Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad klarede du i dag...


@NG - Men det har betydning for, hvor stor en teknisk præstation det er

Men jovist Crysis 2 var flot, men det kørte bare ikke særlig godt. Hvilket måske bare vidner endnu mere om, at de prøvede at sælge den serie på grafik alene.
Jeg var forresten okay også underholdt af det, dengang jeg spillede det.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Først, så tabte jeg til eye og cthulhu i terraria. Så fik jeg bedre gear og prøvede igen, men kom til at hidkalde ham da der allerede var spawnet en i min verden (det er der 33.3% chance for at det sker, hvis man ikke har slagtet ham endnu), så nu var der pludselig 2 af dem! Fik næsten slagtet den ene, men røg i vandet og døde til slime o_O

Men så! Diamant udstyr, 15 i defense og 700 fire arrows... Men så startede blood moon eventet i samme øjeblik jeg spawnede eye of cthulhu. Så en meget intens kamp mellem mig, øjet og 1000-vis af andre monstre der spawner under blood moon. Men jeg fik ham sgu, langt om længe og er klar til næste boss. Aner faktisk ikke hvad det er for en størrelse, da jeg fuldstændig undgår guides.

Men ja, det fik jeg klaret i dag
Gjorde Divinity Original Sin 2 færdig i nat. 2 guys, Lone-wolf, Tactician.

Jeg er normalt mest en action-type, så spillet her har virkeligt været krævende for min tålmodighed, men det har været en god og udfordrende oplevelse, den sidste kamp var godt nok også strid ved mig. Hvorfor er der så mange bosser på samme tid, hjælp?!
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Fik langt om længe klaret de sidste baner i Crysis 2. Jeg er overrasket over hvor flot og godt så gammelt et spil er men de sidste baner trak tænder ud. Der var simpelthen for mange Cephs, så endte med jeg flere gange bare måtte cloake mig og løbe igennem i skyde for at skyde dem. Det tænker jeg ikke er meningen?
  • 0
Hvis det virkede, så er det vel okay.

25 er sgu meget godt. Jeg er selv på 18 spil for året. Jeg når muligvis at færdiggøre 1-3 spil mere inden kalenderåret slutter.

Men jeg har også smidt et par hundrende timer efter multiplayer spil i år.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Gennemført Hello and Dubai og Old Friends i MoH Warfighter. Det er ikke CoD, men synes anmeldelserne af det er lige hårde nok. De enkelte chapters svinger dog meget i kvalitet
  • 0
Jeg gennemførte mit første spil! The Wolf Among Us. Glæder mig til fortsættelsen!
Fedt spil at tag som sit første og klart det bedste af TellTales' spil, hvis du spørg mig.
Tør man spørge, hvor gammel du er?
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Klarede 1. Chapter af Sonic Team Racing. Fin lille Kart spil men længder far MarioKart
  • 0
@TheJuice Jeg er 27! Jeg har bare syntes, det er svært at lære at spille som voksen. Jeg har prøvet en del forskellige spil, der antager at man ved alt muligt, selv hvis der er en tutorial til. Så det var fedt at finde et med en rigtig spændende historie, der har et så simpelt gameplay, at jeg også kan følge med.
@josla

Tillykke med at have gennemført dit første spil. Nogle planer om hvad nummer 2 skal være?
  • 0
Sjældent man ser nogle op i 20erne som aldrig har gennemført et spil.
bedre sent end aldrig

Ta et kig på andre Telltale spil hvis du kunne lide Wolf.
Kan anbefale Tales from Borderlands. Det er fyldt med humor.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
@Manut Jeg tænker jeg skal have kigget på flere af Telltale's spil. Jeg har også fået anbefalet Life Is Strange, det har jeg også tænkt mig at prøve.


@The_Dude Haha ja, jeg er lidt af en late bloomer, når det kommer til spil. Jeg vil tjekke det ud, tak for anbefalingen
  • 0
@Josla
Jeg er virkelig også fan at Telltales spil Wolf Among og The Walking Dead er dog de bedste.
Life is Strange er skrald- Hold dig fra det.
Jeg ville nok også lige kaste mig over Full Throttle og et par Broken Sword spil, hvis jeg var i den stiuation.
Bye bye
Ja broken Sword er nice. Eller Syberia
Y can't metroid crawl ?
Fik klaret den sidste bane i Metro Last Light. Det pirre virkelig min OCD, at der var flere achivements, hvor jeg kun manglede et enkelt kill for at få den. For et par år siden da jeg virkelig huntede gamerscore, havde jeg nok givet det en gennemspilning endnu.
  • 0
Jeg klarede Check my brain på trommer på Expert i Rock Band 2. Fuckede op i et par ting i forhold til da jeg øvede den, men stadig fremskridt, havde næsten styr på fodpedalen.
Bye bye
  • 0
1. Chapter i Resident Evil 4. Havde helt glemt hvor rådden styringen var dengang, men lige i dette tilfælde har det sin charme.
  • 0
Resident Evil 4 fik også hug for styringen da det kom ud, den var en af de få ting der blev slået ned på i spillet. Tank styring var ikke ligefrem normalt i spil med det perspektiv, det var ikke engang normalt i spil med fastsatte kameravinkler.
Bye bye
  • 0
@Pez Selv dengang undrede det mig hvor stift det var, men havde helt glemt det var SÅ slemt. Er også fuldstændig utænkeligt man i dag kan lave et spil, hvor man ikke kan skyde og gå samtidig
Når det er sagt så er det lækkert at være tilbage i RE4 og det er det eneste spil jeg ejer på 4 platfome
  • 0
Har lige taget 3 første pladser og en enkelt 3. Plads i gun game i CoD MW
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Så byder jeg ind med 3 wins i Apex Legends Duo que. Måske der kommer flere!
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Godt gået Juice.

Jeg spillede tre kampe som Reverant, tabte hurtigt alle.
Skiftede til Crypto og vandt to i træk.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Tak tak.

Jeg er heller ikke imponeret over Reverant.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!