Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvor langt væk er I fra jeres skærm?


Hej, jer der har en skærm med mere end 720p altså en Full HD en hvor langt sidder
i væk fra skærmen?

Jeg fandt lige ud af at ved at være rimelig langt væk fra den for man mega god grafik det ligner næsten kasse TV grafik.
det eneste der var dårlig ved dem og konsoller var larm de var små og teksterne kunne man næsten ikke læse på grund af den lave opløsning men grafikken var virkelig god.

Spørgsmål er hvor langt væk sidder i fra jeres Full HD skærm?
Multiplayer kan jeg bedst lide at side tæt på skærmen men det giver også rimelig dårlig grafik, men glæder mig meget til Next Gen konsoller med Full HD.
Gameren-DK den danske PS3 og XBOX 360 gamer!
  • 0
Sidder lidt længere end én arms længde væk fra min 24".
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
Omkring 3 meter.

Det er ikke rart at sidde tættere på. Det er et 40''. Det er kun ved splitscreen at jeg kan finde på at rykke lidt tættere på.
  • 0
ca. 1,5 -2 meter på 32''
Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0
Jeg er også begyndt at sidde 1 til 2 meter væk fra skærmen.
På et 37 tommer.

Grafikken bliver meget bedre at se på.

Det eneste lille minus er at når man er så langt væk fra den vil cirka et 24 computer skærm se styre ud.

Ved i om man kan få den til at lade være at med zoome ind så det bliver mere film artigt?

så vis det er et spil med 720p support bruger den kun dem fra skærmen.
Fremfor at zoome ind så det ligner 1080p?
Gameren-DK den danske PS3 og XBOX 360 gamer!
  • 0
2-3 meter, 42''
  • 0
ved min 32" sidder jeg mindre end en halv meter væk, har svært ved at koncentrere mig om spillet hvis jeg sidder langt væk, dont ask me why
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
  • MKT
  • MKT
1-1,5 meter, 32"
Say it! Believe it! Achieve it!
  • 0
Omkring 2.5m - 3m fra en 55".
  • 0
Jeg synes godt nok at I sidder tæt på allesammen.
  • 0
2.5 meter > 50"
"All men dream, but not equally." - Nathan Drake.
  • 0
Are you guys kiddin' me? Sidder like en halv meter fra min skærm.

Har dog heller ikke rigtig nogle andre muligheder, hvis jeg skal spille.
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein
  • 0
1½ meter, 40" .. men der er heller ikke plads til at sidde længere væk med min lænestol .. Men synes det er nice at sidde tæt på, så behøver man ikke et 50"
If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
  • 0
2-3 m. på et 46"
Xbox live & PS3 tag - Njoost
  • 0
Jeg sidder lidt under halvanden meter væk fra mit 32"

På et tidspunkt hvor jeg spillede splitscreen i RE5, har jeg nok været så tæt på som en halv meter.
"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
  • 0
Vis jeg skal rive folk rundt i Gears og CoD, sidder jeg omkring en meter fra skærmen, men ellers er jeg 2-2,5 meter væk.
Gamertag: Juon SRF
  • 0
Omkring en meter, har et 40" med fuld HD.
Shit happens...
  • 0
2-3 meter, 42"
"While considering your options, remember this and remember it well: Choice without consequences is no choice at all."
  • 0
8 meter væk fra en 8". Ifølge mig er det bedst at sidde så langt væk som overhovedet muligt. På den måde gør jeg det svære for mig selv, når jeg spiller multiplayer, og så har mine modstandere også en lille chance for at komme til at skade mig. :]

Spoiler:Sidder ca. 3 meter væk fra en 32".
  • 0
en arms længde væk fra min 23' 1080p skærm
Citerer 13brevkasse: "Altså dennyaaa Du får mig til at rødme"
  • 0
2-3 meter fra min 40" nu har jeg også haft lidt forskellige størrelser, har haft sidet på samme afstand af en 50" den er for stor, kan ikke fokusere ordentlig på skærmen så, 46" er absolut max syntes omkring 40" det passer godt med en afstand på 2-3 meter
Xboxlive ManiackDK
  • 0
  • JØP
  • JØP
Enten sidder jeg i en af mine sækkestole, som er omkring en meter fra mit 42" TV. Det er lidt tæt på, men det er bare rart at have det hele foran sig. Hænger nok også sammen med, at jeg ser rimelig dårligt, selv med kontaktlinser.
Ellers sidder jeg i sofaen, der er tre meter fra fjernsynet. Men læner mig alligevel frem mod skærmen.
Det er nok bare en dårlig vane. Synes dog ikke, det ændrer på grafikken, udover at teksterne bliver sværere at læse, når jeg sidder længere væk.
  • 0
Ca 3 m.. i gyngestol
"let røven og gør noget"
  • 0
Sidder ca. 90 cm fra min 22" 1080p PC skærm
Hvad angår konsol er det ca. 3 meter fra min crappy 32" 720p skærm!
From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
  • 0
Sidder 1,5 m fra mit 46"

Det fungere bare perfekt
!tdnevmo oj råts ted Citat 13brevkasse: Jeg er sku stolt af vores alle sammens peru500
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!