Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Internet - hvor meget, og hvilket?


Hej Alle!

Jeg står i den herlige situation, at jeg til Februar skal flytte sammen med min kæreste.
Vi skal da have internet, det næsten mere essentielt end mad!

Men, hvor meget er nødvendigt for kun 2 personer? 2 mobiler, 2 bærbare, 2 konsoller, 1 håndholdt konsol... det er ca. hvad der kommer på af enheder, hvis det har noget at sige?

Hvad skal vi bruge, og hvem udbyder det nødvendige, billigt?

Jeg håber i vil hjælpe!
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
For guds skyld, hold Jer fra TDC. Det er nok det bedste råd jeg kan komme med. Hvis vi, hjemme hos mig, ville have en nogenlunde forbindelse til nogenlunde pris, var vi stuck med TDC. Men det er godt nok noget ustabilt pjat. Dog er det blevet markant bedre efter vi skiftede til fibernet.
Kan dog stadig ikke med god samvittighed anvefale dem.
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Altså jeg vil fraråde Fullrate. Er du vimmer jeg havde mange udsving. Samme har jeg hos mit nuværende ved Telenor.

Jeg er selv på jagt efter godt internet, så jeg kigger med.
  • 0
Jeg har den billigste fiber fra Waoo til 79 kroner om måneden for 20/20 Mbit.

Det fungerer upåklageligt. Jeg bruger det hovedsagligt til Giantbomb Quicklooks, online gaming og GR.

Har haft Fullrate som var okay indtil det skulle opsiges. Så blev de meget besværlige.

Da jeg havde TDC begyndte jeg at sende breve igen i stedet for Emails. Katastrofalt ringe på alle måder, men til gengæld var det overmåde dyrt. Godt for TDC, skidt for mig.

Mega, mega ustabilt stort set hele tiden. Øv øv øv.
  • 0
Jeg kan fornemme at TDC er noget lort.. det er så sorteret fra

Cisplatin:
Fiber net, er det ikke det der skal graves ned?

Hjemme hos hende har de selv Fullrate, og det er noget af en svingende forbindelse, så det er vi også ret enige om ikke bliver vores udbyder..
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Citerer Trollmeister97:
Fiber net, er det ikke det der skal graves ned?


Jo altså det er jo gravet ned, men det er de gamle kobber kabler jo også.

Jeg ved dog ikke helt, hvordan det foregår. Da vi fik det var det hele boligforeningen der fik det på samme tid. Så det kan godt være at det ikke bare er noget man kan tilvælge som enkelt husstand. Det koster nok en mindre herregård, men du kan da undersøge om det måske allerede er tilstede der, hvor du bor.

Så vidt jeg husker så er det TDC der ejer alle kobber ledningerne i Danmark og så lejer de båndbredde ud til andre. Så om det er TDC, Fullrate eller noget helt tredje er sikkert hip som hap.

Jeg ville bare vælge det billigste, hvis ikke du har mulighed for fiber.
  • 0
Vi har fiber hos TDC 50/50 og det virker rigtig godt.
"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
  • 0
Jeg kan nok ikke hjælpe så meget.. Mennn for helvede da tillykke fyr!
Hmm altså jeg har selv TDC og jeg har ikke haft problemer overhovedet.. Har haft det siden August 2014.. hold da op er det så længe siden nu? 😅 men ja.. Jeg bor så alene og bruger sjældent mere end computeren og så mobilen lidt på samme tid.. Men det kører udemærket for mig 😊
  • 0
Citerer Cisplatin-Final:
Jeg ved dog ikke helt, hvordan det foregår. Da vi fik det var det hele boligforeningen der fik det på samme tid. Så det kan godt være at det ikke bare er noget man kan tilvælge som enkelt husstand. Det koster nok en mindre herregård, men du kan da undersøge om det måske allerede er tilstede der, hvor du bor.


Mener det koster et par tusind per husstand, men de gør det som regel kun hvis der er mange husstande der gør det.

On-topic, ville jeg sige at bare minimum er 20/10. Så er det på intet tidspunkt irriterende, så længe I ikke downloader store filer i flere timer.
Hvis I gerne vil downloade store filer, vil jeg sige 50/10, så kan alle være med uden restriktioner på deres internet relateret aktiviteter.
Take a chill pill.
  • 0
Store filer....
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Jeg vil lige sige at når jeg endelig siger jeg ikke havde haft problemer... Så gik internettet lige fra et kvarters tid i aftes 😂 hvor jeg måtte genstarte det hele og vente... Men udover det...
  • 0
Kommer jo an på om der er boligforening osv.

Hos mig kan man kun få yousee, mens 500 meter væk i byen kan de kun få Stofa. Så det er værd at finde ud af

Jeg har tidligere haft Fullrate som var noget pis. Jeg har en kammerat som har Telenor som han siger kører med med dårlig svingende forbindelser. Men alle har jo hver deres oplevelse af firmaerne.

Jeg har selv haft Stofa 50Mbit i 2 år som virkede kun med små udfald. Nu har jeg 300Mbit hos yousee, og det har virket i ½ år uden problemer

Medhensyn til hvilken hastighed, så handler det jo bare om hvor længe du kan vente på store konsol updates .. Men vil sige en 20-50mbit burde være rigeligt.
If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!