Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air


Tak for input alle Lego City: undercover er bestilt
Nu hvor Trump har fyret Mark Esper fra sin position i forsvaret og hyret en af sine egne lakajer og har fået Barr til at legitimiserer de tyndbenede beskyldninger om valgbedrag. Hvad er oddsne for at Trumps fesne kupforsøg bliver en succes?

Jeg ville nok være mest tilbøjelig til at smide pengene på at Trump opnår total udmygelse, hvilket måske er det bedste der kunne komme ud af hele dette shit show.
Bye bye
  • 0
Jeg håber du får ret, men er ikke helt så optimistisk. Trump får ikke succes med svindel anklagerne, og kommer sikkert til at forlade det hvide hus som historiens dårligste taber, i hvert fald i demokraternes øjne. Men jeg tror desværre denne manøvre vil bidrage til at polirisere samfundet yderligere og skabe endnu mere splid. Der er millioner af amerikanere der stoler blindt på hans løgne.
Men igen, jeg håber du får ret med total ydmygelse til Trump, og dyp ham gerne i tjære og rul ham i fjer på vej ud.
Live Service - Nej Tak.
  • 0
*polarisere
Live Service - Nej Tak.
  • 0
Hans twitter er godt nok uhyggeligt optimistisk. Men syntes alt det bevismateriale de har luftet virker utroligt tyndbenet og har svært ved at forestille mig at retten vil tage det seriøst.

Men ingen tvivl om at han får lavet ravage. Man kunne godt frygte det næste valg. Der er efterhånden lagt i ovnen til nogle ret skræmmende scenarier.
Bye bye
  • 0
Jeg er på besøg i Rødovre og nu falder sneen
Jeg elsker at skyde :-D
  • 0
Hvis nogen skal bruge en Series X, så er de vidst begyndt at sælge dem i Elgiganten igen, stadig på lager sidst jeg tjekkede. Ps5 skulle dukke op senere på ugen, de afslører nærmere detaljer tirsdag via deres instagram.
Bye bye
@Pez
Tak for info. jeg overvejer det kraftigt nu meduim har fået så fine anmeldelser, men synes stadig både MS og Sony mangler spillet jeg ikke kan klare mig uden, for at gå next gen.
  • 0
Series X er dog vidst væk igen. De har 1 i Svendborg og det virker sådant pt at man skal bestille via liveshopping og efterfølgende afhente i butikken, så det koster en tur til Svendborg.

Jeg prøver lykken med ps5 i morgen, har store planer om at rode med ps4 spil derpå og Astros playroom. Så det haster ikke, men det er nu jeg har penge.

Håber de får mere end en håndfuld i Aalborg midtby. Er dog pessimistisk så forventer at at de får 200 på landsplan og at man har 5 sekunder til at bestille :p. Også går der vel 2 måneder før samme historie gentager sig igen.
Bye bye
  • 0
Man får spillet en del i disse coronatider det er næsten også den eneste fordel
Jeg elsker at skyde :-D
  • 0
Okay!

Hvem slog alting Gamereactor community ihjel? Det her er nok det mest skuffende jeg nogensinde har oplevet udover mit eget spejlbillede.

Jeg selv var væk i en periode på grund af ting. Hvad er Din undskyldning?

Jeg starter. Hvad er der sket?

Jeg har accepteret at ideen om at spil SKAL være i æske er håbløst nostagisk og ingen af mine PC'er har et DVD drev pt.

Jeg har generhvervet de fleste mine spil(Til overraskende billige penge "sales"). Steam, Ubisoft, GOG, MS og Battlenet(Jeps, elsker stadig COD).

Jeg tror nok at jeg måske synes at det er OK praktisk og jeg fylder fyrre om 2 år og så er jeg sikkert alligevel for gammel til at game.

Har haft en del jobs(meget forskellige jobs)siden jeg var her sidst, men føler jeg er endt, hvor jeg nok hører til.

Data analytiker. Ja det lyder ultra fesent og jeg gider ikke snakke om det. Det er sådan jeg tjener mine penge og uden mad og drikke etc.

Har stadig ikke en fast pige. Så det med familie og børn er jo nok ikke noget der stod i mine kort.

Har dog...Nej, det er lige meget nu.

Det var vidst det og nu vil jeg hidkalde Oliman eller ham der hippi'en der tror at en guitar til 1400 kroner er mindst ligeså god som en til 10.000 kroner

Hejsan.
  • 0
Communitiet lever stadig! Det foregår bare mest i kommentartrådene.
Dog ser man stadig aktivitet i "Hvad spiller du nu", samt vores løbende uofficielle konkurrence om hvem der kan få gennemført hvor mange spil på et givet år.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Forum er næten dødt, men der er stadig svag hjertebanken. Som Lillian fortæller, så foregår den i 'hvad spiller du nu?* og vores lille gennemført spil-tråd.
Men der kunne være fedt, hvis flere kiggede forbi.
Moderatorerne er også lidt sløve til at være inde over forum, men hey det går.

I kommentarfelterne til nyhederne er der stadig liv og glade dage.
  • 0
Hey Cisplatin! Velkommen tilbage, shit det er længe siden jeg har set dig herinde!

Oliman er det desværre også længe siden vi har set, men det kan da være han stadig lurer med og kigger ind på et tidspunkt. Man kan da håbe! held og lykke med hidkaldelsen, jeg krydser fingre
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
@ Hjorth - Kan du ikke fjerne sticky fra 52 spil 2020 hyggetråd og sætte en sticky på 52 spil 2021 i stedet for?
Så blev Vokabulantis kickstartet med ros fra Elijah Wood, Patton Oswalt og Duncan Jones og nu en artikel på forsiden af engadget, med på vejen. Sad og rodede med leveldesigns og kode til en prototype tilbage i 2017/2018 og har siden kigget med fra sidelinjen imens de har bygget et rigtigt lovende vertical slice. Det er et rigtigt fedt projekt med masser af seje håndlavede dukker og alt muligt, så er nydeligt at det endeligt får en masse anerkendelse. Bliver spændende at se hvad det udvikler sig til, der er masser af talentfulde folk involveret og de har allerede skabt mange innovationer indenfor stop-motion området, så vidt jeg kan forstå det.
Bye bye
  • 0
eg have egentlig tænkt at jeg ville frekventere dagligt for at sparke gang i det hele. Det var så godt dengang jeg joinede.

Det viser sig tydeligvis at det ikke vil ske. Da jeg åbentlyst ikke har gejsten dagligt. Det er derfor Oliman var så god at have. Han var på næsten dagligt og det kan jeg ikke leve op til.

Brugte en hel lørdag på at vente på en opvaskemaskine, men hvorfor skrev du så ikke på Gamereator imens du ventede? Kunne en spørge.

Fordi jeg var eddikesur er svaret. Det gider vi ikke have herinde.

Nu til hr. Hjorth. Tak for dit svar. Gjorde mig super optimistisk. Gamereactor lever stadig. Sitet skal bare bruges.

Det her Nattråd må nok vente lidt tror jeg. Lige nu er mit arbejde at stå stand by føler jeg og så kommer der bare en mail med tusind links. Gider du lige kigge på dem her?

Jeg savner mit kontor, well en cube blandt mange cubes, men Corona og sårn. Helt fint, men savner alligevel lidt ansigt til ansigt action.

Jeg vil anmelde nogle spil og skrive nogle blogs. Holde min tudefjæs agenda på et absolut minimum.

To sidste ting. Forummet skal have et spark og jeg føler at med Hjorth ved min side er vi allerede næsten 'der'.

Derudover COD på Steam. De er allesammen fuld pris og er aldrig på tilbud. Har fået skat tilbage og køber serien om lidt, men hvorfor koster så gamle spil fuld pris? Jeg synes ikke at det er okay.
Man prøver at sætte gang i det herinde, man stiller spørgsmål som ikke bliver besvaret og til sidst sætter man sig i et hjørne og mindes de gode gamle GR dage og nu er #13brevkasse mest på Twitter hvor der er millioner jeg kan snakke spil med og hvor jeg får svar på mine spørgsmål.
Jeg elsker at skyde :-D
  • 0
GR er primært aktivt under tekstkommentarene og måske 1-2 tråde på foraet.
Bye bye
Jeg elsker seriøst dine mad-tweets Brevkasse. <3
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
@McCandlessDK Beklager det sene svar, jeg havde ikke opdaget din besked, nedern at citatfunktionen ikke virker herinde.

Jeg kigger lige på det Jeg synes ellers jeg har gjort den sticky, men jeg kan godt se at den ikke står markeret som sådan i oversigten. Mystisk
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
Joeyvind tak for dine søde ord.
Jeg elsker at skyde :-D
  • 0
GR er primært aktivt under tekstkommentarene og måske 1-2 tråde på foraet.
This. Is. The. Truth.

@McCandlessDK Beklager det sene svar, jeg havde ikke opdaget din besked, nedern at citatfunktionen ikke virker herinde.

Jeg kigger lige på det Jeg synes ellers jeg har gjort den sticky, men jeg kan godt se at den ikke står markeret som sådan i oversigten. Mystisk

No worries, det var jo heller ikke ligefrem en hastesag.
Og ja, hvad sker der for, at vi ikke kan lave citater? Det fungerer fint nok i tekstkommentarer, altså nogle gange.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!