Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvad laver du egentlig?


  • JØP
  • JØP
Jeg har en kandidatgrad i matematik fra Københavns Universitet, har arbejdet som gymnasielærer ved siden af studiet i fem år, og nu er jeg ansat som software engineer i en bank / et pensionsselskab. Det har jeg været i to år nu. Derudover er jeg netop gået i gang med at tage en master i software engineering på IT Universitetet, dvs. halvtidsstudie ved siden af fuldtidsjob.

Privat bor jeg sammen med min kæreste (eller snarere kommende hustru, da vi skal giftes til foråret) i en lækker lejlighed på Østerbro. I fritiden, som jeg har ret lidt af, prøver jeg at presse gaming og træning ind, men gaming skubbes som regel til side for træning. For tdein er det mest casual gaming i form af Pokémon Shuffle e.l., jeg finder plads til.
  • 0
Jeg har lige fået min speciale stilling til anæstesi sygeplejerske på Hvidovre Hospital Og ellers så er jeg blevet far i midten af juni, så gaming er meget sparsomt lige for tiden !
  • 0
Går lige nu på en 1-årig HF og regner med at jeg skal på pædagog seminariet engang næste år
Rock N Roll will never die
  • 0
Hey, jeg fandt lige min gamle tråd!

Nå, Fona er jo desværre død og borte (R.I.P., vil altid savne dig ), så nu sidder jeg på kontor som sales supporter i en stor nordisk IT-virksomhed, hvilket jeg er fantastisk glad for.
  • 0
Citerer Carmillah:
Nå, Fona er jo desværre død og borte (R.I.P., vil altid savne dig )


Bliver ked af det hver gang kæresten skal i Normal fordi det er placeret i Fonas gamle lokaler
Vil altså hellere kigge på billige CD'er og spil end åndsvag shampoo og skrammel
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Jamen hvis vi har gang i genoplivning, så kan jeg hjælpe til.

Jeg er skolelærer. Linjefag: dansk, historie og samfundsfag. Lige pt underviser jeg dog ikke i samfundsfag.
Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Citerer alex2life:
Bliver ked af det hver gang kæresten skal i Normal fordi det er placeret i Fonas gamle lokaler
Vil altså hellere kigge på billige CD'er og spil end åndsvag shampoo og skrammel


Den første Fona jeg startede i (jeg har været i 4 afdelinger) er også en Normal i dag. Det er helt mærkeligt at gå derinde. Jeg savner godt nok også at have et sted at gå og nulre rundt i diverse spil og film. Jeg var også rigtig glad for Stereo Studio, trods det var min konkurrent i sin tid.
  • 0
Citerer Carmillah:
Citerer alex2life:Bliver ked af det hver gang kæresten skal i Normal fordi det er placeret i Fonas gamle lokaler
Vil altså hellere kigge på billige CD'er og spil end åndsvag shampoo og skrammel

Den første Fona jeg startede i (jeg har været i 4 afdelinger) er også en Normal i dag. Det er helt mærkeligt at gå derinde. Jeg savner godt nok også at have et sted at gå og nulre rundt i diverse spil og film. Jeg var også rigtig glad for Stereo Studio, trods det var min konkurrent i sin tid.




Stereo Studio var den slags butik der gav en lyst til at købe cd'er selvom man ikke fik dem hørt

Og damn - Ville gerne have Blockbuster, Stereo Studio og Fona tilbage. SOm du skriver var det bare et fedt sted at nulre rundt

Og Elgiganten har en rimelig anderledes stemning
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Citerer Carmillah:
Den første Fona jeg startede i (jeg har været i 4 afdelinger) er også en Normal i dag. Det er helt mærkeligt at gå derinde. Jeg savner godt nok også at have et sted at gå og nulre rundt i diverse spil og film. Jeg var også rigtig glad for Stereo Studio, trods det var min konkurrent i sin tid.


Der er meget få butikker tilbage her i Århus jeg gider. Badstue Rock, Route 66, Kunst og Køkkentøj og min lokale Rema. Ellers er der kun tøj og sko butikker tilbage

Og nåh ja.. Jeg er bibliotekar!
Det står måske også I min profil.. kan ikke huske..
"let røven og gør noget"
  • 0
Bidrager da også gerne til tråden.

Jeg er Socialrådgiver og arbejder som Misbrugsbehandler.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Citerer alex2life:
Og damn - Ville gerne have Blockbuster, Stereo Studio og Fona tilbage. SOm du skriver var det bare et fedt sted at nulre rundt

Der findes stadig en Blockbuster i Alaska. Den udvikler sig stille og roligt men helt naturligt til et museum. Savner også Stereo Studio.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
Jeg er mr. Intersport

Jeg står til dagligt i Intersport i Rosengårdcenteret, men planen er ikke butik resten af mine arbejdende dage.. Jeg håber Jeg i fremtiden kan blive den danske Indiana Jones, professionel/certificeret gravrøver, you name it, altså arkæolog

nu hvor der ikke er en uddannelse der hedder viking...
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Til daglig, er jeg Reimar Bo, men i min fritid studerer jeg til pædagog. Samtidig med jeg skriver halvlunkne anmeldelser til GameReactor, i min higen efter at blive spilverdenens Thomas Treo.
  • 0
Studerer Kommunikation ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole i København.

Er pt på udveksling i Hong Kong og har netop taget hul på min sidste uge herover.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Arbejder på 7.(!) år som medhjælper. 3,5 år i vuggestue, 3,5 år i børnehave.
Prøve virkelig at tage mig sammen til at uddanne mig - hader bare virkelig skole og elsker både min arbejdsplads og arbejde, så det er lidt svært at tage sig sammen.
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Lagermand for Nissens A/S
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Evighedsstudent på filosofi/digital design.
Other M.
Nu er det godt nok yderst sjældent, at jeg har tid til at bidrage med noget konstruktivt herinde, så det kan jeg da lige gøre for en gangs skyld.

Jeg er ved at være igennem andet semester på den juridiske kandidatuddannelse, og i min fritid er jeg blevet daglig leder af en af Aarhus' retshjælpe.
  • 0
Jeg studerede arkitektur i 1/2 år i København, kun for at finde ud af, at det handler mere om politik og tankeprutter end bygninger og deres historie. Jeg blev ærlig talt skuffet. Og den dengang 19-årige Mr Alfa troede at hele hans liv aldrig ville få mening.

Det har det måske alligevel.
I dag studerer jeg biokemi på KU, hvor jeg kigger på bakterier og hvordan deres antibiotikaresistens kan tabes. Superspændende hvis I spørger mig
I min fritid spiller jeg volleyball på let-trænet niveau. Og selvfølgelig spilles der på min elskede PS4 så tit min tid og samvittighed tillader det.
  • 0
Jeg arbejder med webudvikling, online markedsføring og affiliate. Derudover er jeg familiefar og har derfor desværre ofte alt for få timer til gaming
  • 0
æh, er uddannet biolog, men der er for lidt arbejde og for mange biologer i danmark, så jeg tog et kæmpe spring og er ved at uddanne mig til Industritekniker.
Jeg studerer innovation og er færdig om et år. Derudover arbejder deltid i *REKLAME IKKE TILLADT*
Så jeg har ikke super meget fritid
  • 0
arbejder på et lager.
hurra
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Direktør/medejer af et trykkeri, nu med hele 3 ansatte. big boss
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
Jeg er elev på https://laegaarden.dk efterskole. Den kan klart anbefales, hvis andre overvejer at tage på efterskole.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!