Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad klarede du i dag...


@Fresh
Ja det er lige på grænsen til jeg ikke gider mere. Mindes ikke jeg havde samme problem da jeg spillede GTA V sidste år? Men bortset fra det og bilernes tunge styring, så er IV langt bedre end V
  • 0
Fik taget turen ind til Faraos Cigarer i dag, og købt mig en Overwatch kop i anledningen af OW's 4 års jubilæum! Damn, har allerede spillet det i 4 år, faktisk dagligt. Er slet ikke god til det, men jeg hygger mig gevaldigt, næsten hver match. 3 Golden weapons er det blevet til, til D.va, Roadhog og Junkrat.. Mine 3 mains, når jeg altså ikke går full-on Hanzo.

Udover det, fik jeg en masse god loot i Terraria. Mistede det hele til en edderkop, rage-quittede og da jeg loggede ind igen var det hele forsvundet. hard times. Men har fået det meste tilbage igen, efter en times tid. Det spil er rent guld, hvis du spørger mig. Specielt nu, hvor det er færdigt. Over 5000 items at crafte og finde! Det er helt vildt, jo.

Det var det jeg nåede i dag, rent spilmæssigt. Så var der alt det praktiske og opstart i job snart, men det skal jeg ikke kede jer med her på et spiller-forum
Første klip optaget på en PS4:
https://youtu.be/fqW0gtgavBo

Er allerede infamy lvl 20-something på PC, men købte payday 2 på PS4 forleden for at få alle achievements der. Det er væsentligt nemmere på PlayStation da der kun er 100+ i forhold til PC's 1000+. Men hold da fast det er mærkeligt at spille payday med controller. Ikke svært, bare mærkeligt! Klippet er optaget solo da jeg var igang med at downloade og jeg har en ringe forbindelse. Ellers nyder jeg at spille med randos. Det er fra Hoxton Breakout missionen, og skal rulle med en guld ak-47 og Chicago typewriter machine gun på overkill. Det kræver et hold på 4 så kører den bare på hard for at genopfriske hvad man skal! Payday er konge spil, imo.
  • 0
Hvad bruger du for at optage fra ps4 ?
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Bruger bare "share" knappen også klippe det til i sharefactory kvaliteten er desværre kun 720p, men den gemmer op til 15 minutters gameplay. Så er det bare at klippe og klistre bagefter
  • 0
Klarede første bane i sniper elite III. Det er ikke et særlig godt spil, men jeg skal bare have tiden til at gå, til jeg får Kingdom hearts 3 hjem. Håber på det kommer i dag
  • 0
Grublr
Gør du det hele direkte på PS4 ?
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Hvis man er en entusiast inden for videoer, så vil jeg anbefale Elgato HD Capture. Den optager i 1080p, og skulle spillet være et af de få som faktisk understøtter 60fps, så er videooptagelsen ligeså. Det forudsætter dog at man har en decent computer da den bruger GPU'en til at encode signalet løbende.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
De første 3 missioner for GDI i C&C Remastered, som jeg i et anfald af 90er nostalgi, valgte at købe igår.
Det er allerede fra start et blast from the past, ikke mindst den gamle opsætning af ens lydkorts indstillinger var noget jeg smilte af.... men ikke savner
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0
@dude
Jep det hele direkte på PS4.

@lili

Har også overvejet at få fat i sådan en, men jeg er ikke den store entusiast inden for video, så ved ikke om et køb er berettiget jeg er mere en screenshot-kind of Guy og videoerne er mest til at dele med vennerne, og engang i mellem havner de på YouTube. Der er shadowplay rigeligt til det forbrug dette klip var mest en test af ps4'erens formåen på det punkt og jeg tror jeg holder mig til pc'ens muligheder fremover
  • 0
ShadowPlay er også primært hvad jeg bruger ^_^
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Jeg har lige fået købt mig et stort lot comics, vejret bliver bedre og bedre og Den Store Leder Mette er langsom begyndt at åbne op for man kan komme us (Hvis genierne fra BLM Danmark ikke får ødelagt det for alle os som ikke er idioter). Derfor har heldigvis slet ikke så meget tid til at game som jeg har haft de sidste par måneder. Fik dog lige klaret de første par baner i Crysis 3. Jeg er ret vild med buen og spillet generelt, spændende at se om det holder niveau længere fremme
  • 0
Er endelig kommet i gang med gamepass så fik lige de første 15 gamerscore i MoH Airborne og klarede de to første acts i Gears 5. Fandt også lige et par æg i Spyro 3 som jeg manglede.
  • 0

Hej allesammen

I lang tid overvejede og modnede jeg ikke kun økologisk mad, men det hjem, køkkenudstyr, jeg bruger mest. Jeg har altid valgt IKEA, men jeg opdagede en meget nichebutik kaldet *NAVN FJERNET* måske hvem har du hørt om? Jeg købte disse duge på *LINK FJERNET*  og var forbløffet over kvaliteten og det bløde materiale, der renser meget godt på samme tid.

Reklame ikke tilladt. /Carmillah

  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!