Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Jeres instrument


Jeg har i lang tid (hvilket svarer til ca. 30 sekunder) undret mig, om der er nogle folk herinde som kan spille på instrument, og hvis de kan, så hvilket, og om de er med i nogle bands eller bare gør det for hyggens skyld.

Jeg selv er Beatboxer, har gjort det i ca. 9 måneder, og gør egentligt ik så meget ud af det, men bare for sjovt.

Hvad med jer?
Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har.
  • 0
Rg570 ;) Hvad tror du!
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
Bluegrass banjo... er dog stadig blødende begynder.. men det går heldigvis frem ad. Har læææænge haft lyst. Og det er mest for hyggens skyld. DK er et Banjo Uland så jeg importerede fra england
"let røven og gør noget"
  • 0
Elektrisk Bas - Har en Yamaha. Men kan ikke huske hvilken model
0.0
  • 0
El-guitar. Købte den sidste sommer, men lærer mig selv op - hvilket tager tid hehe. Pt. øver jeg mig på introen til Guns n Roses - Welcome to the Jungle.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Citerer Ak-master:
El-guitar. Købte den sidste sommer, men lærer mig selv op - hvilket tager tid hehe. Pt. øver jeg mig på introen til Guns n Roses - Welcome to the Jungle.


WELCOME TO THE JUNGLE, WE GOT FUNNY GAMES!!!
Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har.
  • 0
Citerer Flesherboy:
FUNNY GAMES!!!

Fun 'n' games. Men still

Anyways. Jeg spiller mest guitar, bas og så synger jeg en del.
  • 0
Også El Guitar. Pt spiller jeg ikke i noget band, men jeg er i gang med at lede efter andre musikere til at starte et AC/DC cover band op
Rock N Roll will never die
  • 0
jeg har en bongo-tromme, som jeg spiller på engang imellem, jeg er dog ikke særlig god.
og så spillede jeg blokfløjte de jeg var mindre, blev dog smidt af holdet da, jeg var så dårlig min lærer mente jeg ikke tog det seriøst
hvem tager lige blokfløjte seriøst
  • 0
Jeg spiller guitar og har et band. Vi hedder Lights over Luxembourg. Ja, det er dårligt navn, men det var heller ikke mig, der fandt på det.

http://www.myspace.com/562264095
GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
  • 0
Jeg spiller Guitar, og bas. Også producerer jeg ved siden af, samt laver elektronisk musik. Tror jeg har været i gang i snart 8 år efterhånden.
Spiller ikke i band eller lign. pt.
  • 0
Citerer Weird Al:
Jeg spiller guitar og har et band. Vi hedder Lights over Luxembourg. Ja, det er dårligt navn


Sig det til A friend in London
Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har.
  • 0
Guitar, både akustisk og el. Derudover PRØVER jeg at synge. ville ønske jeg havde råd til sanglektioner, though ^^
Citerer mig selv: "Fuck jeg er nice"
  • 0
Guitar Hero
  • 0
  • Veto
  • Veto
Spiller guitar, både akustisk og elektrisk. Spillet i 3 år, så kan spille, men helst noget indstuderet eller nogen der fortæller mig akkorderne. Men nu er jeg begyndt på at spille skalaer og prøve at jamme mig til nogle soloer med gutterne.

Jeg synger lidt, spiller lidt trommer og så har jeg længe gerne vil lære at spille klaver og jeg tror det er ved at være tid til at starte på klaveret. Ellers så roder jeg med lidt hjemmestudie og nogle simple optagelser, som bliver bedre og bedre.

Sidder og roddet med noget elektronisk musik solo. Ellers er jeg med i et band, men ofte er vi bare nogle drenge der mødes og skriver nogle numre. Så to uger efter er det nogle andre. Men snakker med nogle af drengene som er begyndt at virke meget alvorlige og ambitiøse. Så forhåbentlig kan jeg får mig et fast band snart.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!