Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Eksamenstråden


hejsa (: Jeg skal op til matematik skf. terminsprøve i morgen, og vi plejer altid at få dem fra eksamen sidste år.. .
Noget specielt man lige skal kigge en ekstra gang på..?
(tænker mest probelmregning, færdighed klare jeg nok)
  • 0
Citerer annahansen:
hejsa (: Jeg skal op til matematik skf. terminsprøve i morgen, og vi plejer altid at få dem fra eksamen sidste år.. .
Noget specielt man lige skal kigge en ekstra gang på..?
(tænker mest probelmregning, færdighed klare jeg nok)


Du svarede selv lige på dit spørgsmål, men så lad gå: Problemregning.
GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
  • 0
jaa det er problemregningen ??
  • 0
Jeg var op i en prøve i naturgeografi på mit grundforløb på STX. Man skulle trække imellem biologi og naturgeografi og til min rædsel blev det geografi til mig.

For vi skulle efter vi have skrevet vores rapport, også op til mundtlig prøve, hvor vi fremlagde og fortalte, hvad vi havde gennemgået. Desværre var jeg syg en dag, hvor klassen tog på en ekspedition. Så jeg anede intet og var minimalt forberedt. Det gik også ret forfærdeligt derinde, og læreren svarede for det meste på sine egne spørgsmål. Jeg endte meget overrasket med et 7 tal. Det er trods at jeg ikke kunne svare på hans spørgsmål ang. ekspeditionen og at jeg snakkede meget udenom og spildte tiden derinde.
  • 0
Hvad så, hvad har folk trukket på gymnasiet?
Jeg skal om en lille måneds tid op i Kemi.. Og for at strø salt i såret er dette den eneste eksamen. Hvilket betyder jeg vidst skal op i alle mine fag næste år.
Feel sorry for me NOW!
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Jeg skal op i Almen Studieforberedelse og mediefag. Det stod imellem samfundsfag og mediefag. Jeg er glad for, at jeg fik mediefag, da jeg fik 4 der og 10 i samfundsfag i årskaraktererne. Nu har en chance for at skubbe mig op til et 7 tal i mediefag.
  • 0
Jeg skal op i afsætning og erhvervsret.

Fatter ikke noget af erhvervsret, selvom jeg fik 12 i årskarakter. Afsætning er nu fint nok.

Så nu skal der læses.
  • 0
Jeg skal op i mundtlig dansk på næste mandag (31)
  • 0
Citerer Ak-master:
Hvad så, hvad har folk trukket på gymnasiet?

Nu er vist et fint tidspunkt, at stille det samme spørgsmål.

Jeg skal selv op i engelsk skriftlig, matematik skriftlig, virksomheds økonomi skriftlig, fransk skriftlig, det internationale område, dansk mundtlig og samtidshistorie mundtlig.

Alt i alt er jeg godt tilfreds med fagene. Kunne dog godt have undværet samtidshistorie mundtlig, da jeg finder det svært at huske på ting vedrørende historie.
  • 0
Jah, jeg skal jo så op i dansk skriftlig, fysik skriftlig, idehistorie mundtlig, teknikfag mundtlig, matematik mundtlig, engelsk mundtlig, mediefag mundtlig og SO2 mundtlig.
Altså alle mine fag. Heldigvis skal jeg i det mindste ikke op i dansk mundtlig..
Min anden eksamen er allerede i morgen btw.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Citerer Ak-master:
Jah, jeg skal jo så op i dansk skriftlig, fysik skriftlig, idehistorie mundtlig, teknikfag mundtlig, matematik mundtlig, engelsk mundtlig, mediefag mundtlig og SO2 mundtlig.
Altså alle mine fag. Heldigvis skal jeg i det mindste ikke op i dansk mundtlig..
Min anden eksamen er allerede i morgen btw.


HTX?
I have dreamt of this for so long! I feel my inner self will grow strong!
  • 0
Jeg var oppe i dansk skriftlig i dag. Imorgen kommer Engelsk skriftlig, og derefter står den på samfundsfag skriftlig, AT mundtlig, Oldtidskundskab mundtlig, Historie Mundtlig og Mediefag mundtlig - og så er jeg student!
Citerer mig selv: "Fuck jeg er nice"
  • 0
Skal fremlægge første semester projekt som Datamatiker imorgen! Puuh!

Held og lykke til os alle
Be the Miracle.
  • 0
Jeg var oppe i min første mundtlige eksamen i dag, som var det internationale område. Jeg sigtede efter at få 10 eller 12, og jeg endte med at få 10. Så det var nu ok.
  • 0
he, jeg er allerede halvvejs. 4 down 4 to go.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Jeg skal op i mundtlig fucking tysk til folkeskolen afgangsprøve
  • 0
Citerer Ak-master:
he, jeg er allerede halvvejs. 4 down 4 to go.

Jeg har skam allerede også været oppe i alle mine skriftlige eksaminer. Mangler kun to mundtlige nu, og så er jeg færdig med HHX. 10hi. (:
Citerer lameld:
Jeg skal op i mundtlig fucking tysk til folkeskolen afgangsprøve

Auch, det er jeg ked af at høre. Hadede tysk i folkeskolen.
  • 0
Var oppe i afsluttende historieeksamen på STX i mandags, og trak mit emne nøjagtig 24 timer før jeg skulle op at fremlægge. Selvom jeg ikke er stor fan af 24-timers forberedelse (det fandt jeg ud af dagen derpå), og selvom jeg virkelig trak et lorteemne efter min egen mening, så fik jeg sgu en flot 10'er. I AT fik jeg 12, og jeg aner ikke hvad jeg har fået i mine afsluttende skriftlige eksaminer endnu. Nu mangler jeg bare religion, samfundsfag og dansk.
  • 0
Jeg er i gang med min IT eksame på C niveau.

Er først meningen at vi skal til eksamen til december, men min lære mente at jeg var klar, og at hun var træt af at jeg afleverede opgaver en time efter vi havde fået dem.

Så hun har sendt mig til eksamen mit i et 3 ugers- halvårs projekt der SKAL bestås for at fortsætte :/
Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0
  • the
  • the
Citerer lameld:
Jeg skal op i mundtlig fucking tysk til folkeskolen afgangsprøve


Får jeg heldigvis lov til at undgå
Skal op i Kristendom istedet... men det handler vel bare om at udtrykke sin holdning?
There is nothing either good or bad, but thinking makes it so. /PSN: The_te
  • 0
Jeg skal mandag 6/6 op i mediefag, og den 10/6 skal jeg op i AT. Det er dejlig nemt i 1.g
  • 0
6/6 mundtlig engelsk - 17/6 mundtlig matematik.

Jeg læner mig lige tilbage...
  • 0
HALLO MAND, ALLE, DER SKAL OP I AT: METODE ER DET VIGTIGSTE.
GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
  • 0
10 i fysik/kemi - synes nu selv jeg skulle have 12... men whatever... er nu alligevel meget tilfreds med 10-tallet.
10 i engelsk, mundtlig - mega stolt
Mangler mundtlig dansk og mundtlig tysk... Det bliver nok en 10''er og en 02'er
I de skriftlige har jeg fået 10 i retstavning, skriftlig fremstilling, orden og læseprøve + 10 i biologi...
Mit gennemsnit er rimelig let at regne ud
  • 0
Jeg var oppe i mundtlig dansk i dag og jeg fik 7. Jeg formåede åbenbart at misforstå den novelle jeg var oppe i. :/ Så set ud fra det, så er 7 en ok karakter, men ellers ville jeg aldrig have været tilfreds med et 7-tal.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!