Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

HDMI splitter til PS5/Xbox Series X


Hej der jeg ledder efter en HDMI splitter der kan klare en PS5 og en Xbox Series X lige nu kan jeg ikke finde en med 4K og 120 hz kan i hjælpe mig

  • 0

Hvis Google ikke kan, så ved jeg ikke hvorfor GR skal kunne. Og jeg er også uvidende, men er en HDMI splitter lidt som en antenne/scartstik? Så du kan switche mellem de to?

Fordi hvis det er sådan, så tænker jeg du kan magte at rejse dig fra sofaen og skifte HDMI stik på den respektive (næsten umulige at opdrive) konsol for at spille det ene eller det andet på den konsol du ønsker at bruge i 4k 120hz.

Er det et reelt spørgsmål eller bare sådan lidt flex?

  • 0

Hold da op en attitude samt svar på et ret uskyldigt spørgsmål, var det virkelig nødvendigt

In reply to: @Davir

Hej der jeg ledder efter en HDMI splitter der kan klare en PS5 og en Xbox Series X lige nu kan jeg ikke finde en med 4K og 120 hz kan i hjælpe mig

Jeg er ikke sikker på om der er en 4k 120hz splitter, jeg har i hvertfald ikke set en før. Men jeg har heller ikke rigtigt undersøgt det. Held og lykke!

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0

In reply to: @hjorth

Hold da op en attitude samt svar på et ret uskyldigt spørgsmål, var det virkelig nødvendigt In reply to: @Davir Hej der jeg ledder efter en HDMI splitter der kan klare en PS5 og en Xbox Series X lige nu kan jeg ikke finde en med 4K og 120 hz kan i hjælpe mig Jeg er ikke sikker på om der er en 4k 120hz splitter, jeg har i hvertfald ikke set en før. Men jeg har heller ikke rigtigt undersøgt det. Held og lykke!

Ja, beklager.brugeren har bare tendens til spørgsmål om hardware, der kan virke tosset når man har brugt pengene på udstyret med absolut ikke evner at benytte det. Beklager.

Held og lykke

In reply to: @Davir

Hej der jeg ledder efter en HDMI splitter der kan klare en PS5 og en Xbox Series X lige nu kan jeg ikke finde en med 4K og 120 hz kan i hjælpe mig

Hej Davir, det du skal finde for at løse din situation er en HDMI 2.1 Switch(HDMI 2.1 er den der kan trække 4k 120hz). Jeg kan se at man kan købe en der hedder CableDeconn på Amazon.de 

Something something something darkside
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!