Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad klarede du i dag...


I er gode! Jeg får sjældent sejre i træk, men mere spredt. Jeg har ikke engang fået prøvet reverant endnu, men han lyder meget god med ekstra wall run, hurtigere løb og sin ult.. Lyder i hvertfald mere tillokkende end ham crypto duden ham er jeg ikke fan af. Lifeline er min go-to, så bloodhound og så mirage. Men syntes egentlig de allesammen er ret dope at spille med, man skal bare omrokere sin hjerne lidt hver gang man spiller med en ny
  • 0
Mine var heller ikke i træk!

Jeg tror kun jeg har fået to sejre i træk én gang.
Jeg skifter meget mellem den alle for at klare challenges. Men Lifeline, Bangalore og Bloodhound er favoritterne.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Tror den hed
Sejr
3. Plads
Sejr
Sejr

Så tæt på
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Jeg spiller i øjeblikket primært som Bangalore og Mirage, selvom mine favorit spillestil er Crypto og Caustic.

Worlds Edge er ikke et specielt godt Caustic egnet map, desværre.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Fik ram på både Del Lago og El Gigante og resident evil 4.
  • 0
Jeg har netop gennemført Death Stranding, efter at have holdt en pause på 1 måned fra spillet.

Sikke et spil og sikke en rørende slutning. Jeg er ambivalent om en evt efterfølger. Spillet er smukt som det er, men dets verden rummer mange muligheder.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Fik klaret mig gennem South China Sea i Battlefild 4. Rygterne går på Campaign kun er 4-5 timer, så jeg er nok snart gennem det
  • 0
I dag har jeg moddet Skyrim (oldrim) til ukendelighed! Det tog et par timer at få det hele til at spille sammen, men nu kører det også gnidningsfrit og ligner et helt andet spil. Elsker mods!

Har 50+ mods installeret lige nu, og ikke rigtig nogen der ændre gameplayet, kun lidt sværhedsgrad. Ellers er gameplay vanilla, men resten er noget next-gen shit. Stjernehimlen er måske en tand for meget, men jeg gik all-in på fantasy.

Før og efter: https://imgur.com/mOs3XFX

wooooow natur: https://imgur.com/fByOSOC

Slet ikke for meget: https://imgur.com/gnJsBe1

Lige kommet til verdenen og fov på 105: https://imgur.com/GcRquUO

Og ja, når man sidder og installere en mod for LOD, og den spørgere om den også skal installere "holy cow" så siger man da ja... : https://imgur.com/aZFqgds

Koen er fjernet, men jeg vil forsvinde lidt ind i skyrims verden (igen) de næste par dage.. Jeg glæder mig
  • 0
Jeg kan ikke lade være med at tænke at landskabet er ændret for meget i dit før og efter billede. Var det ikke meget cool med de golde sletter? Har ikke spillet Skyrim, men syntes bare det så sejere ud før modden. Ligner noget fra Island.
Bye bye
  • 0
Jo det har sin egen charme, ingen tvivl om det, men nu har jeg set nok på det golde og ville prøve noget helt nyt Det blev så meget grønt og farverigt, og det er faktisk lidt som at spille et nyt spil. Det er fedt!
  • 0
Jeg vandt min første match i Apex Legends på min nye Xbox One S.

Men i guder hvor er der forskel fra min PS4 Pro til dette. Framerate er helt absurd ringe.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Så sammenligner du så også den dyreste model med konkurrentens billigste model. Seems fair

MEn tillykke med din xbone! Må den give dig mange sejre i low-fps apex

Jeg fik klaret college of winterhold i skyrim og er klar til at tage imod hvad end thieves guild byder mig. Jeg er blevet helt forelsket i skyrim igen, snart 10 år efter det kom ud. Det har mange klage punkter, men alligevel bliver jeg fanget af de mange sidequest og hvad har vi. Det er sgu sjovt at rende rundt i den verden igen. Hjalp lige cicero med sin vogn, endda på trods af jeg ved hvem han er. I need help.
  • 0
^Nej det er naturligvis ikke en fair sammenligning.

Jeg er bare overrasket, jeg troede ikke forskellen var så mærkbar. Det er ikke kun framerate, grafikken er væsentlig dårligere og mere kantet og dårlig draw distance end på min Pro.- Men hell, idet mindste har jeg noget at game på i karantænen.

Jeg kom engang til at slå cicero ihjel ved vognen ved en fejl. Jeg kan faktisk ikke huske om det fik betydning for Dark Brotherhood historien.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
https://www.youtube.com/watch?v=jlF-_qqvzNI

Cicero er unkillable indtil man skal/skal ikke. Medmindre du spillede med mods?

Det er også ligemeget, jeg tror bare ikke det er muligt Man kan højst anmelde ham til vagterne, og så vidt jeg har oplevet sker der ikke den store forskel. Så jeg var mest in it for the coin
  • 0
Har klaret de første 3 origin stories i Dragon Age Origin, som human mage, Dwarf Noble warrior og Daelish Elf Warrior. Tænker jeg tager alle 6 forhistorier inden jeg vælger hvem jeg vil fortsætte med, da de kun tager et par timer hver.
  • 0
I dag vendte jeg tilbage til overwatch efter 2 ugers pause Det var dejligt. Spillede 5 matches, og fik 5 POTG. (ja det er ren blær).

Har efterhånden fået lavet 21 små videoer med blandede POTG's, men kun uploadet den sidste nye:
https://youtu.be/u1FMXH8Mpnk

De er sgu meget sjove at lave! Og holder lidt gang i ilden.
  • 0
klarede de to første baner i Halo 4. Det er vildt så meget forskel der er fra Halo 3 på den gode måde.
  • 0
Har over den seneste uge fået gennemført et par små click 'n' point-spil; Isoland og Isoland 2

De var faktisk overraskende gode med en masse mystik. Der var nogle steder i 2'eren hvor puzzles var lidt for spøjse imo. Det fedeste var dog at begge spil havde skjult content som man kunne få adgang til ved at starte et nyt spil op efter at have gennemført det en gang.
Det var ret blæret at få lidt ekstra historie og puzzles på den måde - Er allerede gået i gang med Isoland 3 men efter et par meget skæve puzzles hvor løsningen var meget mærkelig, er mine forventninger sunket en del :I
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Jeg fik "løst" Forsworn mysteriet i Markarth, røg i fængsel i Cidhna Mine, brød ud igen,kom ud med skindet i behold og uden en bounty på mit hoved. Fik samlet Esbern op, og læst på Alduins væg, videresendt til College of Winterhold og er nu på vej til Elder Scrolls mesteren, Septimus. Fandt Azuras shrine, så er også igang med den quest. Er i det hele taget igang med 20+ forskellige quest lige pt, og er kun lvl 14 indtil videre. Men jeg er glad for at ha' taget hul på skyrim igen, for der er quests omkring hvert et hjørne man drejer af. Jeg er all-over skyrim, og det er skønt at genopleve det, smukkere end nogensinde takket være de 50+ mods jeg har installeret.. Har kun aflivet én mod, der var skyld i CTD hver gang der kom en ny drage. Diverse Dragons, super fed mod, hvis det altså ikke var fordi den var skyld i mange CTD. Af-installerede den, og måtte hoppe et par save files tilbage, men nu kører Skyrim igen med 60fps og ligner noget fra 2030.. Sådan næsten, men overdrivelse fremmer forståelsen

Jeg vil gerne samle alle Dragon Priest maskerne denne gang, da jeg kun manglede 2 sidste gang jeg kørte igennem spillet. Denne gang skal samlingen være komplet, og tænker også for en gangs skyld at tage alle Daedric våben. Fik kun et par stykker sidst, da jeg jo ikke er en ond dude! Hah, den quest der er en reference til Alice i Eventyrland var nu fed, så den glæder jeg mig til at genopleve. Nå jo, jeg er også varulv, takket være companions. Damn, jeg syntes faktisk Skyrim stikker dybt, på trods af at være fra 2011 og det er blevet så moderne at hade på titlen.

Kan anbefale Rantons take på Skyrim:
https://www.youtube.com/watch?v=8pSIKFFicTc

Det var lidt hans skyld jeg hoppede tilbage i den verden.. Han bruger bare ikke nok mods, den newb

Generelt vil jeg anbefale at se ham, da han er den bedste anmelder på youtube.. alle spil er 7/10 bortset fra skyrim selvfølgelig. 7/7!

Nå, skoven kalder. God dag til jer alle.
  • 0
@Grublr
Damn nu bliver jeg næsten nød til at starte Skyrim igen. Best game ever!!! Folk der ikke mener Skyrim er dybt er de samme typer som ikke har smør under deres nutella. De kan ikke bruges til noget som helst.
  • 0
Fik klaret de første missioner for Vlad og Little Jacob i GTa IV. Det er meget bedre spille med Nico end med Franklin i GTA V, men puha styringen af bilerne er noget makværk.
  • 0
Jeg fik startet Days Gone op, og fik spillet de første 20 minutter.

- Så måtte jeg slukke fordi jeg skulle lave mad, gå med hunden og i seng.

Det er hårdt at vende tilbage til arbejdspladsen igen - hjemmearbejde gav bare nogle andre muligheder.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Jeg fik spist en bøf til frokost. Det er første gang det sker, men det kan varmt anbefales. Derefter et par kopper kaffe, og nu har jeg givet mig i kast med The Outer Worlds.. kom cirka halvvejs da jeg spillede første gang, men blev træt af at spil filerne er låst inde, da jeg spiller det gennem gamepass på PC. Det tillader ikke engang reshade sad gamer face.

Men nu giver jeg det et skud mere, og er stadig fint underholdt af det. Det er ikke New Vegas, men det tillader dog en masse forskellige spille muligheder. Jeg er dog ultra good guy, som sædvanligt. Kan godt lide flaw-systemet og dialogen er til tider meget sjov.

Jeg venter dog med spænding på den 16. ankommer, så jeg kan få spillet Terraria igennem! Se, dét bliver godt!! 8 års udvikling har helt tydeligt båret frugt, og jeg glæder mig enormt til at spille det igen. Det er kribler i fingrene på sådan en barnlig måde, og der er sjældent det sker efterhånden.
  • 0
Fedter stadig rundt i GTA IV. Men det er godt nok belastende der ikke er nogen autosaves i missionerne. Bruger mere tid til missionerne end på at spille dem
  • 0
@NG69 er selv lige blevet færdig med det igen igen, og ja det utroligt at Rockstar ikke har fået det med. Især en enkelt mission havde jeg problemer med, hvor jeg ville have været glad for at det i hvertfald blev gemt halvvejs i missionen.
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!