Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Jeres Yndlings Citater


Her er to citater af Mr Torgue fra Borderlands 2. Han siger ekstremt mange ting, men især disse citater glemmer jeg ikke. Og at det første citat skulle komme fra ham, var meget uventet. ^^

"While Pyro Pete dead, you're now the number FOUR badass Pandora. GRATZ, MOTHERF*CKER! Also, you should treat Moxi nice! NOTHING IS MORE BADASS THAN TREATING A WOMAN WITH RESPECT!"

Moxi: That is COMPLETELY against the rules! I DEMAND to know where the ref is!
Mr. Torgue: WHAT THE F*CK IS A REF?

:'D
Purr purr purr~! I'm a little ball of fur~!
  • 0
"A core problem with government is that its managers believe that all reality will conform to their wishes if they issue the right orders, pass the right laws, and put the right people in charge." - Lew Rockwell
Kun med objektive briller, ser man virkeligheden
  • 0
"Der er ikke noget farligere end folk der vil andre det gode" - Søren Krarup

"Jeg må være spørgeren svar skyldig. Da jeg ikke personligt selv har været så langt nede i materien" - Ole Birk Olesen

"Der er ikke noget at komme efter, men jeg vil da foreslå hr. Frank Aaen lykkepiller" - Anders Fogh Rasmussen
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
  • Roos
  • Roos
"I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... *do* things."

"Introduce a little anarchy. Upset the established order, and everything becomes chaos"

Heath Ledger fra Batman.
  • 0
"Intet guld, intet vundet" (Trigger Happy)
  • 0
"Du skal ikke undskylde - du skal ændre adfærd" B.T. Nielsen, søkaptajn
There is no replacement for displacement
  • 0
Michael Moore: "If you were to talk directly to the kids at Columbine.... what would you say to them if they were here right now?" Marilyn Manson: "I wouldn't say a single word to them I would listen to what they had to say, and that's what no one did."

My momma always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Forrest Gump

"Dress classy, dance cheesy" - Psy
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
"Irak har masseødelæggelsesvåben, det er ikke noget vi tror, det er noget vi ved"

"Jeg er ikke kandidat"

Lol

Anderson: He's thinking about going for your gun.
Judge Dredd: Yeah.
Anderson: He changed his mind.
Judge Dredd: Yeah.
"let røven og gør noget"
  • 0
^^"I said: Hotshot!"
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!