Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvilken slags dranker er du?


Hmm.. når jeg bliver fuld, bliver jeg endnu mere tomboy end jeg er i forvejen... smækker mine ben op på bordet, bøvser, snakker arrogant og smadrer ting (som fx. vores badeværelsesdør )... Men det er da også sket at jeg er blevet ekstremt sentimental.. især da jeg var yngre.. kom engang til migselv i en x-kammerat's badekar.. flæbende med en digtsamling og en tom flaske rødvn Ellers bliver jeg som regel selvkritisk, hvis jeg er i byen, fordi jeg ligger endnu mere mærke til at de andre tøser er så flotte i stort set ingenting, og jeg render rundt i jeans og en t-shirt og ligner lort
* Chase the morning * Yield for nothing *
  • 0
Man keder sig vist ikke i dit selskab, Vasquez
Hellere en god trekant end en ond cirkel
  • 0
Jeg bliver overstrømmende venlig, og overvurderer ganske min evne til at tale med mennesker om deres problemer uden at virke som en nar. Det er altid det værste for mig efter en ordentlig brandert; ikke tømmermændende, men hukommelsen om de mere eller mindre pinlige samtaler jeg har deltaget i
Jeg får ret og jeg får fred
  • 0
Jeg har fået at vide at jeg er mere social og spontan end ellers, men ellers tror jeg ikke der er den store forskel.
Bazzinga!
  • 0
Jeg bliver ekstremt lalleglad, lykkelig og kærlig. Der er kys og kram over det hele, når jeg er fuld.

Desværre er jeg en af de uheldige der faktisk slet ikke burde drikke alkohol, for bare så lidt som 2-3 øl, kan resultere i et blackout, eller huller i min hukommelse, dagen efter. Jeg KAN ikke drikke, og bevare hukommelsen. Det er en stor ulempe - men jeg gør det nu alligevel.
  • 0
Citerer Carmillah:
Jeg KAN ikke drikke, og bevare hukommelsen. Det er en stor ulempe - men jeg gør det nu alligevel.


Pas på med hvad du skriver, måske Sturmie læser i tråden.
Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
  • 0
jeg er den slags dranker der ikke drikker.
hvor der er vilje er der vej ......... psn markus2004 steam markus2004 wii code hvor ser man det!=
  • 0
Det er godt nok afhængig af mit humør når jeg drikker og af hvilken årsag til jeg drikker. Men som regel kommer jeg i party mode og vil danse med alle mulige og har det store smil fremme <-- hehe..

Og så får jeg lettere ved at tale, også om ting jeg ikke burde tale om. Kan fx ryge et par sandheder afsted. En gang på mit studie, var vi to slags klasser - idrætsklassen og friluftsklassen. Liniernes navn siger det hele, men formålet var at lære os at lære fra os. En af pigerne fra friluftslinien skulle så lære os at stå på ski og det gik mildt sagt ad helvede til. Dette fik hun så af vide og måske på en ikke så pæn måde. En af de andre piger fra min klasse af, havde været decideret flabet i en længere periode og alt for selvsiker. Lad os bare sige hun fik også det af vide og at hun var en bitch når hun var sådan.. Men den aften var jeg også i rigtig dårligt humør. (Og begge tilfælder var på samme aften + en anden hændelse også, minimum.)

Til gengæld kommer jeg aldrig op og slås, jeg vil heller løbe min vej og har aldrig været oppe og slås og maks løbet min vej 1-2 gange. Så jeg vil definere mig selv som glad og fredelig. Med gang i benene.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
jeg snakker UAFBRUDT... kan ikke holde mund.. jeg er skide festlig, men kun til en vis grænse.. nu er det ikke så ofte jeg pimper "hard style" mere.. det er mere lidt hjemlig hygge med vin og øl..
I took an IQ test, the results were negative.
  • 0
  • Kill
  • Kill
JEg har det med at blive halv Deprimeret,
At vaere Nørd er Nørded!
  • 0
Hvor mange dansemus har vi så på GR

Selv er jeg ham der sidder i baren, jeg danser aldrig. Selv min kæreste gennem ti år har jeg ikke danset med.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
  • 0
Vil altid gerne danse, når jeg er fuld... og er da også endt med at pogo'e rundt til irsk punk eller lignende, lige så snart, der er nogle, der vil være med.. hvilket er alt for sjældent!!
* Chase the morning * Yield for nothing *
  • 0
^^

Hørt. Jeg lader også tøserne om at danse...det er en del kønnere at se på.
Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
  • 0
ok.... fandt så også ud af at jeg er riiimelig kleptoman når jeg drikker, efter at der kom en dagen efter for at hente sin mobil >.< Og nej, festen var ikke hjemme hos mig >.< stjæler også alle andres alkohol xD
  • 0
Jeg er vel også ham der nasserøven, hvis man bliver en smule for tørstig, eller for rygetrang.
Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD
  • 0
Mad Scientist-typen
Note to self: Dont drink tap water at Jerry Garcia's
  • 0
Jeg mindes pludselig en lær-hinanden-bedre-at-kende-hyttetur mens jeg gik på Handelsskolen. Senere på aften luskede klassens nørd og jeg ud og fandt to store metaltønder og så rullede vi ellers rundt på disse med en bajer i kæften, det var hylemorsomt....indtil han gik over til Jack Daniels og fik tuderen på fordi han aldrig scorede tøserne.
Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
  • 0
Jeg er en... "Grisling-dranker"... (Ja, Grisling fra Peter Plys)
Er bange for alt alkohol osv., og har aldrig tænkt mig at begynde på det... Håber virkelig den holdning varer ved!
  • 0
Jeg er holdt op med at drikke - Ever! Siden nytåret 2005...

Jeg får en rigtig skidt indstilling til andre mennesker når jeg er fuld og kan bruge timer på at gøre folk opmærksomme på at jeg synes de har grimt hår, er tykke eller bare er super klamme og så videre...

Jeg håber ikke det er "min sande personlighed", populært er det i hvert fald ikke

Hvor har jeg dog tit sat mig ved et bord et eller andet sted og så bare fortalt en pige alle de mange grunde til at hun er det klammeste jeg nogensinde har set og hvor er min kæreste og venner dog blevet sure på mig hver gang, når de har skullet trøste en eller anden stakkels tøs Glenn har uddelt en sviner til

Skammer mig meget over det

Men nu drikker jeg ikke længere
  • 0
  • tcsb
  • tcsb
Drikker sjældent alkohol... måske et enkelt glas vin 1-3 gange om året... that's it.

For mig giver det ikke mening, at drikke alkohol... jeg kan være skør og pinlig uden, kan slippe hæmningerne uden, kan feste uden, kan hygge uden, kan være vild og vovet uden.

Kunne godt tænke mig, at man forholdte sig lidt mere konstruktivt kritisk til den danske alkoholkultur. Jeg har intet imod at andre drikker; sålænge det ikke bliver en undskyldning for, at være sig selv. Har svært ved at acceptere mennesker, der skal bruge euforiserende stoffer, som et middel til at frigøre de indre processer og den mere frivolige adfærd, der normalt undertrykkes i ædru tilstand.

Dr. Jekyll & Mr. Hyde er et fantastisk eksempel på, hvor galt det kan gå
  • 0
Jeg begynder at filosofere en del. og starte de mest mærkelige diskusioner sidst snakkede jeg om hvor fedt det kunne være at have raket-arme og sværd-ben. og hvad man ville bruge dem til!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!