Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

Xbox One med eller uden kinect


Hej.

Jeg har efter langtids overvejelse besluttet mig for at at købe en Xbox One. Jeg har en gamer PC, men kunne godt tænke mig en konsol og spillerne til Xbox'en passer godt til mig.

Jeg er dog meget i tvivl om, hvorvidt man skal købe den med eller uden kinect. Er der nogen, som har noget erfaringen med kinecten og kan sige, om den er værd at have. Det er ca. 1.000 kr. forskel på med eller uden, og selvom om jeg har råd til begge versioner, så er der selvfølgelig ingen grund til at bruge penge på en kinect, hvis det ikke rigtig kan bruges til det helt store.
  • 0
Citerer madsen25:
Hej.

Jeg har efter langtids overvejelse besluttet mig for at at købe en Xbox One. Jeg har en gamer PC, men kunne godt tænke mig en konsol og spillerne til Xbox'en passer godt til mig.

Jeg er dog meget i tvivl om, hvorvidt man skal købe den med eller uden kinect. Er der nogen, som har noget erfaringen med kinecten og kan sige, om den er værd at have. Det er ca. 1.000 kr. forskel på med eller uden, og selvom om jeg har råd til begge versioner, så er der selvfølgelig ingen grund til at bruge penge på en kinect, hvis det ikke rigtig kan bruges til det helt store.


Hejsa, jeg er den glade ejer af en Xbox One, jeg købte versionen med kinect, også selvom den mildest talt fik en noget hård medfart.

Jeg havde derfor også meget små forventninger til hvordan den ville fungere i praksis, men jeg var faktisk positivt overrasket over hvor soldit det virkede.

Nu efter Xbox´en har fået dansk understøttelse i form af menuer, og diverse tekster, har jeg valgt at hive kinect stikket ud af min Xbox da du ikke kan "snakke" med den på dansk ( så vidt jeg er informeret ihvertfald)

Så hvis jeg kunne spare de 1000 kroner ville jeg nok bruge dem på noget andet, spil er jo ret så oplagt.
  • 0
Hvis det var mig, havde jeg købt uden Kinect, og evt bruge de penge på spil som Lauritzen siger.
Og eftersom at MS har begrænset Kinect for at give mere CPU, er der ingen grund til at kaste penge efter det
* A reputation takes a lifetime to build and seconds to destroy*
  • 0
Hvis du kan lide at optage, så synes jeg det er værd at overveje.

Der er vidst en kommando som hedder "record" og så optager den med det samme.

Men ellers, som de andre siger, så køb nogen spil i stedet.
Der er nemlig heller ikke dansk tale til den, hvilket du selv nævner.

Fona har netop et tilbud til 2999.

2x controllers, AC Unity, AC Black Flag og Minecraft.
Men to controllers er det fede ved det tilbud - hvis du spørger mig!
Jeg fik solgt de øvrige spil 300kr samlet, hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Jeg købte day one edition som var med kinect. Jeg bruger ikke Voice commands men ejer da fantasia spillet og så vil kæresten gerne have just dance. Jeg har også alien spillet som skulle gøre brug af kinect. Larm for meget i nærheden af kinect og aliens hører dig :p
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer Mike JezZ:
Citerer The_Dude:. Larm for meget i nærheden af kinect og aliens hører dig :p

*mind mig om at fjerne Kinect når jeg spiller Alien: Isolation. *

Lol for en dum funktion


Det er da en super fed brug af det. Det får da netop mig til at vælge xbox udgaven frem for PC ;)
Y can't metroid crawl ?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!