Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Skriv en ting om personen over dig


Her i den her tråd skal i skrive en ting som har kommenteret over dig bare et eller andet som i har opsnappet fra kommentarene eller fra profilen.

Så den næste person skal skrive noget om mig.
Snake bor i en papkasse.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Ak-Master hører god musik og prøver at få forummet op igen
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Trollmeister burde lytte til rap noget mere...Bare lidt.
  • 0
Mike elsker en god debat, og er også god til at formulere sig
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Da Troll læser mange romaner!
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Ak-master ser virkelig mange film ... også helt gamle sager fra 1930'erne som skal støves op.
Sometimes things that are expensive are worse
  • 0
CirkaUkendt ved jeg meget lidt om. Og det siger vel egentlig sig selv, navnet taget i betragtning. Jeg kender hendes profilbillede, men det er vel også cirka det. ;)
  • 0
synd den tråd her døde - den kunne ellers være sjov!

ostekagemanden kan sikkert rigtig godt lide ost, og kage, og ostekage!
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Trollmeister er en ung herre på 18 år. Udover at spille på sin PlayStation er han også en aktiv læsehest samt fodboldspiller... hans favorit hold er Liverpool selvom de altid taber og taber :p (hilsen en Arsenal mand)!

Personligt anser jeg trollmeister som værende et aktivt medlem af GR-familien, som skriver sin mening uden at fornærme eller krænke andre.
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Mythos er en myte i gaming verdenen. Var det ham som lavede rekorden på flest dødsfald i bane 1-1 super Mario Bros.
Der af navnet mythos
Y can't metroid crawl ?
  • 0
The_Dude er en dude
  • 0
Snake er en ufuldkommen version af mig.
  • 0
Jake the snake er en fuldkommen version af snake
Y can't metroid crawl ?
  • 0
The_Dude vil bare have et nyt gulvtæppe.
  • 0
Jake the Snake tror at han er den fuldkommende version af mig men er i virkeligheden en billig klon.
  • 0
Men hvorfor hedder du så snake2?! What is this?!
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Citerer Mike JezZ:
Trollmeister97 lever ikke op til sit navn, da han stort set aldrig troller


Undskyld Mike!!! Jeg ved det godt, men der bliver jeg nødt til at smide en forklaring Jeg valgte det åndssvage navn tilbage i 7. klasse, altså da jeg var 12/13 år gammel.. Rage comics var det vildeste, og alle vennerne forventede jeg stod klar med de sprødeste af dem alle Så jeg fik kælenavnet Trollmeister.. Det hedder jeg også på PSN, og jeg er så træt af det.. Men! jeg lever med min dumme beslutning, og gør hvad jeg kan, for ikke at leve op til navnet.. I'm living with the shame..

Mike, Mike har det største bagkatalog af spil han endnu ikke har gennemført.. omkring 200!!
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
MSThychosen er Liverpool fan - YNWA, arbejder i Intersport og gik førhen under brugernavnet Trollmeister97
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
Joeyvind bor i Brøndby. Om det er af nød eller lyst skal jeg ikke kunne sige, men man undres.
Og så er han gode venner med Philly-boy!
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Citerer Stant:
Joeyvind bor i Brøndby. Om det er af nød eller lyst skal jeg ikke kunne sige, men man undres.
Og så er han gode venner med Philly-boy!

Lad os få sat gang i tråden igen.

Stant har markante og tydelige holdninger. Det synes jeg er sundt.
Søren Svanhof har efter sigende et hårdt liv, hvilket kun er forståeligt, hvis han som rygterne siger har været udsendt i en uendelig krig.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!