Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Spil I har fortrudt I har købt?


Citerer Weird Al:
Citerer Mythos:
Citerer Weird Al:Alle spil jeg nogensinde har købt.

Evt. stop med at købe spil?


Hvorfor? Det kan da godt være at jeg er heldig næste gang.
Du burde måske lave lidt mere research om spillet du har kig på se ingame clip screenshots læs noget om gameplayet inden du køber
overveje om det er en titel der tiltaler dig osv.
For det er da mega sørgeligt hvis du har haft så mange fusere ?
.Hvor mange spil er? 'Alle spil jeg nogensinde har købt.'
  • 0
Icewind Dale - kunne bare ikke leve op til de andre spil der brugte Infinity Engine.
  • 0
Citerer Weird Al:
Citerer Mythos:Citerer Weird Al:Alle spil jeg nogensinde har købt.

Evt. stop med at købe spil?

Hvorfor? Det kan da godt være at jeg er heldig næste gang.


så vil jeg rigtig gerne spørge dig hvad der fik dig ind i spil-verdenen? hvis intet spil du har købt har været godt, hvad har så fanget dig? - 7 kabale?
  • 0
Spogs racing på Wiiware.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
  • TiTl
  • TiTl
The Club, selv for 100 kr. var det ikke det værd..
"I have given a name to my pain, and it is Batman!"
  • 0
Tony Hawk's Proving Ground til PS2, Damn det suger da bagdel...
  • 0
Vil også gerne lige tilføje Dracula Origins til listen, det var godt nok enormt skuffende, også kostede det 200 kr
Ved stadig ikke helt om jeg rent faktisk gider spille det til enden, burde nok give det et forsøg mere, første par timer er bare meget skuffende, historien er helt af helvedet til.
Bye bye
  • 0
Ico skal dog også med på listen
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein
  • 0
Citerer pumaen:
Ico skal dog også med på listen


Nej nej nej! Det kan du da ikke mene!?! Dit... dit... dit forbandede svin!

  • 0
En Wii..
GR Gangstaz - jeg fyr dig en ..
  • 0
Citerer BloodyHarry:
dit forbandede svin!


Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein
  • 0
Citerer BloodyHarry:
Dit... dit... dit forbandede svin!
Tal pænt
  • 0
Spore.. Godt nok var det på tilbud til 148kr, men NEJ hvor er det et ringe spil!
  • 0
Citerer BloodyHarry:
Citerer pumaen:Ico skal dog også med på listen

Nej nej nej! Det kan du da ikke mene!?! Dit... dit... dit forbandede svin!


Mit Ico ligger også og samler støv, har prøvet 2 gange at starte på det, men det fanger mig bare ikke.
  • 0
Street fighter 4 og spore xD
GR GANGSTAZ - Double Expolsive High Five To Low Five Combo!
  • 0
Citerer Bugii:
En Wii..

Well rimelig enig.. forhåbenlig kan nogle Gamecube spil redde det.
PSN/XBL : Thekimme
  • 0
Burnout Paradise - 45 minutters effektiv spilletid. Ffs hvor er det kedeligt.

Brothers in Arms - Road to Hill 30

Magic the Gathering; Battlegrounds

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl. Kedeligt, langtrukkent på trods af en til tider meget vellykket - og suverænt skræmmende - stemning/location.
"Tilgiv dem Fader, thi de ved ikke hvad de gør".
  • 0
shadow of the colossus
army of two
skate
  • 0
Far Cry 2

1 time og så fik jeg nok af det lort.
Jeg kan sige some en pakke cornflakes.
  • 0
X-men: The game.

Burde i den grad vide bedre, men fan af serie og ville gerne prøve at slå på tæven som seriens figure, men aka ak ak....dårlig styring, dårlig fortalt historie, dårlig grafik, genrelt bare et dårligt spil.

GRAW, spillet fangede mig andrig rigtigt, svært at sige hvorfor, kan sagten se hvorfor folk synes det er fedt, for mig var det dog bare ikke særlig intresandt.

Dark Messiah: Might and magic element (X360 versionen)
Kedeligt, kampen mangler afsidelse og bliver let monotomt. At snige sig i dette spil, er nærmeste umluligt grundet banens opbygning og fjeneders placering.
Derudover sker der for lidt når man stiger level. Man har ingen kontrol over hviken evner man vil tage, man får bare stukket nogle stykker i håden. Derudover Kan en fighter ikke skyde med bue og pil eller bruge simpel magic, Der er på ingen måde mulighed for at lave en all around karakter.
Derudover er kampene virkelig ens og kedelig, og spillet er eksremlinært. Spillet mangler dybte frihed og rpg elementer. Det en dårlig firstperson action spil, uden maskingevær med kedelig og dumme fjeneder.
Heldigvis et spil jeg købte billigt.

Tillagt 2009-06-28 08:31:
Citerer kosen:
FUEL - definetly

Tillagt 2009-06-19 13:59:
altså i nævner i har fortrudt MGS4, Assasins Creed, Half Life2, GTAIV???
the greatest games ever.. forstår jeg sku ikk.. så burde i nok holde jer til jeres DC POKEMON ADVENTURES (money making machines) og lade de virkelige innovative historie fortællinger være til os der RENT faktisk ønsker noget brugbart for de 500 kr vi smider i puljen hvergang...


Må indrømme at jeg godt nok ikke er den store fan af gta 4.
Noget som jeg fandt virkelig belastene, er at ens venner ikke altid gider se en/har tid. Så hvis man gerne vil have deres gave, så skal man vente for at få lov=spild tid.
Hver gang end mission mislykkes, så kan man restarte den, men man er lige nød til at køre en latterlig route, hvor intet sker før mission igen starter= mere spild tid.
Derudover er ingame kortet fyldt med mangler, jeg sider tit at og bruger kortet som følger med, da ingame kortet simpelthen ikke har de oplysninger jeg gerne vil have.
F.eks. hvor der ligger politi ogstationer og hospitaler, måske små fejl, men synes faktisk det irretere det overornde. At vente med at få lov til at gøre noget, finder jeg blot som et irratations moment.
Derudover er historien i GTA IV godt nok overvuderet, man skulle jo tro der var tale om en Martin Scorsese, og det er ikke ligefrem. Den er vel ok, men den helt store sensation synes jeg nu ikke den var. Så finder jeg historien,steettings og miljø i ME langt bedre og film brugbart.
Signatur er overvurderet.
  • 0
Street Fighter 4 har spillet det i en halv time fåååååårck et lorte spil
"I don't hold grudges, but i got a good memory"
  • 0
F.E.A.R 2 project origin var bare mega kedligt og slet ikke noget gys
  • 0
Alle mine Wii spil pånær førsteparts titlerne.
Guitar Hero World Tour PS3 (Hvorfor skulle RB2 også være forsinket til PS3 dengang!?)
World of Warcraft. Pludseligt går det bare op for en hvor kedelige gameplay elementerne er, hvor ensformigt level-designet er bygget og hvor mange timer du har spildt.
"It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are." -Teh_Masterer
  • 0
har købt spil i meget lang tid..men er er de værste.

Fracture - 99,95. ps3
Sid Meyer - pirates xbox 1.
Boggie Racers - Dreamcast.
Zombie Revenge - Dreamcast.
Mace Griffin bounty hunter - xbox 1.'
og andre jeg her glemt


men når jeg ser tilbage på det hele..har jeg nok købt flere spil jeg kunne lide end jeg ikke kunne fordrage
  • 0
Citerer bangsunei:
Street Fighter 4 har spillet det i en halv time fåååååårck et lorte spil


Jeg er 100% enig med dig
GR GANGSTAZ - Double Expolsive High Five To Low Five Combo!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!