Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hjælp til Guidet tour i 360'billeder


Hej alle

I forbindelse med Ungdommens Folkemøde i september, er min arbejdsplads også repræsenteret. I den forbindelse, havde jeg tænkt mig at lave en slags guidet tour i 360 billeder, hvor de unge som kommer forbi vores stand, kunne guide sig igennem vores afdeling fx.via iPad i 360 billeder, gerne med pile så de kan skifte billeder ala. Google Street View.

Er der nogen herinde som har arbejdet på lignende projekter, kender til guides, links, apps eller lign til inspiration
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Der kommer lige lidt link-spam her ;P

Der har for nylig været et biblioteksprojekt med VR hvor de netop arbejdede med 360-billeder (Hvilket jeg synes var lidt meh i forhold til at de ville skabe nogle af de første erfaringer med VR i en bibliotekskontekst samt være first movers... så er det altså ret trist at "bare" lave den slags :I):

Men anyways! Smider lige nogle links:

Først en artikel omkring projektet og så lige en til.

Og her er der link til projektbeskrivelse og den slags - Mere konkret om projektet..

Det software de brugte er ThingLink og siden det blev brugt til skoleundervisning med en 5., 7. og 8. klasse så tænker jeg det er ret lige til

På linket til selve projektet kan du se nogle af elevernes produktioner, bare for at få en ide om hvad ThingLink kan bruges til. Har ikke rodet med det selv dog

Og ellers, så er der nogle kontaktpersoner på de forskellige artikler/projektet som du kan ringe til og spørge i forhold til udstyr de har brugt.

Håber det kan bruges til et eller andet
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!