Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

Ps4 konto


Hej. Ved ikke lige omdet er det rigtige sted jeg skriver dette. Men har brug for hjælp til ps4 konto. Jeg har idag prøvet at købe 1 måned til det her ps4 network så børne kan spille online i fifa osv. Alle 3 drenge er oprettet inde under mig som brugere og jeg står på som administrator. Men det virker som om at de ikke kan soille online men kun at jeg kan. Kan det virkelig passe at man skal købe det til alle? Jeg synes jeg har sat flueben alle de rigtige steder men det virker stadig ikke. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Vh Tommy
  • 0
Eneste jeg lige kan komme i tanke om er om du har sat din konto som primary på konsollen?

Under:
Settings > Account Management > Activate as Primary.


Det er samme indstilling der gør at ens digitale spil kan tilgås af andre konti på konsollen, så dobbelttjek lige den
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Hej Alex. Tak for svar, det var vist lige det svar jeg skulle bruge. Måske du kan hjælpe mig med et andet spørgsmål. Når jeg logger ind så bliver jeg automatisk logget ind med mit brugernavn osv. Men hvis en af mine drenge logger ind på deres profil og så prøver at komme på Network så siger den at man skal være logget ind. Når jeg så taster mine oplysni ger så siger den at der allerede er en bruger med mine oplysninger. Skal alle drenge taste egne oplysninger ind osv med mail og koder?
  • 0
Oh damn, det ved jeg desværre ikke :I
Har kun leget lidt med familiedelingsfunktionen pga. arbejdet og på de konti har vi ikke PS+
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!