Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

Total war: Shogun 2 multiplayer skepsis


Ville bare dele og hører jeres tanker omkring det næste spil i Total War-serien. Napoleon Total Wars multiplayer-campaign var da lige til småt-brændbar afdelingen. Save funktionen var defekt, så den eneste mulighed for at gennemføre en campaign var at spille den i streg. Håber de får fixet problemet med det Total War: Shogun 2 - ellers lander det i hvert fald ikke hjemme blandt min spilsamling.
  • 0
Citerer neas33:
Ville bare dele og hører jeres tanker omkring det næste spil i Total War-serien. Napoleon Total Wars multiplayer-campaign var da lige til småt-brændbar afdelingen. Save funktionen var defekt, så den eneste mulighed for at gennemføre en campaign var at spille den i streg. Håber de får fixet problemet med det Total War: Shogun 2 - ellers lander det i hvert fald ikke hjemme blandt min spilsamling.


Havde godt nok ikke problemer med savingen på min computer, måske er det bare dig der er uheldig?

Men er sgu enig angående multiplayeren, det var sgu en tynd kop te
Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har.
  • 0
Citerer neas33:
Ville bare dele og hører jeres tanker omkring det næste spil i Total War-serien. Napoleon Total Wars multiplayer-campaign var da lige til småt-brændbar afdelingen. Save funktionen var defekt, så den eneste mulighed for at gennemføre en campaign var at spille den i streg. Håber de får fixet problemet med det Total War: Shogun 2 - ellers lander det i hvert fald ikke hjemme blandt min spilsamling.


Napoleon og Empire har mange problemer for mig online, men regner da med det er rettet i Shogun 2
Om noget, kan du altid vende tilbage den 15., så skal du nok få nogle bedre svar.
Take a chill pill.
  • 0
@Flesherboy - Det var også i onlinekampagnen man ikke kunne save. Kunne sagtens i singleplay. Tror alle havde det problem, da diverse forums var overspækket med klagebreve

@Suduki - Ja der er vel ikke andet end at vente og se. Jeg synes de skyder sig selv lidt i foden ved at lave 3. spil i rap med en defekt online-del. De sidste 2 spils online-kampagnedel har jo været en katastrofe og det er fuldstændigt uhørt at der ikke er lavet patches til at ordne problemerne
  • 0
Citerer neas33:
@Suduki - Ja der er vel ikke andet end at vente og se. Jeg synes de skyder sig selv lidt i foden ved at lave 3. spil i rap med en defekt online-del. De sidste 2 spils online-kampagnedel har jo været en katastrofe og det er fuldstændigt uhørt at der ikke er lavet patches til at ordne problemerne


Nu hvor de har lagt så KÆMPE MEGET FOKUS på online-delen, må man næsten forvente at de har fikset den
Ellers skal jeg nok spamme forummet, bare rolig ;)
Take a chill pill.
  • 0
Så har spillet været ude i lidt over en uge. Noget nyt om multiplayer-kampagnen?
  • 0
har endnu ikke prøvet multiplayer-kampagne, for af en eller anden grund er der næsten aldrig nogen på sever listen.
Hvorfor har is ikke arme og ben? Fordi de er vandskabte HAHA!
  • 0
Man kan godt save i den.
Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD
  • 0
@Big-boss. Det kunne man også i de andre, men for manges vedkommende var det ikke muligt at genoptage spillet, altså var det fuldstændigt ligegyldigt om man savede eller ej
  • 0
Nå, men så vil jeg da komme med et svar:

Det skal lige nævnes at TW-serien aldrig rigtig har bidt sig fast hos mig, da jeg bl.a. synes at MP ikke har fungeret. Jeg er nemlig af typen der begynder at gabe når jeg spiller mod AI for længe.
Nuvel, jeg læste et par anmeldelser af Shogun2, snusede til videoer og gameplay, og fik så købt det for en uge siden. Det skal lige indskydes, at jeg normalt spiller MP-spil i form af Battle Field, SSF4 og Fifa (og har da også spillet CS, MW og af RTS var Company of Heroes det helt store for mig for 3-4 år siden).
Anyway,
Shogun 2 har en rigtig gennemført multiplayer, jeg havde knapt lige gået gennem diverse tutorials, før jeg gik igang med Avatar-MP og har ikke set mig tilbage. Ja, man kan jo læse i anmeldelserne hvad det går ud på, men det fungere upåklageligt at finde en kamp, hvad entet det er 1 mod 1, team, siege eller campaign-drop in. Det virker også godt at man tilegner sig nye skills, både ens avatar og de enheder man har haft med i kamp. Negativ xp er der ikke noget der hedder, og det gør at man ikke raser for meget over et nederlag. Så har man mere lyst til lige at få styr på formationerne osv. og prøve igen. Ligeså meget ekstra boost giver det når man vinder et slag, og det skal siges ikke er specielt nemt hvis man støder ind i en garvet TW-spiller. Dem er der en del af, særligt østeuropæere af én eller anden årsag.
Nå ja, jeg har hentet det på steam og har et par enkle gange oplevet at der netop ingen er på serverlisten. Så lukker jeg spillet og starter det igen, vupti så er serverlisten fuld. Det er ikke noget stort problem, og det bliver nok patchet.

Well, thumbs up herfra!
  • 0
Trolle har du prøvet at spille med nogen over internettet eller en kammerat over lan hvor i spiller multiplayer-kampagnen, saver og genoptager spillet på et andet tidsspunkt. Det er her problemet ligger.
  • 0
Hey Neas.

Jeg har over de sidste fire dage spillet en co-op kampagne med en kammerat. Vel omkring 12 timer i alt. Vi har savet efter hver endt spilsession og genoptaget efterfølgende. Der er ABSOLUT INGEN PROBLEMER. No worries.

Og det er online; som det fremgår af alle informationer vedr. spillet kan man slet ikke ha' en co-op kampagne over LAN, så vidt jeg kan se. Og det er fantastisk! Man kan, hvis man vil ha' lidt gang i det hele, sætte tidsbegrænsning på turene, så man har enten 2, 3, 5 el. 10 minutter, hvilket kan være meget rart, da man ellers risikerer at ens kammerat lige pludselig sidder og laver micromanagement i 6 timer... Jeg foreslår 5 min.

Desuden er kampene fantastiske, fordi man kan dele ens enheder; man markerer dem blot og vælger "share," så får ens kammerat, som ellers overvåger kampen, mulighed for selv at spille med. Så der er meget få kedelige øjeblikke! Og det, at AI'en er så utroligt meget bedre i Shogun 2 gør hele herligheden meget sjovere, da man sagtens kan presses på normal/hard sværhedsgrad, selvom man har valgt to klaner lige ved siden af hinanden og arbejder sammen i alt.

Du kan endda genoptage kampagnen med en anden en din medspiller, og den laver en ny save-fil for hver gang 1. spillers tur starter. Og indtil videre har vi altså 118 tures savefiler, så den funktion virker absolut fantastisk

God fornøjelse.
  • 0
hehe mange tak for svaret Kan også selv bekræfte det eftersom jeg allerede har købt spillet
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!