Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Fortælle din ærlige mening om spil


Ideen er nok tyvstjålet fra neogaf.com men meget sjov.
det går ud på at i skal udtrykke jer jeres bundærlige mening om spil som andre måske synes er det fedeste eller noget værre lort.

Her er 2 fra mig så kan i se hvor jeg vil hen men det behøver ikke være som mine 2 her hvor jeg ligesom kommer med et modsvar hvis i forstår.

Jeg synes halo serien er ret så kedelig men spiller dem alligevel.

Jeg synes tilgengæld at The Conduit til wii er et af de bedste fps jeg har spillet.


Kan også bare være ét udsagn:

Jeg synes Uncharted serien er en super gennemsnitlig serie.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Jeg synes The last of us Er vildt overvurderet, og kedede mig gennem det... jeg synes ikke engang historien var så god, og ærligt, slutningen havde jeg set komme...
#nohate
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Alle spil begynder at kede mig ca. halvvejs igennem.... med mindre man kan prise solen eller samle på termoflasker
"let røven og gør noget"
  • 0
Jeg synes også TLoU er dybt overvurderet og kedeligt. Alt for gråt, trist og latterligt kamp/styresystem

Jeg er STOR fan af Harvest Moon og Animal Crossing

Det bedste GTA er Vice City, derefter kommer GTA V - GTA IV er det værste, det er værre end GTA London

Der er mange mainstream titler jeg elsker, men der er mindst ligeså mange jeg hader
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
Kan ikke fordrage Metal Gear Solid, sjovt nok først og fremmest fordi jeg hader historien, hvilket alle andre altid nævner som et af dets styrker.

Var vild med Two Worlds, da det kom ud. De fleste var stadig på Oblivion, men synes TW var meget bedre.

I samme omgang kan jeg så sige, at jeg synes Skyrim er det eneste gode spil Bethesda har lavet siden Morrowind.
Shit happens...
  • 0
Jeg er fodboldspiller til dagligt, men jeg hader FIFA... har fifa 14 til ps vita, og jeg fortryder..
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Mit yndlingsspil er Deadly Premonition

Jeg elsker de fleste spil der er "så dårlige, at de er gode"

Jeg fordyber mig sjældent i spillets historie, fordi jeg ikke synes at spilmediet endnu har formået at skabe et optimalt spil hvor gameplay og historie fungerer i en problemfri symbiose. Historien flyver helt hen over hovedet på mig, når historie og gameplay er forsøgt kombineret (bedste eksempel: Bioshock Infinite og mange andre FPS). Jeg bliver derfor ofte skuffet over moderne spil, hvor folk siger at "historien er genial".

Jeg kan ikke finde ud af gamle spil som Masters of Orion og alle real-time-strategispil. Og derfor hader jeg den genre.

En af de mest interessante "spil"oplevelser, jeg har haft, er Proteus , selvom det er hadet af mange gamere for at være et ikke-spil.

En af de fedeste co-op-spil er overraskende Resident Evil 5 efter min mening.

Og nå ja, så synes jeg Enslaved: An Odyssey to the West var drønkedeligt, selvom de fleste andre har udråbt det til en glemt perle.
  • 0
Det første Resistance er mit mest spillede FPS.
Jeg var også ret glad for Timeshift.

Citerer Trollmeister97:
Jeg er fodboldspiller til dagligt,

Elsker din formulering!
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
@AK-master
sarkasme eller..?

jeg købte Black ops 1, bare for at være med på moden, jeg spillede kampagnen og siden da har jeg ikke spillet FPS, undtagen crysis serien.

jeg bryder mig ikke om multiplayer spil, da jeg foretrækker at se alt, og tage spillet og banerne i mit eget langsomme tempo..
oveni det, hader jeg trophies der er forbundet med multiplayer spil..

Tillagt 2016-03-17 17:02:
* med at man skal spille i multiplayer delen
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Jeg synes, at både Bioshock Infinite og Skyrim er rigtig overvurderede titler.

Det er sjældent, at jeg gider spille spil videre, end når historien er ovre. De sidste 2 år har jeg ikke genspillet ét eneste spil, og sidemissioner siger mig ikke rigtigt noget.
  • 0
Jeg er kæmpe Silent Hill fan, og har spillet alle spil, især 1, 2 og 3 igennem masser af gange.

Utvivlsomt er fanfavorit Silent Hill 2 fantastisk. Men faktisk var det udskældte Silent Hill 4, som for alvor gjorde indtryk, og imponerede mig mest af alle.
---
Og som en lille krølle på halen, så ville jeg til hver en tid hellere spille GTA 4 end GTA 5, som bare var tyndt Ananas i egen Juice..
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Jeg mener at Hitman Absolution er et rigtigt godt spil og at kritikere af spillet fokuserer på meget på historien som ved gud stank af gylle, men solidt gameplay, det kræver megen kreativitet at komme igennem banerne uden brug af forklædninger på højeste sværhedsgrad!

Dark Souls er ikke så svært som alle siger!

Open World er bare længere mellemrum mellem relevante aktiviteter, svagt på indhold hvis man sorterer fyldet fra.

Jeg fandt underholdningsværdi I spil som Vampire Rain, Alone in the Dark 360 og jeg mener at folk som tror at Final Fantasy VII er bedre end Final Fantasy XIII tager fejl! Der er sikkert flere eksempler på dette.

Jeg hader multiplayer. Jeg synes det minder for meget om Open World sidequesting. Det er bare dig der udfører ensformige opgaver men med menneskelige modspillere. Det er bare kedeligt for mig! Co-op er noget andet, men at finde spil som både jeg selv og vennerne gider at spille har vist sig at være en udfordring!

Selvom jeg ofte taler meget om gameplay må jeg indrømme at en god historie og/eller karakterer som jeg synes om kan være med til at få mig til at synes om ellers ligegyldige spil. Det er bare sjældent jeg synes at spil har en ordentlig historie.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Jeg synes at Final Fantsy XIII er det af de bedste JRPGs og Final Fantasy der er lavet.
Desuden er Snow og vanille faktisk mine 2 yndlingsfigur i spillet. Dem ved jeg mange ikke kan holde ud
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Jeg synes at Halo serien er den mest overvurderet spil serie.

Silent Hill 4 havde den fedeste stemning i hele serien, sammen med 2eren.

Jeg synes ikke GTA serien er spændende.

Jeg synes at LEGO-spillene burde forny sig. Er træt af deres opskrift.
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
Syntes Heroes of might and magic døde efter 4'eren.
  • 0
Citerer Stampe128:
Jeg fordyber mig sjældent i spillets historie, fordi jeg ikke synes at spilmediet endnu har formået at skabe et optimalt spil hvor gameplay og historie fungerer i en problemfri symbiose. Historien flyver helt hen over hovedet på mig, når historie og gameplay er forsøgt kombineret (bedste eksempel: Bioshock Infinite og mange andre FPS). Jeg bliver derfor ofte skuffet over moderne spil, hvor folk siger at "historien er genial".


Jeg kan kun være enig.... kun ganske få spil har formået at fange mig med deres historie.. cutscenes skipper jeg som regel også første gang.. hvis jeg kan
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Aalborg:
Citerer Stampe128:Jeg fordyber mig sjældent i spillets historie, fordi jeg ikke synes at spilmediet endnu har formået at skabe et optimalt spil hvor gameplay og historie fungerer i en problemfri symbiose. Historien flyver helt hen over hovedet på mig, når historie og gameplay er forsøgt kombineret (bedste eksempel: Bioshock Infinite og mange andre FPS). Jeg bliver derfor ofte skuffet over moderne spil, hvor folk siger at "historien er genial".

Jeg kan kun være enig.... kun ganske få spil har formået at fange mig med deres historie.. cutscenes skipper jeg som regel også første gang.. hvis jeg kan


Sådan får de nye spil jo heller ikke muligheden for at hive dig en god historie hvis du bare skipper asap;)
Y can't metroid crawl ?
  • 0
  • Adoo
  • Adoo
Der er nogle gode troll kommentar indimellem.

Well...

Zelda ocarina of time er overvurderet.

Goldeneye 007 er direkte dårligt, og holder slet ikke i dag. En FPS med én analogpind.
  • 0
Citerer Adoo:
Der er nogle gode troll kommentar indimellem.

Tror nu ikke, at der er meget troll over dem.

Nå ja!
Jeg har spillet Plants vs Zombies 2. Rigtig meget. Mere eller mindre dagligt. Mit lokumspil...
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Citerer Adoo:
Der er nogle gode troll kommentar indimellem.

Well...

Zelda ocarina of time er overvurderet.

Goldeneye 007 er direkte dårligt, og holder slet ikke i dag. En FPS med én analogpind.


Du må da gerne udpege dem du tror er troll kommentar ?
Y can't metroid crawl ?
  • 0
  • Adoo
  • Adoo
Citerer The_Dude:
Citerer Adoo er er nogle gode troll kommentar indimellem.

Well...

Zelda ocarina of time er overvurderet.

Goldeneye 007 er direkte dårligt, og holder slet ikke i dag. En FPS med én analogpind.

Du må da gerne udpege dem du tror er troll kommentar ?


Det er ikke ondt ment, men din kommentar om FF XIII gav mig et smil på læben, og fik mig til at rulle med øjnene.
  • 0
Citerer Adoo:
Citerer The_Dude:Citerer Adoo er er nogle gode troll kommentar indimellem.

Well...

Zelda ocarina of time er overvurderet.

Goldeneye 007 er direkte dårligt, og holder slet ikke i dag. En FPS med én analogpind.

Du må da gerne udpege dem du tror er troll kommentar ?

Det er ikke ondt ment, men din kommentar om FF XIII gav mig et smil på læben, og fik mig til at rulle med øjnene.


Den er skam god nok. Vi er faktisk nogle der kunne lide det spil ;)
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Jeg synes Mass Effect 2 var det svageste spil i serien. Hovedhistorien rykkede kun 5 milimeter fra start til slut. Jeg synes Mass Effect 3 havde den stærkeste kampagne af dem alle. Også selvom slutningen var dårlig.

Resident evil 6 var sjovt. Det havde sine fejl..men i det mindste var der noget sjæl i spillet i forhold til resi 5, som virklig var en zombie.
  • 0
Jeg kan godt lide Destiny, og er slet ikke enig i at der intet historie er i main campaign... har endnu ingen udvidelser
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Jeg kan godt lide spil.... når jeg fortæller folk det ryster de på hovedet over jeg gider bruge tid på det... så spørger jeg dem hvor mange timer om ugen de ser TV?

DET ER OVERHOVEDET IKKE DET SAMME!!!!!




Jeg vil vædde med at hjernen er meget mere aktive med en spil end "at zombie" foran hjernedød TV underholdning
"let røven og gør noget"

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!