Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hjælp til køb af el guitar


Har spillet western guitar i lidt over et år nu, og kunne godt tænke mig at prøve en el. Da jeg snart fylder 18, betyder det at mine forældre sikkert godt vil give mig sådan en satan i gave.

Vil gætte på den må koste omkring de 4000,- (med forstærker) Så er der noget i kan anbefale? Er det bedst at købe det brugt, eller at købe det som pakke løsning, eller købe det enkeltvis?

Tak for hjælpen ( :
  • 0
Du kan søge på guitartråden, hvor der er et par stykker, der har god erfaring med guitarer.
Men det kommer an på så meget - hvad spiller du? Rock?

Det lyder som om, at du er klar på at spille jævnligt, eftersom du åbenbart stadig har lysten her et år efter. Til 4000,- skal du nok kigge brugt, hvis du ikke vile have en lidt nederen starterpakke. Alt efter, hvad du spiller, kan man da i hvert fald nævne guitarmærker som Squier, Epiphone andre Les Paul/Fender kopier, som du sagtens kan erhverve til et par tusinde kroner brugt.
Forstærkermæssigt er der jo igen noget med genrevalg, og her ved jeg ærligt talt ikke en skid.
VILDERE VILDERE
  • 0
Jeg vil da umiddelbart sige du spørger i forkert forum, og kan møde langt flere som dig på www.aage.dk
  • 0
Kan foreslå epiphone og alle de andre standard mærker, men hvis du VIRKELIG skal have noget der rykker, synes jeg du skal skaffe en Schecter!
Du kan virkelig få kram for få penge, men prøv dem i butikken og se selv, man skal altid tage den der føles bedst.
Schecter er bedst til rock eller metal
Note to self: Dont drink tap water at Jerry Garcia's
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!