Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

Ingen FIFA 12 til PC


Jeg trodet at EA Sport ville forsætte FIFA serien på pc

Men endtil nu har jeg kun set det til XBOX 360, PS2, PS3, OG 3DS

Er der nogen forklaring på hvorfor de stopper med at udgivet den til pc
  • 0
Sandsynligvis fordi, at PC markedet er ret lille på det punkt.
Der er bare ikke nok PC fodboldspillere
Your face, your ass, what's the difference? - Duke Nukem
  • 0
PC og klassiske sportsspil har aldrig rigtig gået hånd i hånd ( i hvert fald de sidste 6-7 år)
  • 0
Tror nu nok det skal udkomme til PC. Kunne ikke forestille mig andet, da der stadigvæk er en del som spiller det på PC'en så vidt jeg har hørt. Må vel være fordi de ikke ejer en konsol da jeg ikke kan se at man kan foretrække at spille det på PC'en fremfor en konsol
  • 0
Gad godt besøge en buddy, pege på hans 11 FIFA titler og bare kokse i latterkramper

Tror faktisk ikke det kommer til pc, har ikke kunnet finde nogle indicier på det i hvert fald
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
tror desværre ikke det kommer til pc, selv om det var på den platform at hele serien startede sine spæde skirdt

men forstår så ikke hvorfor de stadig producere spil til ps2.. troede de var stoppet med at producere til den platform...
slooooow -.- but deadly!
  • 0
Fifa på Pc og konsol er bare 2 forskellige verdener, hvor sidstnævnte bare giver førstnævnte kæmpe røvfuld. Spil som fifa alene er grund nok til at have en konsol, til denne type titler, ligesom PC fungere meget bedre med de fleste kraftige fps.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!