Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Eksamenstråden


Jeg har hørt at karakter kravene er blevet sat ned for læseprøven. Passer det?
PSN: Messikrkic
  • 0
Citerer Bapetastic:
Jeg har hørt at karakter kravene er blevet sat ned for læseprøven. Passer det?


Har jeg også hørt. Men jeg har dog ikke fået min læseprøve tilbage for at se hvor mange fejl jeg har.
  • 0
Citerer Dogacc:
Citerer Bapetastic:
Jeg har hørt at karakter kravene er blevet sat ned for læseprøven. Passer det?


Har jeg også hørt. Men jeg har dog ikke fået min læseprøve tilbage for at se hvor mange fejl jeg har.


Man plejer da ikke at få læseprøven tilbage?

Btw. irriterende at jeg stadig ikke har fået karakter for de skriftlige eksamener.
PSN: Messikrkic
  • 0
Citerer Dogacc:
Læseprøven indeholder opgaver, hvor man skal læse en tekst, og derefter krydse diverse multiple choice agtige spørgsmål. Man er meget tidspresset, og kan ikke tage sig tid til at læse teksterne helt igennem, derfor må man skimme dem igennem.


Okay. Så er jeg med.

Jeg var en af de sidste årgange før regeringens reformering af skoler og gymnasier, så jeg kender kun til Den gamle Skole

Havde bare svært ved at se hvordan læseprøve kunne være en skriftlig opgave. Hvor lang tid har man til den prøve og hvor lang er teksten?
Bazzinga!
  • 0
Citerer minisnor:
Hvor lang tid har man til den prøve og hvor lang er teksten?


30 min og den er pænt lang, flere sider, men man skal koncentrere sig om nogle specielle linjer
Things, stuff, words...
  • 0
Citerer minisnor:
Citerer Dogacc:Læseprøven indeholder opgaver, hvor man skal læse en tekst, og derefter krydse diverse multiple choice agtige spørgsmål. Man er meget tidspresset, og kan ikke tage sig tid til at læse teksterne helt igennem, derfor må man skimme dem igennem.

Okay. Så er jeg med.

Jeg var en af de sidste årgange før regeringens reformering af skoler og gymnasier, så jeg kender kun til Den gamle Skole

Havde bare svært ved at se hvordan læseprøve kunne være en skriftlig opgave. Hvor lang tid har man til den prøve og hvor lang er teksten?

Ja er nærmest umulig at nå at læse... Fik vi altid at vide i min klasse...

Men det er 2 år siden nu... Damn det gået hurtigt...
Here I am, looking at my broken Xbox 360, my constantly updating PS3 and my constantly sucking Wii...
  • 0
Jeg synes det er lidt vildt at jeg nåede at læse alt i den læseprøve på 25 min. Men om jeg har svaret rigtigt, det vil tiden vise.
GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
  • 0
Citerer Weird Al:
Jeg synes det er lidt vildt at jeg nåede at læse alt i den læseprøve på 25 min. Men om jeg har svaret rigtigt, det vil tiden vise.

Gorde jeg også... Og fik 13... Men det er jo ikke alle der kan nå det, langt fra egentlig... Så synes det er lidt dumt lavet...
Here I am, looking at my broken Xbox 360, my constantly updating PS3 and my constantly sucking Wii...
  • 0
Citerer dc-2106:
Citerer Weird Al:Jeg synes det er lidt vildt at jeg nåede at læse alt i den læseprøve på 25 min. Men om jeg har svaret rigtigt, det vil tiden vise.
Gorde jeg også... Og fik 13... Men det er jo ikke alle der kan nå det, langt fra egentlig... Så synes det er lidt dumt lavet...


Nice, satser også stærkt på et 12-tal.

Nej, præcis - det er ret dumt lavet.
GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
  • 0
Citerer Weird Al:
Nice, satser også stærkt på et 12-tal.


Måske skulle du nedsænke dine forventninger, så vi ikke skal høre på dig whine igen herinde.
  • 0
Nvm, gider slet ikke bruge tid på det her.

Jeg whiner hvis jeg har lyst.
GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
  • 0
Citerer Dogacc:
Måske skulle du nedsænke dine forventninger, så vi ikke skal høre på dig whine igen herinde.


ROFL.
  • 0
Så fik jeg 7 i tysk.


Dansk= 4(lorte censor)
Engelsk=7
Fysik/Kemi= 7
Matematik=12
Tysk= 7


Så er der sommerferie.
  • 0
Fik 12 i mundtlig virksomhedsøkonomi B på HHX i dag
Ret uventet må jeg indrømme
All my life i've lived by a code. And the code is simple: Honor the gods, love your woman and defend your country
  • 0
Geografi: 12
Engelsk: 12
Dansk: 12

Yes sir ;)
Note to self: Dont drink tap water at Jerry Garcia's
  • 0
Eksamenskaraktere so far:

Projektuge: 10
Geografi: 10
Engelsk: 12
Kristendom: 12
Fysik/Kemi: 10
Dansk: 12

Sommerferie!
The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
  • 0
går i 7 og vi har prøvet matematik fsa prøven fra i år, lavede ingen fejl og hvor var den enlig nem. Man går og frygter eksamen lige indtil at man prøver en. Jeg er positivt overrasket. Vi har også prøvet engelsk og dansk, fik 10 i begge
  • 0
7 i mundtligt matematik, havde fået det forventede 10, hvis ikke klappen var gået ned så det sidder jeg og sparker mig selv over, men 7 er jo ganske fint.

Mundtligt engelsk er den næste og sidste, og alt under 12 er skuffende
Things, stuff, words...
  • 0
12 i både mundtligt og skriftligt engelsk, ja tak. Så er der sommerferie og så skal der games!!!!
Things, stuff, words...
  • 0
Oppe på min skole truer de med ikke at give en ens eksamensbevis, hvis man ikke afleverer alle sine bøger. Nogle, der ved om de overhovedet må gøre det?
The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
  • 0
Citerer frans:
Oppe på min skole truer de med ikke at give en ens eksamensbevis, hvis man ikke afleverer alle sine bøger. Nogle, der ved om de overhovedet må gøre det?


Ja, sådan var det også for lang tid siden da jeg gik i 9. (sidste år)
Things, stuff, words...
  • 0
Yes, 7 i dansk og engelsk mundtligt. Sådan er det, når man skriver bedre, end man taler.
GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
  • 0
Hvis ikke du aflevere dine bøger, så får du bare et kopi af dit eksamensbevis blot for at kunne se dine karakterer, men du skal have det rigtige og det får man ved at aflevere sine bøger.
  • 0
Citerer Weird Al:
Nice, satser også stærkt på et 12-tal.


And I was right!
GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
  • 0
10 i halvårs-projektarbejdet
Nu mangler jeg resultatet på en bestået/ikke bestået, men det vil undre meget, hvis jeg ikke klare den.

Så nu er der sommerferie
Aliens ate my babysitter
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!