Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

Billige høretelefoner


Hey guys.

Jeg leder efter et par billige, såkaldte, ørekop høretelefoner. Altså sådan nogen der omslutter øret.
Og så ville jeg høre om der er nogen af jer der har nogle erfaringer med sådan nogle høretelefoner til max 500 kr.
Forresten, så skal de primært bruges hjemme når jeg gamer, og ledningen skal være på minimum 3 meter.
  • 0
Jeg flytter den lige til gadgets.

For at bidrage med noget, så kan jeg godt lide Sennheiser. Der er et bestemt par som mange har haft eller har. http://d-nexus.com/images/Sennheiser%20HD%20202%20Headph
ones.jpg

Dette par. Jeg får dog lidt ondt i ørene af dem over længere tid, da de ikke dækker helt til. Jeg bruger dog høre apparater og ved ikke om dette har en indflydelse, men mine høre apparater sidder inde i ørene. Og ikke bagpå, men dem har jeg været glade for.

Dog er jeg ikke i tvivl om der findes nogen som er meget bedre end dem, men jeg ved disse koster omkring 300,- . Om der er nogen som er meget bedre inden for den prisklasse, vil jeg lade andre om at svare på
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Tak for svaret Thor86

Jeg har også kigget på nogle sennheiser's, men som du selv siger omslutter det ikke øret helt, og det piner også mine ører, især når jeg skal regner med at skulle have dem i flere timer af gangen.
  • 0
Lee, Englishman in Denmark l The Englishman has spoken! l Pre-owned = Legal Piracy - DON'T DO IT! l www.k1llmebill.co.uk
  • 0
Bare slet denne tråd, jeg fik et par af svigermor i dag i fødselsdagsgave. Et par Sony MDR XD-100, ikke verdens bedste kvalitet men det er fint til gaming
  • 0
køb nogen i Tiger 10 kr forretning

Mellem 30-50 kr
  • 0
Citerer MortenHansen:
Bare slet denne tråd, jeg fik et par af svigermor i dag i fødselsdagsgave. Et par Sony MDR XD-100, ikke verdens bedste kvalitet men det er fint til gaming


Vi lade den bare være, i tilfælde af der skulle komme en som har samme problem som dig Men godt du fik nogen, ellers ved du hvor du kan finde tråden
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Nu har jeg så prøvet de her Sony MDR XD-100 i en uge nu. Og jeg må sige jeg er mildest talt skuffet.
Lyden er meget "lav" i dem og jeg må skrue meget op for at kunne høre alle nuancer, og for at skærme for lyde udefra som de også rigtig dårligt holder ude.

Problemet der så opstår ved at skrue så højt op er at de larmer helt vildt til gene for andre mennesker. De kan slet ikke bruges udenfor men kun til nød hjemme når man gamer. Til slut skal siges at der også mangler bas, rigtig meget endda.
  • 0
Sennheiser... Det eneste der er god nok!
Lee, Englishman in Denmark l The Englishman has spoken! l Pre-owned = Legal Piracy - DON'T DO IT! l www.k1llmebill.co.uk
  • 0
Tjaa, hvis man stadig kan finde Goldring høretelefoner, så ville jeg sige DR50 så sandeligt er et kig værd
Men ikke så godt med det køb... Ked af at høre.
"Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..."
  • 0
Hej, du kan finde en masse gode tilbud på http://www.makalay.dk de har åbningstilbud nu, der får du 20% på fx Sennheiser, Grado, Urbanears og AIAIAI høretelefoner. Sprecilt Grado høretelefonerne har en RIGTIG, RIGTIG god lyd!
  • 0
Citerer lillejuhl:
Hej, du kan finde en masse gode tilbud på http://www.makalay.dk de har åbningstilbud nu, der får du 20% på fx Sennheiser, Grado, Urbanears og AIAIAI høretelefoner. Sprecilt Grado høretelefonerne har en RIGTIG, RIGTIG god lyd!


Det kunne jeg godt falde i staver over! 20% på Grado, og gratis fragt... Tænk at de tør!
"Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..."
  • 0
Nu ved jeg ikke om du har samme stil som mig. Men jeg er helt pjattet med Urban Ears - http://www.urbanears.com/
Designet er helt perfekt - simpelt, men med speciel udstråling. Lyden er dog ikke af den bedste kvalitet.

Ellers bør du kaste pengene efter Sennheiser HD 555 eller Sennheiser HD 280 PRO. Ejer begge to, og specielt sidstnævnte er af en tosset lydkvalitet. Samtidig er 280 mere fleksible og er overordnet set mere bevidste omkring kvalitet. 555 er mere til hjemmebrug, og har det med at lukke meget lyd ud...

Men hvis du virkelig skal have god kvalitet til en 500 kr., så køb nogle Sennheiser. Ellers vil jeg sige, at Urban Ears er det bedste valg.
  • 0
Jeg er ret sikker på at trådstarter har fundet et sæt høretelefoner. Det er en gammel tråd.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!