Dansk
nyeste
Atrás

Hardware

Kabler, skærme, harddiske, joypads, teknik

PS4 priskrig?


* A reputation takes a lifetime to build and seconds to destroy*
  • 0
Hvis jeg havde 3000 kr til den slags, så hell yeah!

Jeg ville dog nok vælge elmutanten, for selvom de ikke har det bedste ry mht. customer service, så er det trods alt en stor varehuskæde. Jeg har én gang købt en konsol ved en webshop og det var noget være rod med forsendelsen, så det gør jeg aldrig igen.
Bazzinga!
  • 0
Helt enig med minisnor. Det er nu altså mindre bøvlet at have købt i en fysisk butik, eller i hvert fald en hjemmeside med fysiske butikker. Det vil jeg gerne bruge de ekstra 200 kr på.
  • 0
Der er heldigvis frit valg. Men det er nu ikke mere besværligt end man selv gør det til. Om den skal afleveres på posthuset eller butikken, er det samme. Bare fordi man handler i en fysisk butik, er man ikke garanteret bedre service
men det var nu ikke fordi der skulle oprettes en tråd til diskussion
* A reputation takes a lifetime to build and seconds to destroy*
  • 0
Elgiganten matcher jo priser, så du kan sagtens gå derind og få den til 2999,-! Hvis jeg kan, så køber jeg altid hos Elgiganten. Jeg synes de har en god service, og mange gange får man bare et nyt produkt hvis der er problemer med det man har købt.
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Citerer Mythos:
Elgiganten matcher jo priser, så du kan sagtens gå derind og få den til 2999,-! Hvis jeg kan, så køber jeg altid hos Elgiganten. Jeg synes de har en god service, og mange gange får man bare et nyt produkt hvis der er problemer med det man har købt.


De matcher da vist kun priser fra fysiske butikker. Mener ikke de gør det med webshops.

Men om man så måtte betale 200 ekstra er det nok ikke en deal breaker for ret mange, når de først står i butikken.
Bazzinga!
  • 0
De matcher coolshop, men de har også en fysisk butik, mener jeg.
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!