Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Pinligste tøjstil


Nu er jeg efterhånden en - efterhånden - ret voksen person, som har overlevet en del tøjstile/kriser igennem årene, men blev jeg spurgt hvilken tøjstil jeg fortryder mest, så var det nok mine år med de berygtede Buffalo støvler.

Dengang var det pisse hot, og tøserne var vilde med det! Jeg tror dog ikke jeg kan få den succes frem igen, med det fodtøj. Det er også okay, for jeg kan garantere jer, at jeg aldrig vil hoppe på den vogn igen.

Hvilken tøjstil/krise er i selv mest flove over?
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Buffalo sko som du selv nævner var noget af det værste ved 90'erne. Men da alle gik i Karl Kani bukser og sang Freestyler var virkelig ømt.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
for et par år siden, var det meget moderne for unge at gå i Eviso bukser... nogle grimme bukser med maling bag på.. jeg dyrkede heldigvis aldrig stilen, men min ene storebror skruede fuldt op for Arto stilen, med Dax voks i håret og pretty Boy looket... Fuck jeg er glad for det ikke var mig!

royal bukser var også noget mærkeligt noget synes jeg... overpriced Jogging bukser...
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Citerer Trollmeister97:
for et par år siden, var det meget moderne for unge at gå i Eviso bukser


Nu er jeg så godt nok lidt ældre end dig, men det var sku også det hotteste da jeg gik i 6., 7., 8. klasse. De var fandme grimme de bukser. Også kendt som McDonalds bukserne.
Take a chill pill.
  • 0
Blondinetiden i 9. klasse hvor alt mit tøj gerne skulle være pink eller hvidt, og mit hår langt og afbleget.

Jeg har et par pink bukser til 1400 kr. fra dengang. Jeg har beholdt dem som et minde og en påmindelse om at jeg aldrig må gøre noget så dumt igen.
Jeg har aldrig været med på nogle af alle de trends. Det har simpelthen været for grimt.
Heldigvis er bukser i sokkerne væk igen.
Hvad skete der lige for det lol ?
I disse tider må pigerne jo falde for det og du er en smart fyr. Hvis det var for 15 år siden var man en nørd og sikker fået en gang prygl :p

Men yogapants/leggings til piger. Bliv i bare ved med det ;) og de små shorts om sommeren :p
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Nok min tid i oversize hiphop-tøj og lidt for shiny sneaks. Det var ikke kønt.
Dog fryder det mig at tænke tilbage på, at jeg som 10-årig allerede fandt Buffalo-sko som værende det grimmeste fodtøj ever. Kan huske jeg drillede min 6 år ældre fætter en del med det.. Husker ikke meget af hvad der skete lige efter de gange dog. :p
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Selv var jeg også på Buffalo vognen.. Næsten ærgeligt jeg ikke længere har dem når jeg skal til Vi elsker 90erne fest til Maj.

Jeg ville ønske at en hvis NBA spiller ved navn Russel Westbrook var med på denne tråd.
  • 0
Jeg mener ikke selv jeg har været speciel pinlig.. Har ikke rigtig fulgt nogle fads.. og har som regel bare gået i det jeg føler mig godt tilpas i.

ah og dog.. har vist haft slips på et par gange.. det sker ikke igen!!

Men hvad jeg synes og ande synes er tit meget forskellige ting

"let røven og gør noget"
  • 0
Jeg husker også trenden med de SOS-trøjer som alle gik med. De var pisse dyre, men egentlig ikke noget specielt, udover de var ganske varme.
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Trompetbukser! Har gudskelov aldrig selv ejet et par, men flover mig på jer andres vegne
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
Jeg synes Loui Vuitton nøglekæderne var ret slemme, men ja ellers må det være sokker i bukserne og Buffalo...

Slike underbukserne var også ret slemme og dem havde jeg... Jeg valgte endda at have dem på, på bilferie til Italien....
  • 0
I København er det mode i dag at købe tøj der minder om gamle gamle København... i hvert fald ligner stofligheden noget meget gammelt.

Nu taler vi selvfølgelig om hvad der kunne være pinligt osv så derfor skal jeg først sige at det siges med 100% respekt

Jeg kan ikke lide når folk køber tøj i denne her stil: http://www.refinery29.com/static/bin/entry/a3e/x/24137/perfect-ou
tfit-men3.jpg


Det ligner en der er træt af livet. Hvorfor køber man sådan noget, folk lever i 2016 og folk betaler over det dobbelte af hvad det koster. Der er hverken former, mønster, farver eller kvalitets stoflighed i det.

Det her er også helt fortabt, hvem sælger den slags???: http://www.refinery29.com/static/bin/entry/ed6/x/26404/mens-su
mmer-street-style-copenhagen-street-style.jpg


Ham her ser ellers meget flink ud, men havde nok fundet lidt anderledes tøj til ham. Det er landsbytosse tøj: http://www.theurbangent.com/wp-content/uploads/2011/05/copenh
agen-street-style.jpeg


Har selvfølgelig 100% men synes det her er krisen i vores mode tider vi oplever. Ingen af de her design er Amerikanske. Her er der noget der ligner mode fra 2016: http://www.upscalehype.com/2013/03/usher-wears-emporio-arman
i-quilted-bomber-jacket-alexandre-plokhov-asymmetrical-pants-an
d-balenciaga-arena-sneakers-in-nyc/
  • 0
En ting jeg slet ikke forstår, så er det de der mega slimline bukser til mænd/drenge. Det ser virkelig dumt ud..
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Er gammel nok til at kunne huske sidste gang huller i bukserne var in.... nu er det det så igen..
De der "fads" (engelsk udtryk) hader jeg virkelig.... mode ting der er "oppe i tiden" og så gør alle det lige pludselig.. om et par måneder er det så noget andet
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Aalborg:
Er gammel nok til at kunne huske sidste gang huller i bukserne var in.... nu er det det så igen..
De der "fads" (engelsk udtryk) hader jeg virkelig.... mode ting der er "oppe i tiden" og så gør alle det lige pludselig.. om et par måneder er det så noget andet
Vil det sige du hellere vil at folk går i det samme fra nu af og til de skal i kisten? Det bliver bare også så kedeligt
  • 0
Citerer JustBeingHonest:
Har selvfølgelig 100% men synes det her er krisen i vores mode tider vi oplever. Ingen af de her design er Amerikanske. Her er der noget der ligner mode fra 2016: http://www.upscalehype.com/2013/03/usher-wears-emporio-arman
i-quilted-bomber-jacket-alexandre-plokhov-asymmetrical-pants-an
d-balenciaga-arena-sneakers-in-nyc/


WHAT. DEN JAKKE ER SGU EN LORT MED LYNLÅS!!
  • 0
Citerer Mike JezZ:
Stramtsiddende bukser til mænd, samt buksebenene ned i sokkerne. Det må have startet ud som en latterlig joke som nogle tabere tog til sig seriøst og fik det udbredt... Blandt andre tabere.
Tak for at du kalder mig en taber.
  • 0
Blondetoppe og armybukser... Hvad skete der lige der? (ja, Royal punk. var de også)

Nej tak, til den slags links i fremtiden. /Thor86
  • 0
Citerer Ryder:
Blondetoppe og armybukser... Hvad skete der lige der? (ja, Royal punk. Skidedyre var de også)


Det link hører ikke hjemme her
Y can't metroid crawl ?
Derfor har jeg også fjernet det.

@Ryder - undlad den slags links i fremtiden, tak.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!