Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Du iskold hvis du kan svare på det her


Hvorfor på dansk hedder det "jeg har dræbt den" når man udtaler det som "jeg har drabt den". Du kan sku ikke sige dræbt med æ hva sker der?

Nogle gange ikke, jeg er iskold. Der er ingen der ved de her ting.
  • 0
fed tråd m8
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
Sagt på en anden måde kan man ikke fryse dig?
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Citerer JustBeingHonest:
Hvorfor på dansk hedder det "jeg har dræbt den" når man udtaler det som "jeg har drabt den". Du kan sku ikke sige dræbt med æ hva sker der?

Nogle gange ikke, jeg er iskold. Der er ingen der ved de her ting.


Fordi at udtalen naturligt har udviklet sig i det danske sprog.. Ret simpelt.
  • 0
Jeg ved ikke med jer andre, men den her tråd minder mig om en håndfuld "Linie 3" jokes.
~ "No cloud, no squall shall hinder us."
  • 0
»Det hedder en A-tombombe... Det hedder en A-tombombe«

(Håber ikke jeg er den eneste, der har set for meget Mandrillen)
  • 0
Man kan ikke se FOR meget Mandrillen. ^^
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Citerer JustBeingHonest:
Hvorfor på dansk hedder det "jeg har dræbt den" når man udtaler det som "jeg har drabt den". Du kan sku ikke sige dræbt med æ hva sker der?

Nogle gange ikke, jeg er iskold. Der er ingen der ved de her ting.


Jeg har lige sagt det med Æ, det gik ganske fint. Men jeg fylder også 30 år på Mandag. Måske er det årsagen?

Tillagt 2016-01-06 18:39:
Og så har jeg egentlig ret meget lyst til at lukke den her tråd, men noget kæmper imod.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Thor86:
Og så har jeg egentlig ret meget lyst til at lukke den her tråd, men noget kæmper imod.
Hold ud jeg ved dit hjerte banker for at lukke den men du iskold hvis du lader den leve
  • 0
#iskold #hjerteafis #hashtagserfede #hjertetbankerlangsomt
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Du ved det G. Ingen kan fryse dig. For du er allerede is
  • 0
#alleredeistap
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
#EmilStabil #Alleredeis #Ben
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
#beninæsen

#I #den #her #tråd #må #man #kun #skrive #anført #af #hashtag.

#Coldasice!
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
#altfornymodenstilmig
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Citerer Thor86:
#beninæsen


£knæhøjkarse
Take a chill pill.
  • 0
DET VAR IKKE ET HASHTAG!!

Oh my god.. Nu er det hele ødelagt. Jeg græder en højlydt tåre.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
#koldsomjordbæris
Y can't metroid crawl ?
  • 0
#koldsomvaniljeis
?
  • 0
#koldsomminexhjerte
?
  • 0
#koldsomsneeniminestøvler
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
#koldsommineovertræksbukser

Tillagt 2016-01-08 19:56:
Kan se i fremtiden at denne tråd bliver lukket.

Tillagt 2016-01-08 19:57:
Formentlig af en moderator der bliver pisset over den her tråd stort set er spam
?
  • 0
Citerer Shantier:
Tillagt 2016-01-08 19:56:
Kan se i fremtiden at denne tråd bliver lukket.

Tillagt 2016-01-08 19:57:
Formentlig af en moderator der bliver pisset over den her tråd stort set er spam

Det sagde man også om Nattråden engang!

#kanikkeslåsihjel
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
#Fristettilatlukkedennufordijegerpissedoverdenhertråderspamogje
gkanikkelidespamsomikkegavnernoget
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Shantier:
Formentlig af en moderator der bliver pisset over den her tråd stort set er spam


Altså, der er kun Thor og jeg tilbage, og vi er jo meget overbærende mennesker.. Og flotte mennesker..

#allhailthemods
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!