Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Din Jul


Hej,

Hvordan bliver jeres Jul i år? Hjemme hos mig, plejer ungerne, konen og jeg, at besøge min mor d.24/12 om formiddagen indtil en 14-15 tiden, og derefter tager vi hjem til svigerfamilien og holder resten af dagen/aftenen. Som altid er vi en del familiemedlemmer der deltager, og i år er det ingen undtagelse.

Fordi der er børn starter vi ikke for sent, så vi spiser mad omkring kl. 17:00-18:00, danser om juletræet og så dykker vi ellers ned i gaverne. Så ret almindelig jul!

Hvad med jeres?
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Skal for første gang holde med svigerfamilien. Har kun kendt min kæreste lidt over 2 år alligevel.

Vi bliver 10. Der iblandt 3 børn
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Jeg har lige inviteret en tøs med til Budapest. Tager afsted den 24. så det bliver ikke så traditionelt som jeg er vant til.
  • 0
Jeg er inviteret med hos kæresten - det bliver jeg hvert år. Men eftersom vi ikke har børn, så vælger jeg at holde det med min mor og far + min onkel.

Så vi bliver 4, og meget utraditionelt, så vælger vi nok at spise ude i byen, hvis dette kan lade sig gøre.

Tidligere har jeg holdt jul i Jylland hos min fars familie. Det er rigtig hyggeligt, men samtidig med er vi også de 10-14 stykker - og det er næsten bare for mange. Jeg sætter pris på de juleaftner som er mere laid back..

Senere på aftenen, så plejer jeg at mødes med 2-3 kammerater til nogen øl inde i byen. Det har vi gjort de sidste 4-6 år.

Citerer Jake the Snake:
Jeg har lige inviteret en tøs med til Budapest. Tager afsted den 24. så det bliver ikke så traditionelt som jeg er vant til.


Fedt! Fandt du hende på dating.dk? Eller Tinder? og det var din scorereplik? Jul i Budapest?
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
En våd pap kasse under Skt. Clemens Bro
"let røven og gør noget"
Mig, min kusine, tusind liter varm rødvin, hjertevarme, et par kilo kokain, masser af julepynt, kæmpe juletræ, tusindvis af gaver, hver vores nissehat og så alle de julesange vi overhovedet kan overkomme

Eller så bare mig og min kusine helt mutters, en lille flæskesteg med slatten svær og måske en flaske rødvin, hvis jeg kan have den i min rygsæk. Jeg gider nemlig ikke køre to gange.
  • 0
Vi fejrer på fuldstændig gammel og klassisk manér. Mine forældre, søskende (undtagen storebror fra KBH) og i år er det vores tur til at "tage os af" min mormor og morfar.

Mad i stride strømme. Gaverne er blevet mindre og kedeligere, men sådan er det når alle i familien bliver ældre - og det er heller ikke det vigtige mere.

Jeg anser mig selv for at være relativt progressiv og åbensindet med de fleste ting - men lige med min gamle jul, kan jeg sgu godt lide, at det hele er som det plejer. Disneys Juleshow, maden, dansen og hele pivtøjet.
  • 0
Jeg holder jul med min storebror og søster.. meget utraditionelt, da vi skal drikke os fulde og se julefilm og generelt bare te os tosset
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Mig, min kusine, tusind liter varm rødvin, hjertevarme, et par kilo kokain, masser af julepynt, kæmpe juletræ, tusindvis af gaver, hver vores nissehat og så alle de julesange vi overhovedet kan overkomme

Eller så bare mig og min kusine helt mutters, en lille flæskesteg med slatten svær og måske en flaske rødvin, hvis jeg kan have den i min rygsæk. Jeg gider nemlig ikke køre to gange.


Lyder til at dig og dine kusine er hinanden meget nær... Husk det kan give Sjove børn haha!
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Citerer Mythos:
Lyder til at dig og dine kusine er hinanden meget nær... Husk det kan give Sjove børn haha!

Hvis hun er lækker, så er det lovligt. Det siger de selv i "A good year" med Russell Crowe
  • 0
Citerer Mythos:
Lyder til at dig og dine kusine er hinanden meget nær... Husk det kan give Sjove børn haha!


Ja, det er sjovt
  • 0
Det ER lovligt!!

Og der sker intet ved det,, se bare på Grev Ingolf

Nu skal den her uge lige overståes så skal det snart blive jul... eller dvs så får jeg lidt over 1 uges ferie huzzah,,,,, skal også arbejde ugen op til jul men det er ren hygge nygge
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
flæskesteg med slatten svær


Rids med en kniv mellem sværene og giv den de sidste 10 min. på grill. Så skal du ikke komme og fortælle mig I fik slatne svær efter julen

Tillagt 2015-12-14 15:22:
Og nårh ja... Vi holder julen igen i år hjemme hos os for både min og kærestens familie. Det var en succes sidste år, så det prøver vi af igen
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
Min kæreste og jeg har heller ikke nogen børn. I år skal vi holde jul sammen med svigerfamilien og det kan såmænd være meget hyggeligt, men i år er vi kommet til at sige ja til at holde jule sammen med den udvidde familie i form af min kærestes moster og onkel og hele deres familie med børn og børnebørn også og det bliver desværre nok lidt for meget for os.
I det hele taget er vi ikke så meget til alt det juleri og familie tam-tam, så vi har overvejet helt at holde en pause med jul til næste år og i stedet rejse på solferie syd på.
Efter vi fik den lille i sommers, inviterede vi min og fruens familie til jul hos os, men eftersom hendes mormor og morfar ikke kan vandre op til 5 (vi har ingen elevator) holder vi det i min fars hus.

Det bliver nok meget traditionelt men med meget fokus fra bedsterne på den lille, selvom han er total ligeglad i en alder af 6 måneder Jeg håber bare på en stille og rolig jul, vi bliver 9 så heldigvis ikke for mange ! Og så HUSK at se disneys juleshow kl. 16 på dr1.
  • 0
Har for første gang inviteret den tætteste familie til jul hos min lillebror (som jeg bor sammen med) og mig.
Dvs. mine fraskilte forældre med hver deres "nye" ægtefælle, min farmor og så min papfars 3 "børn" (16-21 år, så ikke rigtig børn).
Vi har dog været så smarte at uddelegere stort set alt maden, så vi skal sådan set bare stå for stemning, borddækning og så lidt småkager og drikkelse. Det er vist lige til at overkomme.
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Citerer Stant:
Har for første gang inviteret den tætteste familie til jul hos min lillebror (som jeg bor sammen med) og mig.
Dvs. mine fraskilte forældre med hver deres "nye" ægtefælle, min farmor og så min papfars 3 "børn" (16-21 år, så ikke rigtig børn).
Vi har dog været så smarte at uddelegere stort set alt maden, så vi skal sådan set bare stå for stemning, borddækning og så lidt småkager og drikkelse. Det er vist lige til at overkomme.


Det bliver lynhurtigt et pres, hvis man selv skal stå for alt.
Og så kommer alle med deres eget input til maden, og nogen laver en ret anderledes end man selv vil. Det synes jeg er en meget sjov ting.

Vi bliver til gengæld 6, og det er hos mine forældre.

Senere på aftenen er det ud og have nogen øl med nogen gode kammerater. En tradition gennem de sidste 5-6 år.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
@Thor - Ja, kunne nemlig godt se at det ville være uoverkommeligt at skulle lave al den mad selv. Og som du siger, så kommer alle nemlig med deres eget lille input.

Og al tradition der har med bajer at gøre er god!
God jul!
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!