Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Tilbudstråden


^
+ Du skal være der minimum 1 dag i forvejen, samt sove der.
+ Du kan kun købe 1 ting, så du skal lokke nogle venner med hvis du skal have flere ting.

Det er billigt, men godt nok ikke noget jeg selv ville gide
If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
  • 0
Er det mig som er helt blank? Jeg kan ikke finde de der tilbud på proshop?
  • 0
Citerer Fox-Mulder:
Det er lige sket.

God fornøjelse.


Jeg har sgu købt en Xbox i stedet.

Citerer Hyuuga:
^
+ Du skal være der minimum 1 dag i forvejen, samt sove der.
+ Du kan kun købe 1 ting, så du skal lokke nogle venner med hvis du skal have flere ting.

Det er billigt, men godt nok ikke noget jeg selv ville gide


Det med sove er også en klar dealbreaker for mig.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Jake the Snake:
Er det mig som er helt blank? Jeg kan ikke finde de der tilbud på proshop?

http://www.proshop.dk/Kbh/aabningsfest.htm
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
Der sidder allerede 2 derude nu, 4 dage i forvejen..
If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
  • 0
hahahha.. Oh my god.. Fair, det er gode tilbud. Bla 3k for en iphone 6, men helt ærligt. De kan tjene penge hurtigere end ved sælge det videre.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Thor86:
hahahha.. Oh my god.. Fair, det er gode tilbud. Bla 3k for en iphone 6, men helt ærligt.

Sjovt, du lige nævner det tilbud. Nu er jeg generelt meget tilbageholden med at bruge store summer på mobiler, så jeg synes stadig 3k er meget. Hvis jeg kunne vælge et af tilbudene, ville det nok være en PS4 eller måske en af tingene til 1kr. Også selvom man muligvis spare mere ved iPhonen.

Men fire dage i forvejen er uanset hvad lige vildt nok. Efter den første nat ville jeg formegentligt savne min seng alt for meget.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Har lige været forbi og der sidder nu en flok drenge på omkring 10 stykker.
  • 0
Godt det ikke er mig..

Citerer Ak-master:
Sjovt, du lige nævner det tilbud. Nu er jeg generelt meget tilbageholden med at bruge store summer på mobiler, så jeg synes stadig 3k er meget. Hvis jeg kunne vælge et af tilbudene, ville det nok være en PS4 eller måske en af tingene til 1kr. Også selvom man muligvis spare mere ved iPhonen.


Point taken!

Man kan jo også kigge på det på følgende måde: Ville jeg have købt en iPhone, hvis den normalt kostede 3000? Hvis ja, så kan man godt slå til - såfremt man ikke skal sove der i freaking 4 dage.

Det er alligevel "kun" halv pris. Man kan jo tage chancen og købe en i DBA.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Elgiganten har Turtle Beach Earforce Z Seven på tilbud til 777 danske kroner. Den vejledende pris er på 1700 kroner og har fundet den til mindst 1200 kroner i andre butikker.

Kan i siddende stund sige at de virker meget fornuftige (uden at jeg er audiofil, der må en anden kime ind).
Take a chill pill.
  • 0
Citerer Suduki:
Elgiganten har Turtle Beach Earforce Z Seven på tilbud til 777 danske kroner. Den vejledende pris er på 1700 kroner og har fundet den til mindst 1200 kroner i andre butikker.

Kan i siddende stund sige at de virker meget fornuftige (uden at jeg er audiofil, der må en anden kime ind).


Ud fra hvad du skriver, så lyder det slet slet ikke dårligt.

Tillagt 2015-08-05 10:18:
Hvordan er surround sound etc?

Ved du om de uden problemer, kan sættes til den lille ting på Xbox controlleren, således de ikke skal forbindes direkte til xboxen med usb eller lignende?
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Thor86:
Hvordan er surround sound etc?


Den er som den nu er i headset, det er meget svært at få "god surround sound" i et headset, fordi alle lydende enten kommer super tæt på hinanden, eller fordi det blot er simuleret.
Men vil sige at det indtil videre er meget godt, bassen og lyden er generelt er meget god, men det kan selvfølgelig ikke måle sig med et surround sound system.

Citerer Thor86:
Ved du om de uden problemer, kan sættes til den lille ting på Xbox controlleren, således de ikke skal forbindes direkte til xboxen med usb eller lignende?


Jeg tror måske at du skal kigge på Ear Force XP Seven (som de har på tilbud til 100 kroner mere, så vidt jeg husker). Den er vistnok lavet mere til konsoller, da der er optisk kabel halløj til amp'en. Er dog ikke sikker på at den virker til XONE controllers out of the box, for jeg kan se at der kan købes noget ekstra halløj til dem (den her: http://www.turtlebeach.com/product-detail/xbox-one-adapters-acce
ssories/ear-force-headset-audio-controller/644
)

EDIT: Jeg kan læse mig til at man skal have den Xbox One adepter. Jeg kender ikke lige noget sted man kan købe det, måske amazon.co.uk eller .de?
Take a chill pill.
  • 0
Den Xbox one adapter har jeg allerede, da jeg har et af deres headset. Der fulgte den med.

Jeg kan bare ikke huske navnet på headsettet jeg har, det må jeg lige undersøge. Men det headset du fandt, er ikke på udsalg på hjemmesiden - indtil videre. Måske er det en avis varer fra næste uge eller lignende?

Tillagt 2015-08-05 14:10:
Den Xbox one adapter har jeg allerede, da jeg har et af deres headset. Der fulgte den med.

Jeg kan bare ikke huske navnet på headsettet jeg har, det må jeg lige undersøge. Men det headset du fandt, er ikke på udsalg på hjemmesiden - indtil videre. Måske er det en avis varer fra næste uge eller lignende?
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Thor86:
Men det headset du fandt, er ikke på udsalg på hjemmesiden - indtil videre. Måske er det en avis varer fra næste uge eller lignende?


http://www.elgiganten.dk/product/konsol-spil/gaming-headset/TBE
ARXPSEVEN/turtle-beach-ear-force-xp-seven-headset


Det står ikke som tilbud, men det er præcis samme headset som Z Seven, bare med en optisk kabel ting til konsoller.
Take a chill pill.
  • 0
Arhhh, dette er vist ikke GR relevant. // Carmillah
  • 0
S-P-A-M! Hvad siger det?

Men hvis nogen falder over en PS4 (bundle) til ingen penge, så må I gerne sige til!
This post is 99% beef and the rest exaggeration
black friday
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer Trept1985:
Jeg vil da også lige tilføje:

X
X


Hvad er fidusen med at poste disse links?
power har Assassins creed origins til 279 !! Happy
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Call of Duty: Ghost - Prestige Edition på coolshop... Elendigt spil, men der følger et HD tactical camera med... til 109kr Happy
  • 0
Der er mange websteder, der sælger CDKEY, hvilket gør det vanskeligt for os at vælge. Heldigvis er der også nogle websteder, der samler disse salgswebsteder, som vi kan se, så vi ikke bliver så blinde.

Jeg nævner ikke nogle gamle prissammenligningswebsteder. Jeg tror, at alle ved det. Sig et websteds https://www.keydit.com, som jeg for nylig opdagede. Han har indsamlet data om snesevis af salgswebsteder. Prisen er klar med et øjeblik. Du kan prøve det.
  • 0
Jeg anbefalede altid at bruge Allkeyshop og https://gameskeys.net til de bedste priser.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!