Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Gæt et spil!


Et D&D first person RPG
  • 0
Hmm, ligner noget fra King's Field, men HUD passer ikke rigtig...?
  • 0
Hmm.. minder om noget fra tidlige TES spil.. bortset fra at HUDet ikke passer..
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Det er ingen af delene, kan afsløre det er mere fps end det er rpg
Bye bye
  • 0
Minder mig lidt om Might and magic med HUD'et, men var der ikke flere ansigter i de spil?
Tro kan flytte bjerge, men med almindelig sund fornuft kan man gå uden om.
  • 0
Jo, det var der.
  • 0
Giefz more cluez Pez!
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Første bane er en ishule, det er møg svært at finde rundt og musikken var mega fed
Bye bye
  • 0
Fordi jeg har ondt af jer vil jeg gerne give flere hints. Det er til Windows 95, og udgivet/udviklet af et ganske prominent rpg/strategi spils firma, spillet er dog på ingen måde prominent, anerkendt eller kendt overhovedet.
Bye bye
  • 0
Ikke overraskende.. Har ingen idé overhovedet.. Har aldrig set det før.. De første indskydelser var TES eller Might & Magic og de er afkræftet, så jeg er blank.
Men der må da være en eller anden herinde der ved det ^^.
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
er muligt det er mere ukendt end jeg troede. Har altid kendt det fordi jeg købte det for laaang tid siden grundet den seje forside
Bye bye
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
Har altid kendt det fordi jeg købte det for laaang tid siden grundet den seje forside


Åh ja, de gode gamle dage.. ^^ Ikke alt det pjat med anmeldelser og tvivl.. Så det nogenlund sjovt ud på coveret, så skulle det have en chance
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Pez, du har dræbt tråden^^
Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne
  • 0
Hvis SSI siger jer noget kan det være i kan genoplive den :p
Bye bye
  • 0
Thunderscape?

Tillagt 2010-02-25 23:42:
Nvm, det er det ikke
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Det er ikke ligeså fedt som thunderscape, der er også færre, meget færre rpg elementer.
Bye bye
  • 0
Har brugt en halv time nu på at gennemgå alt jeg kunne finde SSI stod bag og kan simpelthen ikke finde det :p.. Jeg giver fortabt!
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Deathkeep, finally!

Tillagt 2010-02-26 00:21:
My turn

http://img62.imageshack.us/i/yaynr.png/
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
hehe, Spore?
Tro kan flytte bjerge, men med almindelig sund fornuft kan man gå uden om.
  • 0
nope ^^
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Down in the dumps?
Bye bye
  • 0
Damn you! yes!

Tillagt 2010-02-26 01:31:
it is ^^
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Sletter lige mit nej igen så, syntes nok jeg havde set den tingest før.
Bye bye
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!