Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Søger bolig! need help!!


Søger efter hjemmesider hvor man kan søge lejelejligheder i evt sydsjælland osv.
på forhånd tak
"Strong reasons make strong actions"
  • 0
Har du prøvet kommunernes hjemmesider?

De har ofte links til boligforeningerne.
Bazzinga!
  • 0
www.boligfinder.dk
www.boligportal.dk
www.boligbasen.dk

De sidste to koster penge
A legend never dies, he reloads!
  • 0
siger mange tak for svarene!
"Strong reasons make strong actions"
  • 0
Har du kontaktet en boligforening? Har du boligbrev?
  • 0
Prøv også dba.dk, der kan være en chance.
If I'm a child that means you're a pedophile, and I'll be damned if I'm going to stand here and take this from a pervert
  • 0
Citerer Mike JezZ:
JEg er nødt til at sige det her - find noget gennem et rigtigt bolig firma - EDC, osv.

Ved godt ikke alle har pengene til det. Men jeg siger jer... Udlejere i dag prøver virkeligt at pule mennesker i røven i dag. Huslejen er alt for latterlig høj ift. hvad den egentligt burde være...


Private udlejere måske, men hvis man søger en ungdomsbolig eller en alm. andelsbolig gennem boligforeningerne, så er man rimelig sikker på at få en ordentlig behandling.

Men husk at undersøge hvordan boligerne tildeles. Nogle steder vælger den forrige lejer hvem der skal overtage lejemålet (Korruption? Oh yeah! ) mens det andre steder kommer an på ens medlemsnummer, så dem der har været medlem i længst tid (laveste nummer) kommer forrest i køen.
Bazzinga!
  • 0

Gud fri mig vel

  • 0

Det var da vildt som den/de ihærdige typer fra sitet-der-ikke-skal-nævnes, opretter nye brugere for at poste det samme indlæg på dårligt oversat dansk. Keep 'em coming, det er længe siden jeg har haft så godt gang i ban-knappen som i disse dage, så jeg kommer jo helt i træning 💪 😈

Pesten spreder sig!

Lukket af moderatoren med begrundelsen:
Så er det vist nok for denne gang. Kære spam bots, find et andet sted at være. Slut prut. /Carmillah