Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

Ps4, legetøj i åbning


Hej alle. Håber i kan hjælpe mig. Min kære lille søde søn synes min ps4 så spændende ud og synes åbenbart at en legetøjsmønt skulle skubbes ind hvor spillet køres ind. Den er skubbet helt ind så jeg kan høre den rasler rundt. Hvad kan jeg gøre? Jeg har prøvet at slå op om jeg kan skille den ad, det burde jeg kunne, jeg har fjernet en skrue på bagsiden hvor jeg fjernede et stykke klistermærke. På hjørnet tog jeg et stykke plastik af hvor der også var 1 skrue der kunne komme ud. Så kan jeg ikke finde andre steder, men den sidder stadig fast toppen. Er der andre forslag til hvad jeg kan gøre?

Håber virkelig i kan hjælpe mig

Tommy
  • 0
Hmm - Du kan tjekke den video her: https://youtu.be/WVzWK3H3iN4?t=2m38s

Lyder til at du mangler to skruer mere og så skal den bare vippes af ligesom han viser i videoen

Håber du får det til at virke igen!
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Ok tak, jeg må lige kigge igen. Jeg har en slim så der sidder skruerne anderledes
  • 0
Så har jeg fået skilt den ad, jeg tog plastik af både over og under. Jeg turde ikke rigtigt at gå videre. Er der nogen der ved om hvis jeg går videre om jeg så kan komme til den disk og måske hive den ud?
  • 0
Den titel gav mig helt andre associationer før jeg bemærkede kommaet!
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!