer at hjælpe. Inden i vel og mærke
  • 0
garentien er røget på den. Og den har været sendt ind mange gange. (Det er min kærestes Computer) Men forhandler var vist ikke til at tale med på daværende tidspunkt .

mkushye hvor kan man købe den henne ?
  • 0
HP er de værste.. Havde selv en med samme problem indtil for nylig. Den gik også ud pga. varmen, så tog sagen i egen hånd (eller det gjorde min trofaste ven (som sgade han havde styr på det)) og skilte den ad for at rense blæseren.. og ødelagde den så i samme omgang.

Så nu er jeg en glad Vaio ejer!
Eat Nutella! - TNKz
  • 0
Citerer Elias11:
mkushye hvor kan man købe den henne ?


Har ikke lige mulighed for at linke og google lige pt. men jeg fandt selv en del forskellige ved at søge på "laptop cooler" og "laptop cooling pad" på google
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • 0
Citerer SejPlayer:
Prøv at støvsuge den. Det plejer at hjælpe. Inden i vel og mærke
Det var altså ikke for at tage pis det her. Mente det særiøst
  • 0
If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
  • 0
Citerer SejPlayer:
Citerer SejPlayer:

Prøv at støvsuge den. Det plejer at hjælpe. Inden i vel og mærke
Det var altså ikke for at tage pis det her. Mente det særiøst


I know . Men den er ren. det er ikke længe siden den blev skilt ad

Tillagt 2012-04-27 09:31:
der er da kun i Notebook størrelse ?
  • 0
Min ven har en som passer til én med en 17'' skærm, så der skulle gerne være lidt forskelligt
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • 0
Du kan ikke skifte blæseren i den eventuelt man kan få bærbare blæsere til 100-200kr
Xboxlive ManiackDK
  • 0
Citerer Elias11:
Hvad kan man gøre ved varme/blæser problemer i en HP laptop .
Forhandler fortæller at præcis denne model er produceret med en for lille blæser (DESVÆRRE) .

hvad kan man gøre ? Den overopheder tit, og går ud udenvidere for at beskytte sig selv.


Har hørt om den problematik fra alle HP ejere, inklusiv mig selv.

This:

Citerer mkushye:
Man kan købe de der holdere med indbygget blæser, som man sætter fast på undersiden. Den løfter PC'en og blæser samtidigt luft ind på den.
  • 0
Min HP kører fantastisk, selv i spil uden den fryser eller går kold (varm).
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Der er enkelte HP modeller som ikke er ramt

Vil sige pt har jeg selv en Sony og må nok indrømme jeg aldrig går væk fra det igen... varme er intet problem også virker kvaliteten bare i top så skal du ud og have en ny... så tag et kig på dem... de godt nok noget dyrer end de andre men de er det værd... ellers er Acer faktisk også ret godt klart bedre end HP også...
Xboxlive ManiackDK
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!