Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Tilbudstråden


Citerer Mike JezZ:
Men koden er bundet til ens steam konto, så han skal sælge kontoen før du kan spille.


Jeg havde da regnet med selv at gå ned i BB og købe det.

Citerer Mike JezZ:
http://store.steampowered.com/stats/ Pt ~2600 der spiller, så stadig aktivt.


Okay fedt. Tak
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
gamefly.co.uk
op til 88%
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Det er sommer og det betyder stor-udsalg på GOG.com - Definitonen på Rent guld på gaden til ingen penge er at finde her, så her er et par anbefalinger fra min side:

Psychonauts -
Manden bag dette Adventure spil er Tim Schafer. Han lavede Grim Fandango der er i den grad er et herligt spil i samme genre, men som floppede kommercielt. For dets tid, var der ikke andre der havde lykkedes med at lave så spændende et figurgalleri og stemningen får virkelig gnavet sig ind på en, da handlingen ikke har travlt.
Psychonauts led i bund og grund samme skæbne, men det betyder ikke et dyk i kvalitet.

Another World -
Måske mest for nostalgikere, men uanset hvad er det interessant at selv opleve et spil der på mange måder lagde fundamentet for platform spil generelt, men også hvordan man laver stemningsfulde mellemsekvenser og ligeså lydspor.

Original War -
Køb det, køb det, køb det! Real-Time-Strategi (dog med integreret pause funktion, hvor man kan re-koordinere sin taktik).
Mandskab er en resource i sig selv, og du er aldrig herre over forstærkninger. Hver mand og kvinde er unik, og desuden optjener de erfaring, jo mere de arbejder i deres felt, så der er dybe konsekvenser for ikke at være påpasselig.
Læg dertil at mandskabet også bruges til at få basens bygninger at til fungere, såvel som det mobile krigsmateriel, hvad end det er maskingeværs-biler eller kampvogne. Og selv når det bliver muligt med ubemandede løsninger, så er det et kompromis.

Køb det og spil det alene af den grund at der ikke eksisterer noget lignende. Jeg kan ikke anbefale Original War nok. Og jeg er alt andet end Strategi-pro vel at mærke.

Desperados: Dead or Alive -
Spil-serien Commandos flytter til det vilde vesten. Real-time-Infiltration kan vi vel kalde det. Det er sjældent man kan slippe afsted med at åbne ild, da det alarmerer hele nabolaget. Brutal svært, da man altid er outmanned og outgunned, så det sætter store krav til den taktiske snilde og kendskab til ens figurers evner. Tilføj et labbert soundtrack man kan næsten ikke sige nej.

Hotline Miami -
Nok det mest kendte på listen, men hele spilpressen har heller ikke kunnet få armene ned for denne indie-perle fra sidste år. Og med rette. Jeg har spillet og gennemført det over 2 dage, og det er en af de mest fokuserede spil jeg længe har spillet. Her et highscore system jeg decideret har lyst til at udfordre mig selv på. Halvvejs igennem spillet, er det slet ikke muligt at lægge fra sig, da setup'et pirrer ens nysgerrighed til max.
Soundtracket er også her fuldstændig formidabelt og sætter scenen, og må vække ekstra stor glæde for folk der har levet i 80'erne.
  • 0
KÆMPE udsalg i Blockbuster fra på fredag af.
3 for 2 - den billigste er gratis på ALLE spil og film
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • 0
Citerer mkushye:
KÆMPE udsalg i Blockbuster fra på fredag af.
3 for 2 - den billigste er gratis på ALLE spil og film


Gælder det kun i butikkerne eller også på nettet? Synes efterhånden de fleste blockbuster butikker er lukket i kbh.
Wii would like to play - Nintendo
  • 0
Det gælder vist kun i butikkerne. Mange af butikkerne i indre by er lukket, men der er stadig Vesterbrogade, Trianglen, Dronningensgade, Amagerbrogade (108,), Kastruplundgade og jagtvej
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • 0
  • JØP
  • JØP
Der er også på Frederiksborgvej / Frederikssundsvej.

Kan være, jeg lige skal kigge forbi dem en af dagene.
  • 0
Køb Pikmin 3 på Wii U Eshop og få 30% rabat på The Wonderfull 101 på eshoppen
Y can't metroid crawl ?
  • 0
  • JØP
  • JØP
Wii U Premium, 1979 kr. i Bilka (gælder til på onsdag)
Wii U Basic, 1000 kr. i Metro (gælder til lørdag, tror jeg).
  • 0
Citerer JØP:
Wii U Premium, 1979 kr. i Bilka (gælder til på onsdag)
Wii U Basic, 1000 kr. i Metro (gælder til lørdag, tror jeg).


Hvor ser du den til 1000kr i metro? D:
Wii would like to play - Nintendo
  • 0
2 for 3 tilbuddet gælder forresten på ALT i butikken. (undtagen forudbestillingsvarer, cigaretter, taletid, paysafecard og alle former for gavekort)

Men hvis man for eksempel samler på film er det en god mulighed for at få anskaffet sig de nyeste billigt.
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • 0
  • JØP
  • JØP
Citerer mkushye:
2 for 3 tilbuddet.


Er det sådan et trick de bruger for at få penge i kassen?

Jeg var i BB i dag; ret kedeligt udvalg.
  • 0
Citerer JØP:
Jeg var i BB i dag; ret kedeligt udvalg.


Så kommer det sandelig an på, hvilken BB-butik du er i. Den jeg handler mest i i Århus har et fint sortiment af film, der jævnligt ændres.
Men angående deres spil - så er der ikke meget at komme efter :s
  • 0
Tilbudet gælder også i deres netbutik
Wii would like to play - Nintendo
  • 0
jeg brugte det i går. 3 Ben&Jerries for 127 kr :p
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer The_Dude:
jeg brugte det i går. 3 Ben&Jerries for 127 kr :p


lol
Wii would like to play - Nintendo
  • 0
mangler ingen spil og film :p
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer The_Dude:
mangler ingen spil og film :p


Man kan aldrig få film og spil nok :p
Wii would like to play - Nintendo
  • 0
Nej men tiden kan blive et problem at få nok af :p
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Reklame er ikke tilladt! Kontakt Gamereactor, hvis du ønsker at reklamere.
  • 0
Hvis I tager et smut i Blockbuster, så være opmærksomme på spil uden covers. De laver nogle gange den dumme beslutning at slå alle disse ind under titlen "spil uden cover", alle sammen til 20 kr uanset spillets alder. Således var jeg i dag så heldig at støde på en kasse fyldt med disse, og jrg løb blandt andet af sted med både Syndicate og Fallout New Vegas: Ultimate Edition for kun 20 kr stykket - begge nye og komplette, bortset fra et sølle cover.
Jeg ejer endda Fallout NW:UE i forvejen, men det var simpelthen et for godt tilbud til at lade være.
  • 0
Jeg kan som yderligere info til Stampes indlæg tilføje, at følgende butikker skulle ligge inde med en del af disse "spil uden covers":

Frederiksborgvej - Kbh NV

Danmarksgade - Fredericia

Randersvej - Århus

Vesterbrogade - Kbh V
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • 0
Men jeg har lige købt de bedste X360-spil fra randersvrj-butikken
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!