Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Tilbudstråden


Citerer SejPlayer:
Hanon shipper fra UK. Titolo er ganske rigtigt fra Schweiz, men jeg mener da at der er de samme regler som med handel i EU selvom de ikke er en del af unionen.


Jeg prøvede i sin tid at finde ud af det, men reglerne var ikke klare. Så jeg endte med droppe titolo, da jeg havde hørt om flere der havde fået told. De er ganske rigtigt med i en eller anden handelsaftale med Europa, men aftalen må være uklar.

Tillagt 2014-11-26 17:55:
Det er egentlig en skam. Titolo har nogen virkelig fede sko, og ret fedt udvalg.

Jeg følger dem bl.a på Instagram.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Hvornår er de begyndt at sælge ure, smykker og lignende?

Jeg har lige kigget overfladisk, men pt er der ikke så meget der har min interesse. Ikke umiddelbart noget jeg vil smide penge ud efter.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Nu må vi bare håbe at de andre har nogle gode eller vilde tilbud.
  • 0
Hmm, det eneste interessante jeg kunne finde på Coolshop var alien isolation til PS4, og det var ikke på lager. Forhåbentlig kommer det på lager igen, før tilbuddet udløber, ellers giver det da ikke meget mening at putte det på til at starte med.

Fonas 20% på hovedtelefoner kunne godt lokke. Har haft et godt øje til et par Sennheisser Momentum i hvid til 2.000 kr, som jeg kun har kunne finde i Fona.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Citerer Sturmgeist:
Fonas 20% på hovedtelefoner kunne godt lokke. Har haft et godt øje til et par Sennheisser Momentum i hvid til 2.000 kr, som jeg kun har kunne finde i Fona.


Fona kører faktisk nogen ganske ok tilbud, blandt andet iPad air 2 med 700kr rabat tror jeg.
Derudover har de vidst også andre høretelefoner på udsalg, her i blandt Bose.

Citerer coolking18:
Fisketorvet har afsløret deres tilbud link her: http://www.fisketorvet.dk/W/do/centre/blackfriday


Det er sgu fesent. De kører jo ganske normale 20-25% tilbud i de fleste butikker. De har fuldkommen misforstået konceptet, og ser det bare som en mulighed, hvor de forhåbentlig kan udnytte det fra USA.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
De fleste af lyngby storcenters butikker tilbyder 20-50% rabat imorgen
  • 0
Argh jeg havde sgu håbet på noget bedre! Lidt som Fonas 700kr rabat på iPad Air 2.
Det er næsten amerikansk pris.

25% tilbyder de sgu flere gange i løbet af året alligevel.

Jeg venter spændt på se hvad Elgiganten tilbyder - og overvejer sidde op i nat kl 00:01.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Jeg håber ps4 er på tilbud fordi jeg vil rigtig meget have en
  • 0
Citerer Thor86:
Argh jeg havde sgu håbet på noget bedre! Lidt som Fonas 700kr rabat på iPad Air 2.


Det er så 1'eren.. Så ikke det vilde tilbud
If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
  • 0
Citerer Hyuuga:
Det er så 1'eren.. Så ikke det vilde tilbud


det havde jeg ingen gang set.

Tjah, det var jo også først sidste år der rigtig skete noget med Black Friday.
Måske bliver det bedre næste år, og måske overrasker Elgiganten os fuldkommen. De kunne sagtens finde på at smide en PS4 på udsalg.

Til gengæld er en PS4 bare billig allerede nu. Kan fåes for under 3k. Det er insane, når man tænker på hvordan PS3 startede ud.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Hvis ps4 ikke er på tilbud imorgen så begynder jeg at sparer op til en
  • 0
Hvor er du fra Coolking18 ? Hvis du er i nærheden af KBH / Lyngby / Holte etc, så kender jeg måske en som kan skaffe dig en lidt billigere end udsalgspris, alt efter hvad udsalgsprisen er.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
coolshop har alien isolation til 199 til konsol og 159 til pc
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Thor jeg bor i sydhavn som er i København.
  • 0
Så har jeg kigget net tilbudene igennem - det var ren lort! :p

Måske kan jeg finde noget i butikkerne imorgen.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Jeg var ellers lige ved at lave en oversigt med tilbud hvad jeg godt kunne lide - bam. Så lukker min computer alt ned.

Nå, kort af hvad jeg kan huske:

Marshall Stanmore højtaler. Man sparede 1100 eller 1800.

Pioneer Soundbar, man sparede igen 1100 eller 1800.

Tom Tom GPS. Til 599, med lifetime kort etc.

Samsung trådløs højtaler til 1000. Her sparede man vidst næsten 2k også.
Og så er det en god højtaler, men de har sikkert svær ved at udkonkurrere Sonos, derfor dette slagtilbud.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Det nedern at ps4 ikke er på tilbud når men jeg er allerede begyndt på at sparer op til en
  • 0
Til os med amerikansk PSN er der også Black friday godter:

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/game-deals/
cid=STORE-MSF77008-9_FLASHSALE14_G


F.eks.

Shadow of Mordor - kr. 180,-
Infamous second son - kr. 120,-
Sniper Elite 3 - kr. 150,-

Og hvis man bruger for over 100$ (kr. 600,-) får man 15$ (kr. 90,-) tilbage som en rabatkode.

Så begynder vi at være oppe på nogle rigtig fine besparelser.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Er Philips hjemmebiografen til 2000 kr i Elgiganten pengene værd? Leder efter et surround anlæg til billige penge og tænkte at dette muligvis var hvad jeg ledte efter.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hjemmebiograf/HTB558
0G/philips-5-1-hjemmebiograf-3d-blu-ray-htb5580g-12#tab-more-i
nfo


-

Så blev den udsolgt
  • 0
Citerer coolking18:
Det nedern at ps4 ikke er på tilbud når men jeg er allerede begyndt på at sparer op til en

Bilka har dem til 2499 kr i denne uge. Der er vist også en bundle med Fifa 15 til 2799.

Derudover har de også iPad Air 2 til 2799 kr.
  • 0
Epic, jeg har netop i dag svaret på dit indlæg. Nåede du at købe et? Umiddelbart kunne du godt have slået til, selvom jeg ikke kender meget til Phillips.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Jeg har set tilbudet men mine forældre siger hele tiden til mig at jeg skal vente til mellem jul og nytår eller efter nytår fordi da falder priserne.

Tillagt 2014-11-29 14:28:
Altså jeg mener at varerne bliver endnu billigere hvis man venter lidt endnu.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!