Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad er Toxic Player?


På 1 eller 2 sider finder jeg ordet
toxic player
kan nogen her give mig en dansk forklaring på hvad det er

på forhånd tak
  • 0
Min personlige vurdering er en der spiller for at ødelægge det for andre, er meget uhøflige og onde i Chat, og som kun er ude efter at give andre en dårlig oplevelse..

eller, hvis vedkommende er en dårlig taber og bliver lede grundet et nederlag..
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Usportslig opførsel, sexistisk, racistisk, transfobisk adfærd, hele møllen.

Generelt noget man ser meget fra dårligere spillere eller folk med dårligt selvværd har jeg bemærket, så hvis man gerne vil slå lidt igen så er det et sted at presse dem. Du kommer til tider ud for at få en bemærkning om at man hører til i køkkenet osv. og mens det måske er ment som en joke så er der en del kvinder og piger der ikke sætter pris på den slags og derfor er det jo en ret ødelæggende adfærd.

Så man kan vel sige at en toxic player er en som fører til at fællesskabet bliver betydeligt forringet og får andre folk til ikke at have lyst til at være med i det.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Giver de to ovenstående svar ret. Det adskiller sig vel fra en ren "troll", ved at en troll er mere kortsigtet og humoristisk, hvor en toxic player er en reel spiller, med en dårlig adfærd
  • 0
At være "toxic" betyder blot at man skaber dårlig stemning. Det er ikke kun brugt i gamermiljøet, men i alle former for sociale kredse.

Har du en ven der altid er pisse misundelig, er han/hun eksempelvis "toxic". Vedkommende forgifter venskabet, og spreder dårlig stemning.

I spilverdenen er en toxic player derfor også en person, der generelt skaber dårlig stemning - eksempelvis med rage eller trolling.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!