Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

Min computer hakker...


Min computer er begyndt at hakke for en 14 dages tid siden. Jeg troede først at det var mit bredbånd. Så har nu et par gange lavet en bredbånd hastighedstest og her er alt som det skal være.. Har også prøvet andre hastighedstest og var kørte tingene også som de skulle. Nogen ideer om hvad jeg skal gøre? Er det computere der er ved at skulle have en kærlig hånd? Den er 1 års tid gammel.
  • 0
Ah, altid godt med en hastighedstest, når bæstet begynder at køre dårligt. Er det ikke bare endnu engang at hoppe forbi Bilka og få købt en ny?
  • 0
Er strømforsyningen løs? Min bærbare begynder at hakke når jeg spiller Civ 6, hvis ikke kablet sidder ordentligt i.
  • 0
Ingen løs strømforsyning.

De bliver dyrt hvis jeg skal købe ny computer 1 gang årligt
  • 0
Hej Mads

Jeg tror lige du skal have læst op på hvad en blog er, det du her skriver hører sig retteligt til i forum, da det nok er en længere udredning der skal til.


Jeg må kraftigt anbefale at du laver en tråd på forummet, og her inkluderer komplette specs på din computer, styresystem, hvad du bruger af anti-virus, og hvad version dine drivere er samt seneste windows opdatering du har installeret.
There is no replacement for displacement
  • 0
Blog flyttet til hardware. Opdater gerne med den info Kim Olsen anbefaler, det gør det lettere at hjælpe med fejlfinding
  • 0
Hakker den eller lagger den ?
Kommer også andre på hvad computeren indeholder og hvad du spiller
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Vil som de andre siger, sige det kommer an på præcis hvad der sker, når problemet opstår.

Derudover afhænger årsagen selvfølgelig af dit nuværende setup på computeren, og dens hardware - altså operativsystem, hvilke applikationer der er aktive mens problemet opstår, m.v.

Uden at kigge på de faktorer er det umuligt at sige hvad problemet er, men overordnet set, hvis du siger den er 1 år gammel og du er en alvorlig gamer, er det jo muligt, at der f.eks. er et komponent der enten er defekt eller en flaskehals.

Hvis det er en flaskehals, som du bare først opdager nu, og det hakker under meget krævende spil, så kan det være du skal overveje en upgrade. I så fald kan jeg anbefale https://froggaming.dk/ til enkelte hardware erstatninger, og hvis det er noget omfattende, ja så kan du jo overveje at købe ny. Men som du selv siger, hvis man skulle udskifte alt 1 gang i året, ville det blive dyrt.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!