Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 3


Ahh, så kan man endelig mærke det blev jul.

Det er i hvert fald koldt derude, så sommer er det jo nok ikke.

Har spillet Far Cry hele natten, indtil hele skærmen artifactede helt vildt og jeg måtte hardresette.

Tror sgu grafikkortet havde fået varmen dér^^ HA HA

Gamle lort

Må hellere få en eftermiddagslur så man er klar til aftenens strabadser
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
Glædelig jul til de skøre og de skønne! (og dem der er begge dele)
  • 0
God jul til alle dem herinde
  • 0
Hooked på Far Cry. Næsten ligeså slemt som den gang med Borderlands 2

Fantastiske ansigtsanimationer og fremragende stemmeskuespil.

Det ene øjeblik sidder man rørt og med fugtige øjne, fem minutter senere jagter man klamme piggies på de frodige højdedrag!

Så bliver det bare ikke bedre

Er det ikke snart jul?
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
Citerer Cisplatin:
Hooked på Far Cry.


Det var jeg også! Indtil at jeg fandt ud af at SSAO'en i det spil simpelthen er for urealistisk... Puha.
"Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..."
  • 0
Citerer GamerOfDK:
Det var jeg også! Indtil at jeg fandt ud af at SSAO'en i det spil simpelthen er for urealistisk... Puha.


Ja

Det er voldsomt, men det ændrer nu ikke ret meget på at gameplayet er helt igennem imponerende sjovt og nu er det jo ikke fordi spillet er voldsomt realistisk i forvejen.

Selvom de måske har prøvet på at få det til at virke realistisk. Det kan jeg ikke lige gennemskue.
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
Everyone! Hav en glædelig jul
  • 0
Jeg er bare slet ikke i julestemning :p
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Citerer oliman22:
Jeg er bare slet ikke i julestemning :p

Det er du ikke alene om
Godt det er overstået for mit vedkommende
  • 0
Jeg fik da 1 års PS+ og 1 år Xbox live :p
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Kender i det når ens storesøster får et par støvler for 500kr af ens far....

Mens man selv så intet som helst får ...
-Insert original and witty signature here-
  • 0
Nej jeg har ingen søster
"let røven og gør noget"
  • 0
Så er Den jul overstået

Et helt år til man igen skal lade som om man er kristen, elsker gran, lunken rødvin, grimme gaver, dårlig mad og grimme piger

Citerer Dryaxx:
Kender i det når ens storesøster får et par støvler for 500kr af ens far....


Nej, men min søster fik for nogle år siden en lejlighed, men det var af min mormor. Så det er selvfølgelig ikke helt det samme
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
  • Livs
  • Livs
Er jeg den eneste der er oppe så sent? Øv. Her gik jeg og troede at GR folket var aktive hele natten
  • 0
Citerer Livs:
Er jeg den eneste der er oppe så sent? Øv. Her gik jeg og troede at GR folket var aktive hele natten


Ja du er, gå i seng
-Insert original and witty signature here-
  • 0
Hvem vil spille Borderlands 2 med mig på Xbox? Jeg er kun lvl 7.
GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
  • 0
Citerer Livs:
Er jeg den eneste der er oppe så sent?


Nej da Jeg var skam oppe hele natten og er først lige stået op igen

Det tog ikke mange dage at få døgnet rundt for mit vedkommende.

Tror jeg ville være god til natarbejde og er der ikke noget med at chancen for at få blodpropper er meget, meget større når man arbejder om natten?

Jo tidligere i livet man får dem, des mere tid har man til at vænne sig til de handicaps de vil give én resten af livet.

The winner takes it all og så 100% lam i højre side af kroppen. Ikke dårligt!!!

Har I allesammen fået nogle dejlige gaver og sveder i julefedt ud af alle porerne?

Jeg har tømmermænd, eller så har jeg sovet med en tampon i munden
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
Har lige købt 4200 MS points, så skal jeg vist hjem og købe Guardians of Middle-Earth, når jeg får fri
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • 0
Citerer mkushye:
Har lige købt 4200 MS points


For dine julepenge?

Jeg har en fornemmelse af at jeg sikkert snart bliver hædret på en eller anden måde af GR om ikke så længe, fordi jeg var så god til at gætte at Emily fra GRTV i virkeligheden er dansker^^

Det bliver jo nok ikke en fysisk præmie, men jeg mangler stadig en stavblender i børstet stål! Mærket er lige meget, men jeg bliver tit glad hvis der står Philips eller OBH på produktet

Alt andet end Melissa nede fra Bilka faktisk!

For det er grimt og sikkert også noget værre hø

Åh ja og en poseløs støvsuger. Gerne af mærket Nilfisk
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
Citerer Cisplatin:
Citerer mkushye:
Har lige købt 4200 MS points

For dine julepenge?


Ja, fik 500kr. de gik til 4200 points og SSX til xbox

Citerer Cisplatin:
Jeg har en fornemmelse af at jeg sikkert snart bliver hædret på en eller anden måde af GR om ikke så længe, fordi jeg var så god til at gætte at Emily fra GRTV i virkeligheden er dansker^^


Havde du ikke gættet det, før du så bloopers?
Jeg kunne høre det på accenten i første GRTV program jeg så med hende (med lyd på)
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • 0
Citerer mkushye:
Ja, fik 500kr. de gik til 4200 points og SSX til xbox


Fedt

Det er da godt krisen ikke kradser alle steder ;) He he

Citerer mkushye:
Havde du ikke gættet det, før du så bloopers?
Jeg kunne høre det på accenten i første GRTV program jeg så med hende (med lyd på)


Nope

Jeg er ikke så auditivt lyttende. Jeg så bare navnet og så var hun britisk i min verden

Men det betyder ikke noget, for det var Mig som først ytrede sandheden og dermed det rigtige svar .

Det kan sagtens være at man stiller en statue op af mig på redaktionen, nu hvor de alligevel er i gang med at støbe våben fra kendte spil

Fuldt påklædt naturligvis! Jeg er sgu ikke græsk!
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
Citerer Cisplatin:
Citerer mkushye:
Ja, fik 500kr. de gik til 4200 points og SSX til xbox

Det er da godt krisen ikke kradser alle steder ;) He he


Det er fantastisk! Jeg fik 500kr. og en Jamie Oliver stegepande, alene af min moster

Jeg er ikke sikker på om jeg har fortjent det, men jeg er alligevel glad for det.


Citerer Cisplatin:
Det kan sagtens være at man stiller en statue op af mig på redaktionen, nu hvor de alligevel er i gang med at støbe våben fra kendte spil

Fuldt påklædt naturligvis! Jeg er sgu ikke græsk!


Tror jeg ville få større mindreværdskomplekser, hvis nogen havde en statue stående af mig

Så det er helt fint, at du stak af med sejren.

Tillagt 2012-12-26 15:12:
Citerer mkushye:
Det er fantastisk! Jeg fik 500kr. og en Jamie Oliver stegepande, alene af min moster


+ 2 par sokker
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • 0
Citerer Cisplatin:
Det kan sagtens være at man stiller en statue op af mig på redaktionen, nu hvor de alligevel er i gang med at støbe våben fra kendte spil


Helt sikkert. Vi laver den af overskydne toiletruller og muligvis mødding. Påklædningen bliver den flotteste tylskørt vi kan opdrive i Det Danske Kongerige.
:)
  • 0
Citerer mkushye:
Det er fantastisk! Jeg fik 500kr. og en Jamie Oliver stegepande, alene af min moster

Jeg er ikke sikker på om jeg har fortjent det, men jeg er alligevel glad for det.


Det var ellers ikke så lidt synes jeg. Det er sikkert bare fordi hun godt kan lide dig. Så behøver man ikke gøre sig fortjent

Citerer Lee West:
Vi laver den af overskydne toiletruller og muligvis mødding.


Det må vi lige snakke om. Det var ikke helt præcis Det jeg havde forestillet mig.

Hvem laver egentlig kaffe på redaktionen? Har I sådan en pige ansat til at lave kaffe, åbne post og sådan noget?

Så fik jeg endelig alle radiotårnene i FC3. Det er altså ikke for folk som lider af ekstrem højdeskræk

Man får de der vilde sug i maven hele tiden, eller rettere det føles som om ens kridtvedhæng tømmes, på den trælse måde! Og ens håndflader er helt sjaskvåde imens man kravler.

Det er faktisk nærmest en slags puzzles ved hvert tårn. Endda rigtig gode puzzles. De er godtnok dygtige dem som har lavet spillet.

Der var lige et bestemt tårn, hvor jeg var nødt til at holde en pause halvvejs og lige gå udenfor og få noget frisk luft. Det var så mine ben rystede

Det er virkelig et godt spil, selvom jeg er ved at være godt træt af at der ikke er elefanter med i spillet og så det med at man ikke kan rive huden af sine fjender og iklæde sig dem, til skræk og advarsel.

Der var også en sidemission, hvor en pige blev skubbet ind i en væg af sin husbond og så skød jeg ham selvfølgelig, men så begyndte hun at græde.

Så fik jeg dårlig samvittighed og blev nødt til at slå fire grise ihjel, som intet havde gjort mig

Det er værre end med de der Little Sisters i Bioshock.

Fandeme et godt spil synes jeg. Helt sikkert
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
Lukket af moderatoren med begrundelsen:
Vi kører videre i den nye tråd :-)