Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air


Citerer McCandlessDK:
No worries, det var jo heller ikke ligefrem en hastesag.


Perfekt, umiddelbart synes det at være ordnet, den står i hvertfald som Sticky her


Citerer McCandlessDK:
Og ja, hvad sker der for, at vi ikke kan lave citater? Det fungerer fint nok i tekstkommentarer, altså nogle gange.


Ja den studser jeg også lidt ekstra over, funktionen virker ret stabilt for mig i kommentarfelterne til artikler, anmeldelser mm. men aldrig på forummet. Umiddelbart kan en løsning være at skrive det manuelt, men det er upraktisk og tidskrævende at gøre. Hvis det altså virker at skrive det manuelt, det ser vi når jeg poster denne
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
@Hjorth - Jeg ved ikke, hvad jeg skal mene om den citatfunktion.
På forum virker den aldrig for mig.
I tekstkommentarrer virker den altid fra min pc og hver femte gange fra min mobil.
  • 0
Jeg troede den ville virke bedre på pc, men det er stadig ret tilfældigt for mig.
Bye bye
  • 0
Jeg melder lige videre med citat funktionen, eller mangel på samme.

Og HEJ Cisplatin! Det er godt nok længe siden
  • 0
Jeg så filmen Kim Kanonarm og rejsen mod verdensrekorden på cphdox igår.

En herlig historie om skrå karakterer, venskaber, håb, drømme og ikke mindst arkade gaming.
Stor anbefaling herfra.
Live Service - Nej Tak.
  • 0
@Cisplatin dav ven det er fandme mange år siden efterhånden haha. Jeg tjekker måske siden et par gange om året sjovt at falde over din kommentar.

Og hej alle andre hvis nogen kan huske mig.
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
Hej Oli. Dig glemmer jeg ikke, men det er nok egentlig de færreste jeg glemmer. Har du det godt derude? Du er jo blevet voksen og alt muligt
Ja det er noget værre noget. Jeg bliver 25 lige om lidt. Tiden flyver sgu hah...

Jo det går fint, jeg har fast arbejde, og bor i et lille hus ude på landet. Nedlukningen har ikke været nem, savner at komme ind på kontoret og have noget socialt med ens kollegaer. Det er der ikke blevet meget af med et års hjemmearbejde. Nu er det jo forhåbentligt snart slut.

Alt vel med dig?
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Det lyder da skønt! Og herligt med et kendt ansigt herinde. Det er altid hyggeligt når gamle brugere træder frem fra skjul.

Alt er meget vel her. Ser selv frem til at verden bliver normal igen. Held i uheld, så har jeg været på barsel siden maj 2020, så uanset hvad, så har jeg også været hjemme (dog siden marts, ligesom mange andre).

Men hey, jeg har faktisk fået gamet en del! Mere end jeg ellers plejer. Det er fedt nok.
  • 0
Så er jeg i gang med Resident Evil Village.
Jeg elsker at skyde :-D
  • 0
Stærkt Brevkasse! Det tør jeg sgutte' - jeg ser andre gøre det på Youtube
  • 0
Jeps. Hej Oli og Carmillah.

År flytter sig jo skyndsomt. Havde egentlig håbet på at nu skulle jeg lige sparke det hersens i gang, men alting er sgu så kaos med Covid og hvad har vi

Ville have skrevet nogle blogs og sår'n, men det bliver så aligevel ikke nu lader det til. Så nu har jeg lidt dårlig samvittighed over overhovedet at have logget ind igen.

Men sådan er det jo og om ikke andet så er jeg da ellevild over at gode gamle Oli stadig er aktiv. Det hjælper selvfølgelig ikke så meget som sådan, men så kan folkens da glæde sig over min glæde. Det skal man nemlig aldrig være for fin til

Men ja, er du vips årene er rullet forbi bare sådan lige pludselig. Mener at det må have været i 16-17 jeg var super aktiv herinde.

Det bliver jeg igen når det her Covid er overstået og man mere præcist kan planlægge sine dage.

God vind til Jer alle

Fandt dog en cool tekst til min gravsten "Her gjemmer Graven bag Grønsvær den gjæve". Og således opløftet kan jeg med ro i sinde game lidt Skyrim.
  • 0
Det var i 2011 du ringede, og ønskede mig tillykke med fødselsdagen Så jeg mener at din "storhedstid" allerede var i '11-'12.
  • 0
what year is this ?

Cisplatin, Oliman, Simon Kolbe osv :o
Y can't metroid crawl ?
Hold kæft det er imponerenede at Nattråden stadig kører og med flere genkendelige navne, efter alle disse år. Man bliver jo taget tilbage til sene nætter med lallede samtaler, ren nostalgi!

Hej til alle gamle og nye, håber at alt går godt på trods af det seneste år
Hej Meltac! Ja, det er godt nok imponerende. Mange spændende samtaler og masser af lal er blevet startet i disse tråde. De var også startskuddet på de brugerafholdte Gamers Night events, som vi endte med at have hele 3 stk af. Det var tider
  • 0

Folk er gået helt amok med det nye ps5 spil Abanoned der får en trailer app på mandag. Meget af det er søgt. Men vil sige at jeg finder det underligt at hvis man oversætter Hideo fra japansk til tyrkisk, så bliver det til kahraman. Det eneste navn tilknyttet blue box studios er Hasan Kahraman, som for to måneder siden insisterede på at han ikke var Hideo Kojima.

For et par dage siden tweetede de at deres nye spil havde en anden titel end Abandoned, noget der starter med S og slutter med L. De blev forvirrede da folk var overbevist om at de teasede Silent Hill. De er enten enormt naive eller også er der ugler i mosen. Man burde vide at folk vil drage de konklusioner ovenpå alt andet der er sket.

Det er nok en and, men sjovt at se hvordan det hele langsomt eskalerer og Bluebox er ikke gode til at stoppe det. 

Bye bye

Tak for det kaninhul, Pez.. Det var spændende og har faktisk fået mig lidt hypet på muligvis at spille Silent Hill igen
Reddit var god til at samle alle hintsne der er spredt ud for mig, og det lugter langt væk af Kojima marketing. Nogle af tingene er søgt, og nogle ting er ret åbenlyse. Sjovt er det i hvertfald, og jeg håber på en ny udgivelse fra Kojima.

  • 0

Det er enten typisk Kojima eller Jered Threatin om igen. Bliver spændende at se appen på mandag.

Det man tænker er at hvis de gerne ville have det hele til at stoppe, så kunne de jo bare poste et nyt billede af ham Hasan Kahraman, bevis han eksisterer så stopper hele gættelegen.

Bye bye
  • 0

Det er nok et Kojima Silent Hill. Geoff Keighley tweetede en video hvor han fortæller at Blue Box kontaktede ham og at han nu vil hjælpe dem med at afsløre spillet i løbet af sommeren. Det var aldrig sket med et random indiespil lavet af nye ukendte folk.

Bye bye
  • 0

Præcis.. og de eneste spil som studiet har lavet tidligere er asset flips til iOS. Virker ret mærkeligt at de skulle have lov til at være de første der bruger en ny feature fra Sony, med den app-ting de har gang i.

Det hele er så fisket! Jeg elsker det. Tror stadig på kojima, ellers er det nok det mest hypede asset flip jeg nogensinde har set

  • 0

Og at de skulle have fuld opbakning fra Keighley. Jason Schreier er også blevet nysgerrig og opdagede at Keighleys billede af Blue Box´s DM formentligt var screencappet 20 minutter efter han havde modtaget den. En meget besynderlig ting at gøre med random indieudvikleres privat beskeder :p. 

Det kan selvfølgeligt være noget andet end Silent Hills, en spirituel efterfølger eller noget, men det stinker af Kojima. 

Han slutter dog af med at sige at han ikke er 100% sikker og det også kunne være en udvikler der har gang i et meget dumt pr stunt. Men ville man så tvivl er det også præcis det man ville få ham til at skrive. Plot thickens!

Bye bye
  • 0

Aldrig hørt om det, men hvis det var godt så kommer der en to'er og i fald du ikke er den eneste der synes det er godt

Jeg spiller The Darkness II og spillet er eminent godt. Klikker man på download content kommer man til 'Page doesn't exist* og firmaet bag spillet er gået konkurs. Så man skal ikke tage noget for givet.

Det Jeg mangler nu er et nyt Gran Turismo alà de gamle dage. For Gran Turismo online interesserer mig nul procent. Hvilket betyder 'på ingen måde', hvis ikke du er oppe på det med procenter.

Havde sådan set planlagt at skrive noget surt om COD på Steam, omkring priser der aldrig ændrer sig, men fik en mail om tilbud og købte et par stykker af dem.

Var personligt noget skuffet over Modern Warfare 2019(eller hvornår det nu blev udgivet)Så jeg gider dårligt Cold Wars, hvilket heller ikke er på tilbud. Jeg synes det har været nogle vage år for os der godt kan lide at skyde.

Nå ja og så blev jeg færdig vaccineret i dag.

Hun - "Jeg er sygeplejerske. Elsa (eller Else).

Mig - "Kim, borger".

Det synes hun var sjovt. Oh well, ville have kreeret en blog, men jeg er så lad. Så sådan er det og alle er alligevel på ferie, men ikke Jeg for jeg har jo ingen børn og så holder man jo ferie, hvor det lige kan passes ind i andres skemaer. Hovedsagligt folk der har børn.

Men heldigvis nager sådanne petitesser mig ikke det mindeste. Okay guys and gals! Fisticuffs jeg er hundrede procent klar!!!

  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!